Zdar profíci,
Mohl by mi někdo prosím říct názor na stav vstřiků???
Motor 1.9TDI AWX 96KW
Motor na volnoběh klepe jak "mrdlý". Zahřátý, či studený.
Vyměněny: Silentbloky motoru, dvouhmota, vačka, hydroštely, hlava po repasu, vložkování uložení vstřiků, rozvody, váha, turbo, všechny teplotní snímače, kabely ke vstřikům, všechny el. magnetické ventily, Soft je origo, kompresní tlaky 31 barů všechny válce (jako nové).
Pouze vstřiky jsou původní!!!
Diagnostika za provozní teploty:
Kanál 013 na volnoběh
1. Válec 0
2. Válec -0.1
3. Válec 0.7
4. Válec -0.6
Pod zátěží cca 1500 ot/min se 3. válec dostane na 1,4 a 2. válec na -1.2. Chápu to správně, že třetí je vadný a druhy kompenzuje menší dávkou?
Kanál 023 na volnoběh
1. Válec 5
2. Válec 6
3. Válec 15
4. Válec 25
Kanál 023 Pod zátěží cca 1500 ot/min
1. Válec 2
2. Válec -5
3. Válec 11
4. Válec 15
Jakýkoliv názor, který by mě někam navedl by fakt pomohl, jinak shodím ten krám z útesu.
Vstřiky PD AWX 96KW
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Vstřiky PD AWX 96KW
Neopravuji vozidla, pouze restauruji. Stačí hromada peněz a půlka života
Kanál 13 je jen pro měření ve volnoběhu a hodnoty jsou OK.
Kanál 23 je BIP a taky v pohodě.
Podle hodnot snad ani vstřiky nepodfukujou.To by byly v kanále 23 hodnoty do mínusu.Tolerance je -100 +100 a ve 13 hodně do plusu.Tam jsou tolerance -2,99 +2,99.
Co synchronizace vačka-klika v kanále 4, 4tý pole?Plácá se někde kolem 0?Tolerance je -6 +6.Ideálně na 0 nebo na přípravky.
Kanál 23 je BIP a taky v pohodě.
Podle hodnot snad ani vstřiky nepodfukujou.To by byly v kanále 23 hodnoty do mínusu.Tolerance je -100 +100 a ve 13 hodně do plusu.Tam jsou tolerance -2,99 +2,99.
Co synchronizace vačka-klika v kanále 4, 4tý pole?Plácá se někde kolem 0?Tolerance je -6 +6.Ideálně na 0 nebo na přípravky.
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
Mercedes GLK 320 CDi
Rozvody mám na přípravek a vačku jsem doladil na cca +0.6 podle sledování spotřeby na volnoběh, která se drží dle vagu na 0,6 L.
Teď mám dotaz na senzor otáček klikového hřídele. Hodnota totiž na volnoběhu kanál 4 pole 04 skáče: 0.0 0.6 1.1 a pořád dokola. Měnil jsem i tlumič vibrací řemene. Spoustu videí na youtube ukazují, jak všichni mají tuto hodnotu stabilní. Může to mít na svědomí?
Mám pocit, že jsem eliminoval veškeré zdroje problému s vibracemi výměnou za nové díly a výsledek zatím žádný.
Teď mám dotaz na senzor otáček klikového hřídele. Hodnota totiž na volnoběhu kanál 4 pole 04 skáče: 0.0 0.6 1.1 a pořád dokola. Měnil jsem i tlumič vibrací řemene. Spoustu videí na youtube ukazují, jak všichni mají tuto hodnotu stabilní. Může to mít na svědomí?
Mám pocit, že jsem eliminoval veškeré zdroje problému s vibracemi výměnou za nové díly a výsledek zatím žádný.
Neopravuji vozidla, pouze restauruji. Stačí hromada peněz a půlka života
K motoru ne, ale svazek v hlavě do vstřiků jsem měnil osobně. Jsou ještě někde po cestě nějaká známá slabá místa? Nápadá mě, zkusím ještě napružit kontakty v konektoru co vede do hlavy.
Jinak dokážu se podívat na signál ze senzoru KH obyčejným KKL kabelem? Je dost pomalý a pokud dokážu, jak poznám, že je vadný, když by do hry vstupovaly vnější rušivé vlivy?
Ten chod je opravdu tvrdý, trochu proměnlivý, ale takhle se auto po téměř generálce nechová.
Jinak dokážu se podívat na signál ze senzoru KH obyčejným KKL kabelem? Je dost pomalý a pokud dokážu, jak poznám, že je vadný, když by do hry vstupovaly vnější rušivé vlivy?
Ten chod je opravdu tvrdý, trochu proměnlivý, ale takhle se auto po téměř generálce nechová.
Neopravuji vozidla, pouze restauruji. Stačí hromada peněz a půlka života