Fiat Ducato 2,3jtd problém vyriešené

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
mato8625
Přispěvovatel
Příspěvky: 389
Registrován: 02 črc 2008, 07:45
Bydliště: slovensko

Fiat Ducato 2,3jtd problém vyriešené

Příspěvek od mato8625 »

V smere otáčania motora s ním nejde pretočiť , najprv som si myslel že je slabá batéria alebo štartér , potom som skúsil točiť motorom proste nejde , zaujímavé je že opačne s ním ide točiť , s autom sa nič nerobilo stalo cez sviatky von. Predtým žiadny problém .Myslel som že niečo zamrzlo ale asi to není tým . Nejaká rada pred rozoberaním.
Naposledy upravil(a) mato8625 dne 23 led 2020, 16:42, celkem upraveno 1 x.
VW G4 Variant TDI PD AXR ,chip 1??Kw-3??Nm,GT1749VB,kat.off,egr off,HP sporting
Škoda Fabia II 1,2 Htp
Fiat Ducato 2,3 Jtd (250)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Buď je to potkané nebo něco s pístem, nebo se setrvákem, který se po směru blokuje, ale zpět to jde. Zkontroloval bych rozvody a pokud to vypadá normálně, vyndal bych starter ..
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
mato8625
Přispěvovatel
Příspěvky: 389
Registrován: 02 črc 2008, 07:45
Bydliště: slovensko

Příspěvek od mato8625 »

starter bol von a to iste .rozvod pozrem,ale prečo to ide točit dozadu blokuje to jako volnobežka
VW G4 Variant TDI PD AXR ,chip 1??Kw-3??Nm,GT1749VB,kat.off,egr off,HP sporting
Škoda Fabia II 1,2 Htp
Fiat Ducato 2,3 Jtd (250)
martin48813
Přispěvovatel
Příspěvky: 108
Registrován: 17 lis 2017, 18:25

Příspěvek od martin48813 »

ja bych z toho schodil plochej remen protoze prave volnobezka a je to nejmín prace :) zadrenej altik treba
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Jo, to máš pravdu, vždy se nejdřív motor testuje na holo... :)
nepropadat panice...
HonzaXM
Přispěvovatel
Příspěvky: 723
Registrován: 23 kvě 2014, 19:02
Bydliště: Písek

Příspěvek od HonzaXM »

Nedávno jsem měl u sebe Kia Ceed. Normálně to přijelo a po dvou dnech nenastartovala. Zničeho nic zatuhl alternátor tak, že s ním nešlo otočit a startér to nedal.
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Já přijel ke Golfu, motor zablokovaný a on kompresor klima...Sundal jsem vnější řemen a hle? :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32834
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Re: Fiat Ducato 2,3jtd problém

Příspěvek od slovacek.milos »

mato8625 píše: Nejaká rada pred rozoberaním.
borec přijel s ko starterem a borci zjistili že je KO motor a jak píšeš do zadu šel dopředu natvrdo kouslý, tuším že to to byl scénik 2.0 tahli jsme to na spátečku lanem asi 200 metrů a pak šel i dopředu, ten motor jezdí minimálně pět let OK, prostě jsme zkusili nemožné a vyšlo to

zkusi bych co píše jericho odpojit venkoní řemen aby bylo jasno že je problém v motoru
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5463
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

HonzaXM píše:Nedávno jsem měl u sebe Kia Ceed. Normálně to přijelo a po dvou dnech nenastartovala. Zničeho nic zatuhl alternátor tak, že s ním nešlo otočit a startér to nedal.
to iste kia rio
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Uživatelský avatar
mato8625
Přispěvovatel
Příspěvky: 389
Registrován: 02 črc 2008, 07:45
Bydliště: slovensko

Příspěvek od mato8625 »

Tak bol to alternátor zerezlý za dva týždne stánia .
VW G4 Variant TDI PD AXR ,chip 1??Kw-3??Nm,GT1749VB,kat.off,egr off,HP sporting
Škoda Fabia II 1,2 Htp
Fiat Ducato 2,3 Jtd (250)
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5463
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

tam byl určite nemeckej BOSCH keby tam byl italskej Magneti Marelli tak sa to nemuže stát (rofl)
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

:D Bosch je lepší, MM když má svá léta, tak nabobtná , praskne obal alternátoru a musí se vyhodit..Já mám pořád MM , ale Bosche už mám pár let pod ponkem připravený na výměnu , ale pořád MM funguje..Bosch má geniální to uložení uhlíků , bohužel dnes ti kokoti to už moc nepoužívají..Mám takový dojem, hraničící s jistotou, že alternátor MM přežije můj motor, který jsem patrně už utrápil.. :)
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Fiat“