Peugeot 1.6hdi točí ale nechytne!!!VYRESENO

Moderátoři: šulda, Moderátoři

karter
Aktivista
Příspěvky: 1466
Registrován: 07 lis 2009, 14:46
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Peugeot 1.6hdi točí ale nechytne!!!VYRESENO

Příspěvek od karter »

Chlapy mám dotaz na tohle čerpadlo jestli je rozdil v tom jak ho zaaretuji jde aretovat myslim z obou stran.Motor potkaný takže čerpadlo bylo hozený uplně někde jinde.Jinak je to partner r.v.2015 obsah 1.6HDI 66kw .
Obrázek
Naposledy upravil(a) karter dne 17 úno 2020, 16:13, celkem upraveno 2 x.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Mám zato, že ne. U prvních HDI to mělo značku, ale postupně to přestalo být důležité. Pokud to není na plánku rozvodů, tak je to fuk. Tohle čerpadlo jen tlakuje naftu, kdysi tvrdili, že jeho aretace má vliv , ale pak jim došlo, že je to kravina..Rozhodující je vačka-klika..A mám zato, že u 1,6 HDI 16 V je postavení rozvodů s písty v rovině..
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

tady je to ale fakt úplně jedno jak je dáš, čerpadlo nemá nijak snímanou polohu a dává díky vícekomponentnímu mechanismu defacto konstantní tlak - dodávku nafty do railu

spodek - pod řemenicí je pulzní kolo, v něm je malý otvor do kterého dáš vrtáček do otvoru v bloku - nebo tělo oil čerpadla nebo co to tam je

vršek je klasika na šroub m8 do vačkového kola

bacha - jestli to bylo potkaný tak že se ohly ventily tak to chce i nový vačky
karter
Aktivista
Příspěvky: 1466
Registrován: 07 lis 2009, 14:46
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od karter »

jj potkaný to bylo ale je to 8 ventil takže tady by udajně vačka měla být v pohodě ne?Jinak hlava opravená nové ventily,vodítka,hydra,vahadla vše nastavený na připravky jen to bude asi pořádně zavzdušněný
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5465
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

u novších vozidel by sem byl u teho čerpadla opatrný. Kamoš tak robil nejakeho forda rozvody a ve vysokých otáčkach motor škubal a bylo to práve nastavením CR čerpadla
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

s tím jsem se nesetkal, ale je to asi možný no... (crazy)
karter
Aktivista
Příspěvky: 1466
Registrován: 07 lis 2009, 14:46
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od karter »

Tak auto toči jak zběsilé ale nechytne rozvody na připravky diagnostika bez závad dým z výfuku při startu jde :? :?
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Zkus mu pomoct sprejem do sání ono to někdy oživit je utrpení,někdy to musíme i roztahovat
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

A už ti naskočila komprese? Často to chvilku trvá, než se vše usadí..
nepropadat panice...
karter
Aktivista
Příspěvky: 1466
Registrován: 07 lis 2009, 14:46
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od karter »

zítra mu dám čichnout spreje ja se snažil vše zalit naftou ale je mi divný že nemužu zalit přivod do čerpadla hadici liji do ni pořád naftu a pořád v ní nic neni :D
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

A čerpadlo v nádrži tlačí?
nepropadat panice...
karter
Aktivista
Příspěvky: 1466
Registrován: 07 lis 2009, 14:46
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od karter »

tohle hdi má čerpadlo v nádrží ? já myslel že čerpadlo si vše saje samo? Je fakt že tady neni u fitru balonek na nasáti nafty.Koukal jsem právě origo delphinou že bych to odvzdušnil a neměl jsem v ní čerpadlo v nádrži ani v akčních členech
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14266
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Tady bych vyťuknul z paliváku trubku co jde do čerpadla, do bajonetu nasadím nátrubek, na něj hadičku s trychtýřem a ten naplním naftou.

Onehdá jsem s jedním Berlingem 66kw, ale 16v verze trápil a problém byl v tom, že byly přehozené trubky do palivového filtru, byť jsou plastové na bajonet, tak bajonety někdo nakroutil k obrazu svému a bylo.

Chápu od stolu se dobře radí než s nervama v dílně, ale určitě prověřit cestu nafty od nádrže přes filtr k čerpadlu.
petrn
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 10 kvě 2013, 19:07

Příspěvek od petrn »

Pokud byl motor potkaný a váhala praskla tak máš i u 8v hnutou vačku.
karter
Aktivista
Příspěvky: 1466
Registrován: 07 lis 2009, 14:46
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od karter »

vahadla právě prasklá nebyla
Odpovědět

Zpět na „Peugeot“