Ahoj,
sháním někoho šikovnýho přes Volva, kdo ví co dělá. Tchán má V50 (2.0D 100 kW, automat, r.v. 2008) najeto cca 174 000 .
Auto při zrychlování v oblastí kolem 1 600 otáček cuká. Měl to po všemožných servisech na českolipsku bez výsledku. Nakonec skončil ve Volvu v Liberci. Auto je tam už měsíc. Zatím vše probíhá metodou pokus omyl, je tam za raketu a výsledek žádný.
Zkoušeli
- nejdřív začali tím, že dělaj nějaký bordel v elektronice světla pro denní svícení, tak pryč s nima...
- pak jim nějak klekla elektronika, tak nahráli nový software do řídící jednotky nebo jednotek
- 2x vyměnili EGR
- dali nový vstřiky
- pak bůh ví proč zkoumali ojnice
Pořád se radí s centrálou ve Švédsku a teď přišli s tím, že by zkusili vyměnit řídící jednotku. Mám to vše zprostředkovaně, takže neznám detaily, ale říkal jsem si, že se poptám, jestli tady neví někdo o slušném Volvaři, který by si to vzal za své auto dal do kupy a pokud ne, tak aspoň zjistil v čem je problém.
Díky, Míra
Volvo V50 cuká
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Volvo V50 cuká
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
Ahoj, no nemám detaily. Není to moje auto, vše z doslechu. Jen jsem sháněl někoho šikovného.
Nakonec to dali dohromady v tom Liberci. Vypadá to, že problém byl v řídící jednotce. Po výměně za novou auto jezdí jak drak. Akorát oprava za raketu. Řídící jednotka, před tím repas vstřiků, nový EGR, x hodin práce... Hrozný.
Řídící jednotka prej byla nakonec K.O. kvůli tomu dennímu svícení. Něco to tam podělalo. Moc se mi to nezdá, ale asi nemá smysl se v tom hrabat.
Nakonec to dali dohromady v tom Liberci. Vypadá to, že problém byl v řídící jednotce. Po výměně za novou auto jezdí jak drak. Akorát oprava za raketu. Řídící jednotka, před tím repas vstřiků, nový EGR, x hodin práce... Hrozný.
Řídící jednotka prej byla nakonec K.O. kvůli tomu dennímu svícení. Něco to tam podělalo. Moc se mi to nezdá, ale asi nemá smysl se v tom hrabat.
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG