VW 1.9 PD BLS bez DPF rv 2009
Moderátoři: šulda, Moderátoři
VW 1.9 PD BLS bez DPF rv 2009
Dobrý den, prosím o radu,
motor VW 1.9 PD BLS bez DPF začal poslední dobou víc a víc "tarokovat", tento jev se stane pouze občas, ale mám vypozorováno, že každý ranní start a rozjezd, tak po cca 1km se to stane.Dále i na volnoběh když podržím plyn na 2.5 tis otáček tak to začne tarokovat. Při tom tarokování z výfuku jde černý kouř a na zemi zůstane černý flek od sazí. Jakmile se to stane motor ztratí výkon, z výfuku se začne kouřit černě a běží špatně hlučný, motor nikdy nechcípne. Diagnostika psala spatný ventil N345 ten skutečne neotvíral, byl vyměněn za nový, stále to píše "ventil zpětného vedení výfukových Plynů N18 spatná funkce" ventil byl vyměněn za nový N18 hadičky prozkoušeny a také OK. Ventil EGR N75 vyčištěn je funkční, zkoušeno přes akční členy. spotřeba PHM 8L+. ještě jsem si uvědomil, že motor otáčky 1800 až 2000 vždy jakoby neznatelně trhne a začne po překonání otáček víc táhnout. K zrušení toho tarokování stačí vypnout a zapnout zapalování a zase to jede.
Když sundám víčko od oleje, tak to slušně tlakuje a i chvilku kouří ale je to PD viděl jsem jich víc a chodí jim to.
Zde posílám videa:
https://youtu.be/7fuIxpt5Jcg
https://youtu.be/i1gLIXrfz7g
Děkuji za každou radu.J
motor VW 1.9 PD BLS bez DPF začal poslední dobou víc a víc "tarokovat", tento jev se stane pouze občas, ale mám vypozorováno, že každý ranní start a rozjezd, tak po cca 1km se to stane.Dále i na volnoběh když podržím plyn na 2.5 tis otáček tak to začne tarokovat. Při tom tarokování z výfuku jde černý kouř a na zemi zůstane černý flek od sazí. Jakmile se to stane motor ztratí výkon, z výfuku se začne kouřit černě a běží špatně hlučný, motor nikdy nechcípne. Diagnostika psala spatný ventil N345 ten skutečne neotvíral, byl vyměněn za nový, stále to píše "ventil zpětného vedení výfukových Plynů N18 spatná funkce" ventil byl vyměněn za nový N18 hadičky prozkoušeny a také OK. Ventil EGR N75 vyčištěn je funkční, zkoušeno přes akční členy. spotřeba PHM 8L+. ještě jsem si uvědomil, že motor otáčky 1800 až 2000 vždy jakoby neznatelně trhne a začne po překonání otáček víc táhnout. K zrušení toho tarokování stačí vypnout a zapnout zapalování a zase to jede.
Když sundám víčko od oleje, tak to slušně tlakuje a i chvilku kouří ale je to PD viděl jsem jich víc a chodí jim to.
Zde posílám videa:
https://youtu.be/7fuIxpt5Jcg
https://youtu.be/i1gLIXrfz7g
Děkuji za každou radu.J
Dobry den, kouř jde od turba co jsem koukal na videa, tak to vypadá na turbo:https://www.youtube.com/watch?v=TKW2G32bbOATomas.cz píše:Při tarokování je vidět, že se za motorem někde kouří, je vidět odkud přesně?
https://www.youtube.com/watch?v=_UY5GO9B1NA
je tam slyšet tak kovový zvuk turba ale bez toho tarokovani.
tady je video, kde řeší turbo a černý kouř z výfuku:https://www.youtube.com/watch?v=b0WPeWfWUrc