Přeběhové otáčky Jeep Grand Cherokee 97 VM 2.5 tdi vp38

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Mojzis
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 04 úno 2020, 16:28
Bydliště: Praha 4

Přeběhové otáčky Jeep Grand Cherokee 97 VM 2.5 tdi vp38

Příspěvek od Mojzis »

Hezký den ,

¨z emisí jsem byl vyhozen z důvodů, že můj Jeep Grand 97, VM 2.5 tdi po vyčištění vstřiků šel do příliš vysokých otáček. Původních 4750 nyní jde přes 5000.
Diagnostika OBD bez závad. Volnoběh vysoký , cca 1100, po protůrování klesne na 800. Jakým způsobem se tyto parametry dají nastavovat, tedy jak na čerpadle vp38 omezit nejvyšší otáčky , popř. omezit volnoběžné otáčky?
Velmi děkuji za případné odpovědi:-)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

to je ještě staré 2.5TD ?
tady toho asi moc nepořídíš, nalepil bych doraz na plynový pedál a je to... :roll:
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8913
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Pokud se auto chová dobře má vyhovující průběh výkonu a spotřebu nesahal bych na nic a jak píše Roman podložil pedál plynu.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Re: Přeběhové otáčky Jeep Grand Cherokee 97 VM 2.5 tdi vp

Příspěvek od jericho-3 »

Mojzis píše:Hezký den ,

¨z emisí jsem byl vyhozen z důvodů, že můj Jeep Grand 97, VM 2.5 tdi po vyčištění vstřiků šel do příliš vysokých otáček. Původních 4750 nyní jde přes 5000.
Diagnostika OBD bez závad. Volnoběh vysoký , cca 1100, po protůrování klesne na 800. Jakým způsobem se tyto parametry dají nastavovat, tedy jak na čerpadle vp38 omezit nejvyšší otáčky , popř. omezit volnoběžné otáčky?
Velmi děkuji za případné odpovědi:-)
Můžeš říci, kolik má za sebou a předtím byly problémy jaké, že se vstřiky čistily? Ten motor má čerpadlo ala TDI koncern VP 44, že?
nepropadat panice...
Mojzis
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 04 úno 2020, 16:28
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od Mojzis »

Hezký den , děkuji za odpovědi. Jedná se o lodní motor VM Motori , 2.5, s elektr. čerpadlem. Na emisích jsem původně neprošel kvůli kouřivosti při nejvyšších otáčkách. Na nejvyšší otáčky se vždy Vyvanul černý, dýmový mrak a pak ustal, při normálním chodu se zdál motor až nezvykle čistý. Na doporučení jsem vůz týral s aditivy ve vysokých otáčkách ,kouřivost se zhoršila. Nechal jsem tedy vyčistit a změřit vstřiky. Bylo mi řečeno, že je vše ok, jen vstřiky jsou seřízené na 140 kp místo 150kp , prý asi kvůli čerpadlu. Pak mi došlo , že problém bude asi v zaneseném zadním tlumiči výfuku, kdy jinak relativně čistý motor extrémními otáčkami "zvedne usazený prach" :-) .....,
Výsledkem drsných jízd s aditivy a čištění vstřiků jsou teď příliš vysoké otáčky :-§
Mojzis
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 04 úno 2020, 16:28
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od Mojzis »

jinak motor má najeto přes 300 tisíc, funguje velmi hezky, při běžném provozu vůbec nehulí
Odpovědět

Zpět na „Americké vozy“