Jaký katalyzátor?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
NOVON -můj stroj na kat nereaguje, je tam kontrolka elektroniky a pokud ta zhasne, je patrně vše o.k. jak mi tvrdí dráteníci..Ale spíš je to tím, že málokdo to umí a často ani nechce, je to pár dní, chtěl jsem to zkontrolovat a on povídá, co chceš když ti nesvítí, a já než vyhrabu to připojení ..Tak jsem to neřešil a mimochodem za těch 12 let co to auto mám, to bylo napojeno jen jednou..Co se týče jízdy, není to třeba, Italové nouzáky majitele neotravují , samozřejmě pokud to jde třeba na 3 válce /odchází tam bloky cívek/ tak to škube a často ani kontrolka nic neřekne..Já mít koncern, tak se zblázním a rozsekal bych to, aby mě každá kravina otravovala...Pojedu tam tento týden, tak jsem zvědav, jak to dopadne, už jsem si říkal, aby to nebyla labutí píseń motoru, když jej tak honím, tak jsem změřil tlaky a měly 12 všechny..Už jsem připravoval ženu, že budu honit jiné a ona zbledla a povídá, tak to teda ne, seženu nějakého automechanika..
nepropadat panice...
Sice nemám benzín, ale na svoje TDI jsem před měsícem koupil výfuk i s katem od Eberspacheru a kvalita zpracování je víc než slušná (žádný propadlý ohyby a podobně jako u českých výfuků) a auto nesmrdí jako před výměnou a s vytáčením problém taky není.
Uvidím za pár let, zda to stálo zato.
Jinak za originální kat z feldy 1.3 jsem dostal sotva 300,- Kč.
Uvidím za pár let, zda to stálo zato.
Jinak za originální kat z feldy 1.3 jsem dostal sotva 300,- Kč.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
jaký katalyzátor
no záleží, kolilk vážil, kolik obsahoval platiny, paládia, ale 300kč, je poměrně málo, u nás bys dostal, odhaduji, nejmíň litr.
octavia combi 1.9tdi 81kw ASV Spider RS-egr.off,čip107kw/310Nm.oil catch tank, trippling on.
NOVON píše:No hlavně tam mám lambdu i za katem,což by mi asi jednotka neodpustila.
Nevím jak by se to chovalo úplně bez katu ta euro 4,teda krom toho, že to bude o dost hlučnější.
Tak to sem zatím neměl žádné auto s lambdou.
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Jericho: No dobře,ale ty máš euro 2 a já euro4 !
Mno jinak BOSAL je na autě a asi funguje,bo kontrolka nesvítí.Pasoval nakonec velice dobře.
Mno jinak BOSAL je na autě a asi funguje,bo kontrolka nesvítí.Pasoval nakonec velice dobře.
Přesně tak,na tom dvoulitru co mám je origo pěkný "macek".Za ten minimálně 2500 Kč.rubensis píše:no záleží, kolilk vážil, kolik obsahoval platiny, paládia, ale 300kč, je poměrně málo, u nás bys dostal, odhaduji, nejmíň litr.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Novon , jo budeš to mít sofistkovanější, ale kontrolka se rozsvědcovala při závadě katu např. už u jednobodů z 80-tých let, např. u Peugeota..Takže jde o způsob hlídání..u té které továrny.. Já najednou prošel , vše v zeleném, na origo kat. z vraku..Ale auto absolvovalo toto měření s odporem stejně jako já..Opět focení, zase dvakrát, technici důležití jako v NASA...
nepropadat panice...
No tak jen s 1 lambdou elektronika nepozná jestli tam kat je nebo ne.
-------------------------------------------------------------------
Moderátor: chápu tvé zanícení pro chatařství, ale tohle není chat, tak prosím používej funkci Upravit a neper během pěti minut několik příspěvků pod sebe
-------------------------------------------------------------------
Moderátor: chápu tvé zanícení pro chatařství, ale tohle není chat, tak prosím používej funkci Upravit a neper během pěti minut několik příspěvků pod sebe
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Což takhle se vrátit na začátek, na tvoji otázku? Copak já věděl, že máš nějakého dvoulitra s dvěmi lambdami , to jsem zjistil až poté. Proto jsem psal co jsem psal. Proč jsi se tedy ptal, když to poznáš ? Bohužel ale nastane problém i v tomto případě, řešil jsem Citroena C 3 se dvěma lambdami , který neměl výkon, špatně chytal zastudena a jel hůře než tříválec z Fabie. Bylo evidentní, že motor nemá palivo, jel jsem k dráteníkovi a ten, tomu nic není , tak mu říkám a co lambdy? To je o.k. to by ti svítila kontrolka a podívej jak krásně šlapou..To dá rozum, ale přesto majitel dojel ještě do Citroena,/auto byla voňavka-50000KM /tam to samé, vše je o.k. a že to nejede? Motor je zakarbonován -majitel chtěl abych jej rozebral....Naštěstí znám kluka, ajťáka, který se do toho ponořil a zjistil, že jedna lambda je vadná, stáhl si materiály z Citroena..Auto upaluje jako das..A proč to píšu? Protože dnes jsou všichni hrozně chytří, ale málokdo se do toho ponoří tak , aby uměl víc než smazat závady. Já tohle neovládám, tohle má řešit ten, kdo to má v malíčku. Když mne s mým strojem poprvé vyhodil, prohlásil po mé otázce, kde je problém, lambda i kat jsou v pořádku. Mění se nějak směs..A potom kouknu do papíru a tam bylo perem dopsáno NEVHODNÁ LAMBDA K TYPU MOTORU..A když jsem přijel podruhé, lamba a kat původní, jen jsem vyměnil vstřik. trysku, dal nové svíce a kabely..Tak vše proběhlo perfektně a povídá, no vidíte, teď to krásně šlape...Tak kdo je tady blbej, já? Já byl u experta jako blbec, nic neříkám, jen se ptám..Takže tahle problematika je složitější a i když jsi patrně geniální, může se ti stát leccos..Takže se nezlob, jestli jsem ti zkazil den..
nepropadat panice...
No nicméně budu ten nový katalyzátor BOSAL reklamovat.Za studená v něm "zvoní" po poklepu rukou a drnčí na volnoběh.
Dal jsem i nový koncový tlumič Asmet s ten má zas zvuk jak "žigul".Kua to nedovedou vyrobit slušný výfuk nebo je to tak složité odtlumit ten 2.0 motor?
Dal jsem i nový koncový tlumič Asmet s ten má zas zvuk jak "žigul".Kua to nedovedou vyrobit slušný výfuk nebo je to tak složité odtlumit ten 2.0 motor?
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw