FIAT ULYSSE 2,0JTD čerpadlo???
Moderátoři: šulda, Moderátoři
FIAT ULYSSE 2,0JTD čerpadlo???
na svém Fiatu Ulysse 2,0JTD 80kW potřebuji vyměnit vysokotlaké čerpadlo. Mám teď možnost za velmi dobrou cenu od kámoše z nabouraného auta. Problém je v tom, že to je motor 2,2. Nevíte někdo jaký je tam rozdíl a jestli vůbec nějaký? Na pohled je úplně stejné, konektory jsou shodné, počet zubů na kole stejný... bude tam možná rozdíl v dodávaném množství paliva? To by ovšem nemělo vadit, ne? Na netu jsou samozřejmě i čerpadla na 2,0JTD, ale za podstatně vyšší ceny a hlavně u tohoto kousku mám jistotu, že auto mělo najeto opravdu 170tis. a čerpadlo je Ok.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
To číslo právě není moc k přečtení. Ale podle mně by to mělo taky fachčit. V podstatě to čerpadlo nemá žádnou elektroniku jako třeba VP44 apod. Jeden konektor na snímač otáček jeden na snímač tlaku a hotovo. Pokud by snad mělo dávat trochu větší množství paliva, tak to snad není na škodu. Když tak to půjde zpátečkou zpět do nádrže, ne?! Můj motor má nalítáno 370tis. a ten jeho o 200tis. méně. Vstřiky jsem nechal repasovat asi před dvěma lety a je na nich najeto cca 40000km a základ motoru je ještě ve velmi dobré kondici.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW