Opel Corsa 1.7 CDTi, 96 kW - nestartuje

Moderátoři: šulda, Moderátoři

proxima
Přispěvovatel
Příspěvky: 687
Registrován: 07 dub 2017, 18:17
Bydliště: SK

Příspěvek od proxima »

Fuel pressure docela skákal medzi 40 až 95kpa ale to je tlak Map senzoru čiže tlaku v sacom potrubí.Tlak paliva musí byť na voĺnobeh cca 300-350 atm. A tlak v sacom potrubí na voľnobeh býva cca 97kpa samozrejme sa mení nadmorskou výškou.
Uživatelský avatar
adas
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 18 led 2020, 23:50
Bydliště: Dubí

Příspěvek od adas »

proxima,

Omlouvám se, jaksi jsem opomněla převod jednotek........
Při startech se tlak pohyboval v rozmezí od 40000 do 95000 kPa.
Za chodu motoru se zapojeným čidlem teploty vody se pohyboval okolo 29 000 kPa a s odpojeným čidlem ca 34000 kPa.
Chápu-li Tě tedy správně, hodnota 29 000 kPa (tj. cca 287 atm) je tedy dost nízká, jestli by se měla pohybovat okolo (300-350 atm). V tomto rozmezí se tlak pohyboval až po odpojení čidla teploty vody.
Tlak v sacím potrubí (tedy dle Tebe MAP senzor) je ca 85 kPa.
Brembo SV
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 13 črc 2019, 13:03
Bydliště: Matuškovo

Příspěvek od Brembo SV »

diagnostika Delphz nie je zrovna top pre Opel. Nedokáže mnoho vecí,mnohé udaje ani nenačíta,nedokáže zistit ani stav DPF a ani spustit regeneráciu. Vstrekovače tiež nezobrazuje. Takže jedine tech II
Brembo SV
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 13 črc 2019, 13:03
Bydliště: Matuškovo

Příspěvek od Brembo SV »

diagnostika Delphy nie je zrovna top pre Opel. Nedokáže mnoho vecí,mnohé udaje ani nenačíta,nedokáže zistit ani stav DPF a ani spustit regeneráciu. Vstrekovače tiež nezobrazuje. Takže jedine tech II
Odpovědět

Zpět na „Opel“