Stránka 1 z 2

prevence koroze

Napsal: 26 led 2020, 16:30
od rubensis
máte někdo odskoušený, nějaký nátěr, nebo sprej , na prevenci proti korozi, karosářských dílů? :o

Napsal: 26 led 2020, 16:57
od NOVON
Tak záleží kde to chceš aplikovat."Karosářské díly" to je široký pojem.
Do uzavřených dutin je tohle nekompromisní matroš :-)
https://www.lana-retezy.cz/mazadla/nyro ... -13-20510/

https://dufy.cz/petec-mazivo-na-ocelova ... deni-500ml

prevence koroze

Napsal: 26 led 2020, 17:49
od rubensis
spodky blatníků, prahy,atd. něco ve spreji?

Napsal: 26 led 2020, 18:45
od favo
Pokud chceš ve spreji, tak za mně přelakovatelný nastřik DINITROL 447

https://www.a-c.cz/index.php?page=shop. ... 1&Itemid=8

Do dutin se mi nejvíc ze všech osvědčil DINITROL 1000

https://www.a-c.cz/index.php?page=shop. ... 1&Itemid=8

Napsal: 26 led 2020, 18:54
od WOB
nepomůže nic,
i když to čímkoliv natřeš, sebedokonaleji to bude hnít.
nejhorší je prej, když se s prosoleným mokrým autem vjedeš do teplé, suché garáže kdy teplem katalyzuješ reakci soli na kov, sucho vypaří vodu, čímž se zvětší podíl soli na kov a nejhorší je když to takto praktikuješ každej den.

Nejlepší je když prosolený auto necháš venku v zimě a vlhku kdy zima zpomaluje chemickou reakci a vlhko naopak ředí sůl.

Nejlepší ochrana je bohužel wintercar, kdy chráněné vozidlo nejezdí po prosolených silnicích. (hm)

prevence koroze

Napsal: 26 led 2020, 18:57
od rubensis
favo dík za tip, vyzkouším ten 447. :)

prevence koroze

Napsal: 26 led 2020, 19:07
od rubensis
budu měnit přední blatníky, tak aspoň tomu trochu zamezit,stávající blatníky původní, auto má 17let, vespod začíná koroze. :roll: dík za tipy.

Napsal: 27 led 2020, 19:47
od uiqjirka
Mam 20 lete auto, jezdi zima nezima, snih, sul a pouzivam pravidlene kvalitni vosky dinitrol. Auto absolutne bez koroze. Na technicke se chodi na me auto divat. Auto to mile rad zvednu a nenajdes tam korozi ani na brzdovych trubkach, natoz na karoserii.

Napsal: 28 led 2020, 08:48
od roman1648
Ale co je to za auto ?? to jsi nám neřekl
některý jsou na korozi prostě náchylnější, jako japonský benziňáky vesměs super, ale zhije ti to pod zadkem...

Napsal: 28 led 2020, 09:15
od Rayx
Asi 2000 Passat B5 PD ATJ.

Solanka je svině, dálniční vozidlo nemá šanci ani s voskem, to na pošusty kolem města snad ...

Napsal: 28 led 2020, 11:11
od favo
Vyzkoušel jsem kde co od levných až po drahé značky jako Wuerth, ale pouze na Dinitrol si nemůžu stěžovat.
Když jsem měnil blatník u felicie, tak zevnitř jsem ho stříknul tím Dinitrolem 447, přelakoval a když v létě odváželi feldu do šrotu tak ani po deseti letech stání venku, ten blatník neměl jedinej flíček rzi.
Nejdůležitější je nepodcenit přípravu.

Napsal: 28 led 2020, 11:49
od Tomas6
Libore Felda šla do šrotu? I s tim bájným motorem?

Napsal: 28 led 2020, 13:42
od mirek999
Co je také hlavní prevence, když nemrzne? Dojet občas na vapku a vyprat spodek a nadkolí.

Napsal: 28 led 2020, 13:56
od roman1648
já nevím no, některý auto shnije ať s ním děláš cokoliv, některý neošetřuješ vůbec a nic, kámoš měl starou 405ku, odstavil to snad tak 5 let zpátky ( rok 1991 ) protože motor 2.0i začal extrémně žrát olej, ale jinak tomu autu nic nebylo, po korozi ani památky...
Opačnej příklad kámoš Mazda 626 rok 2001, každej rok patlal spodek,dutiny,umýval to,proplachoval,každej flíček hned ošetřoval, to auto prostě shnilo zevnitř směrem ven (rofl)

Napsal: 29 led 2020, 10:34
od favo
Tome SZ.