Auto na cestování - transportér ?

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

HonzaXM
Přispěvovatel
Příspěvky: 723
Registrován: 23 kvě 2014, 19:02
Bydliště: Písek

Příspěvek od HonzaXM »

Udržuju při životě kolem 30 VW T5 a T6 a můžu doporučit pouze buď starou 1,9 TDI 77 kW (75 kW už má víc kurvítek), nebo 2,0 TDI (už má ale DPF) s jedním turbem, tam je třeba hlídat zdvihátka, nesmí být motor hlučný při studeném startu. Absolutní průser je 2,0 BiTDI 132 kW, teď už se nám serou i 150 kW - v 78 tis. ulítl ventil a pokopal celý motor. Ale ty jsou naštěstí cenově mimo. Takže ideálně 1,9 TDI 77 kW s prokazatelným servisem po 15 tis. km. Není to letec, nedělal se bohužel ve 4x4, ale máme na nich kolem 450 - 500 tis. km a ještě rok dva musí držet. Dá se vzácně sehnat i v Multivanu, jeden nádherný ke mně jezdí. Ale i tak bych spíš hledal třeba neshnilé Ducato, Jumper nebo Boxer 2,0 HDI, 2,8 HDI/JTD, případně v Ducatu ještě 2,3 JTD. Vyhnout se 2,2 HDI. Sem tam se dá sehnat i 4x4.
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

váha píše:A víš kolik ty T4 stojí? Poměr cena/výkon katastrofa navíc už to jsou většinou všechno mrdky
Pozeral som u nás za kilo kúpi v pohode ešte mu aj na opravu zostane samo že čosi na Tom porobiť treba
BMW 330 ix
pecik
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 10 pro 2017, 09:58

Příspěvek od pecik »

rudy5 píše:
váha píše:A víš kolik ty T4 stojí? Poměr cena/výkon katastrofa navíc už to jsou většinou všechno mrdky
Pozeral som u nás za kilo kúpi v pohode ešte mu aj na opravu zostane samo že čosi na Tom porobiť treba
Připlatím si na cca 200000 Kč. Jen chci 8-9 míst. Sedačky vyhodím a udělám tam ležení které se dá rychle demontovat, kdyby bylo potřeba sedadla.
HonzaXM
Přispěvovatel
Příspěvky: 723
Registrován: 23 kvě 2014, 19:02
Bydliště: Písek

Příspěvek od HonzaXM »

Náhodou jsem narazil na tenhle inzerát: https://auto.bazos.cz/inzerat/114143792 ... st-4x4.php Kdybych si nechtěl stavět obytnou dodávku i se sprchou a kuchyňkou, šel bych do něj. Záleží, jestli fakt nebude shnilé.
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Uživatelský avatar
titan0306
Aktivista
Příspěvky: 4302
Registrován: 10 bře 2006, 21:47
Bydliště: Nový Bor

Příspěvek od titan0306 »

Já bych koupil neshnilou T5 Caravelu 2.5tdi nejlépe s kleklým motorem, udělal motor a jezdíš. A nebo pojízdnou za dobrou cenu s tím, že budeš mít rezervu na GO motoru.
Tel:776005385 Nový Bor
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3450
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Jestli chceš sprchu a kuchyňku tak stejně musíš něco v čem se postavíš. To bych asi koukal po ducatu 250 2.3jtd. Nevím kolik se pohybujou cenově, nicméně to jsou slušné dodávky. Z toho by se dal asi postavit už ucházející obytňák.Tady ty starší ducata budou všechny shnilé na prach. A ikdyž ho někdo vyvaří tak to za dva roky leze ven znovu.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Proctor
Přispěvovatel
Příspěvky: 267
Registrován: 29 dub 2007, 21:30
Bydliště: brno

Příspěvek od Proctor »

rudy5 píše:Mercedes viano
Abych nezakládal nové téma, jak je na tom motor Viana V6 300CDI? jsou tam nějaké chronické problémy?
VW Passat, Golf, Sharan, T4 tdi
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

Vraj je oveľa spoľahlivejšie 2.2 120kw
BMW 330 ix
Proctor
Přispěvovatel
Příspěvky: 267
Registrován: 29 dub 2007, 21:30
Bydliště: brno

Příspěvek od Proctor »

rudy5 píše:Vraj je oveľa spoľahlivejšie 2.2 120kw
To je mě jasné, ale nechci čtyřválec, a T5 s pětiválcem je cenový nesmysl.
Předpokládám že ten Mercedes na tom bude stejně jak ostatní nafťáky-vstřiky,čerpadlo a egr..
VW Passat, Golf, Sharan, T4 tdi
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

Tak keď nechceš 4 valec a je ti jedno spolahlivost tak ber V6
BMW 330 ix
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Proctor píše:
rudy5 píše:Mercedes viano
Abych nezakládal nové téma, jak je na tom motor Viana V6 300CDI? jsou tam nějaké chronické problémy?
Pokud máš prachy tak jsou na tom dobře jen si nech 100 na opravu když se to nepovede a to je jen startovací injekce.Starší ročníky maj problém s loupáním vlnovců a ty popravěj turbo.Většina prací je motor ven neorigo turba jim moc nechutnaj
A ceny jsou prostě mercedes.Na 350 tis to chce vyměnit šály závisí to na předchozí péči.Rád teče olejový chladič zatéká do motorku klapek olej ten pak zkolabuje vychozené plastíky klapek jdou vyměnit ale přístup u viana žhavákům se nechce ven a jelikož je to 8 klíč tak ji ukroutíš.Nehaním je děláme je od R glk C crafter a všechny jezděj ale musíš prostě počítat s tím že pokud na to někdo házel bobek a nic do toho nedal tak to hovno spadne pak na tebe.Pokud to má větší nájezd a ještě nox tak je to kombinace kasičky na kterou většina z nás nemá finance.
Proctor
Přispěvovatel
Příspěvky: 267
Registrován: 29 dub 2007, 21:30
Bydliště: brno

Příspěvek od Proctor »

geo píše:
Proctor píše:
rudy5 píše:Mercedes viano
Abych nezakládal nové téma, jak je na tom motor Viana V6 300CDI? jsou tam nějaké chronické problémy?
Pokud máš prachy tak jsou na tom dobře jen si nech 100 na opravu když se to nepovede a to je jen startovací injekce.Starší ročníky maj problém s loupáním vlnovců a ty popravěj turbo.Většina prací je motor ven neorigo turba jim moc nechutnaj
A ceny jsou prostě mercedes.Na 350 tis to chce vyměnit šály závisí to na předchozí péči.Rád teče olejový chladič zatéká do motorku klapek olej ten pak zkolabuje vychozené plastíky klapek jdou vyměnit ale přístup u viana žhavákům se nechce ven a jelikož je to 8 klíč tak ji ukroutíš.Nehaním je děláme je od R glk C crafter a všechny jezděj ale musíš prostě počítat s tím že pokud na to někdo házel bobek a nic do toho nedal tak to hovno spadne pak na tebe.Pokud to má větší nájezd a ještě nox tak je to kombinace kasičky na kterou většina z nás nemá finance.
Díky za recenzi, těch peněz zase tolik nemám, ale vypadá že bude nejlepší koupit za 200k zachovalejší T4 a nechat si 150k na servis než koupit nějakou novodobou sra.ku...
VW Passat, Golf, Sharan, T4 tdi
bubu61
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 14 zář 2011, 17:39

Příspěvek od bubu61 »

jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

To je vražda, to spíš už T 4 s dobrou kastlí nebo opravit už trochu načnutou, nosné části jsou většinou v pohodě , s 5 válem staré řady a motor opravit, protože je "nezničitelný", tak bude mít hoodně nahrbu. Všechny modernější sračky jsou jen továrnou na prachy, mnoho píčovin auta zastavuje a inteligentní člověk se bez nich obejde..A hlavně, čím modernější kraksna, tím obtížnější oprava /notebook s sebou/, při jakékoliv kokotině motor ven..Proto tak prosperují servisy, mají pořád práci. Já bych s ojetou modernou nejel ani do Piešťan.. :)
nepropadat panice...
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

Kto sa boji nesmie do lesa :D
BMW 330 ix
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“