Předvstřik 1.9 mTDi
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Předvstřik 1.9 mTDi
Ahoj,
mám dotaz na ladiče mTDi. Kolik jste dávali předvstřik? Dodělávám teď mHDi a chtěl bych vědět, kolik cca je předvstřik u mTDi. Je mi jasné, že jsou to úplně jiné motory, ale jsou to oba přímovstřiky a jde mi jen o to, jak mám asi tak na hrubo nastavit mHDi a pak ho doladím.
Díky moc
Petr
mám dotaz na ladiče mTDi. Kolik jste dávali předvstřik? Dodělávám teď mHDi a chtěl bych vědět, kolik cca je předvstřik u mTDi. Je mi jasné, že jsou to úplně jiné motory, ale jsou to oba přímovstřiky a jde mi jen o to, jak mám asi tak na hrubo nastavit mHDi a pak ho doladím.
Díky moc
Petr
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Hodinky mám, ale nemám ten mezikus mezi ně a čerpadlo. Zato mám stroboskop i na diesela Nevěděl bys to ve stupních? Vím, že Boxer 2.5TDi má předvstřik asi 11 stupňů před HÚ a tohle bude asi +- podobné.patrikE39 píše:tak jako všude u rotačky... při motoru v základní poloze natočit čerpadlo tak aby byl pístek v čerpadel vysunutý o 0,9 až 1mm od spodní uvrati.. dej sem vic info, docela mě to u HDI zajímá
Kdyby někdo měl ten mezikus a podělil by se o výkres, byl bych moc rád
Normálně jsem HDi očesal o komplet vstřikování a do držáku railu nacpal rotačku Bosch z Peugeota 1.9TD a vstřikovací trubičky z Focuse 1.8TDDi. Nechal jsem si udělat nový náboj čerpadla, protože jinak bylo čerpadla moc zapadlé směrem ke spojce. Vstřiky mám v jedné hlavě z Focuse a v další hlavě s převrtanýma většíma dírama, vstřiky z Octavie 1.9TDi. Budu teď rozpohybovávat Focuse, ke vstřikům VW ještě nemám hotové klemy. Ještě mi chybí pár drobností udělat, nejsložitější asi bude předělat turbo z podlaku na tlakové ovládání. 2.0HDi 80kW má bohužel turbo ovládané už podtlakem od ŘJ, na rozdíl od 66, ta má ještě normální tlakové ovládání. Takže naladit správnou délku tyčky a polohu, aby to foukal 1,2baru, jako má 80kW HDi (RHZ). Jenže to se musí bohužel ladit až při zátěži, podle toho, kolik to nafouká. To znamená motor do auta a ladit na několikrát v autě, kde je k tomu strašný přístup
Jinak je tam spousta drobností, které je potřeba upravit, ale když tě netlačí čas a baví tě to, tak se všechno dá
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Fotky jsem nedělal, na tom toho ani není moc vidět, jen motor HDi s rotačkou BoschpatrikE39 píše:ukaž nějaké fotky... a na hodinky se vyprdni.. normálně to odměříš i posuvkou bez problému.
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Dneska jsem na dílně nebyl, pojedu tam až zítra odpo.patrikE39 píše:já jsem zatím mechanicé rotačky zastavoval na R6ky M51 od bmw a to pekelně ostře upravené ale to hdi bych aspon jednu fotku rad videl.
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Musel jsem motor odvézt z dílny do kůlny, potřeboval jsem rychle opravit Agilu. Až dneska jsem se dostal k focení. Tady je foto
Ještě to ale není úplně hotové, musím ještě pár věcí dodělat.
Ještě to ale není úplně hotové, musím ještě pár věcí dodělat.
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000