Peugeot 1.6hdi točí ale nechytne!!!VYRESENO
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Peugeot 1.6hdi točí ale nechytne!!!VYRESENO
Chlapy mám dotaz na tohle čerpadlo jestli je rozdil v tom jak ho zaaretuji jde aretovat myslim z obou stran.Motor potkaný takže čerpadlo bylo hozený uplně někde jinde.Jinak je to partner r.v.2015 obsah 1.6HDI 66kw .
Naposledy upravil(a) karter dne 17 úno 2020, 16:13, celkem upraveno 2 x.
Mám zato, že ne. U prvních HDI to mělo značku, ale postupně to přestalo být důležité. Pokud to není na plánku rozvodů, tak je to fuk. Tohle čerpadlo jen tlakuje naftu, kdysi tvrdili, že jeho aretace má vliv , ale pak jim došlo, že je to kravina..Rozhodující je vačka-klika..A mám zato, že u 1,6 HDI 16 V je postavení rozvodů s písty v rovině..
nepropadat panice...
tady je to ale fakt úplně jedno jak je dáš, čerpadlo nemá nijak snímanou polohu a dává díky vícekomponentnímu mechanismu defacto konstantní tlak - dodávku nafty do railu
spodek - pod řemenicí je pulzní kolo, v něm je malý otvor do kterého dáš vrtáček do otvoru v bloku - nebo tělo oil čerpadla nebo co to tam je
vršek je klasika na šroub m8 do vačkového kola
bacha - jestli to bylo potkaný tak že se ohly ventily tak to chce i nový vačky
spodek - pod řemenicí je pulzní kolo, v něm je malý otvor do kterého dáš vrtáček do otvoru v bloku - nebo tělo oil čerpadla nebo co to tam je
vršek je klasika na šroub m8 do vačkového kola
bacha - jestli to bylo potkaný tak že se ohly ventily tak to chce i nový vačky
Tady bych vyťuknul z paliváku trubku co jde do čerpadla, do bajonetu nasadím nátrubek, na něj hadičku s trychtýřem a ten naplním naftou.
Onehdá jsem s jedním Berlingem 66kw, ale 16v verze trápil a problém byl v tom, že byly přehozené trubky do palivového filtru, byť jsou plastové na bajonet, tak bajonety někdo nakroutil k obrazu svému a bylo.
Chápu od stolu se dobře radí než s nervama v dílně, ale určitě prověřit cestu nafty od nádrže přes filtr k čerpadlu.
Onehdá jsem s jedním Berlingem 66kw, ale 16v verze trápil a problém byl v tom, že byly přehozené trubky do palivového filtru, byť jsou plastové na bajonet, tak bajonety někdo nakroutil k obrazu svému a bylo.
Chápu od stolu se dobře radí než s nervama v dílně, ale určitě prověřit cestu nafty od nádrže přes filtr k čerpadlu.