bmw e46 320d

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
ferdy91
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Registrován: 01 črc 2015, 21:23

bmw e46 320d

Příspěvek od ferdy91 »

Zdravim k veci mame nasledovny problem.
Jedna sa o bmw e46 320d 100kw s tym ..... cerpadlom vp44 ale to je vpodstate jedno bolo repasovane velmi velmi davno.Auto ma bezproblemove starty aj kultivovanost total ziaden dym.Problem je ten ze auto ma doslova umrety tah.Pozerali sme ho na diag samozrejme uni a tam neukazalo dokopy nic.Turbo je taktiez po repase aspon to bolo povedane berte ma s rezervou.Najlepsie je to citit na 5 kde od 50 zoslapnem na 5 plny ekonomer sa prehupne za 30 litrov a stale drzim na podlahe auto ide ako nejaky 66kw VW group a zrazu pride na 80km a samo spadne z 30l na nejakych 15 a skace a presne vtedy citit ze auto citelne prestane tahat.Dokonca bez plynu je nemozne sa na volnobeh na aute pohnut vyskusali sme nasurovo vyhodit vahu vzduchu a prepojit diodov je to ovela ovela lepsie uz sa da aspon pohnut bez plynu ale stale to neni ono teraz uz aj trosku zadymi ale kedze je vaha prepojena tak to je normalne.Napada ma ze bol jeden snimac v sani zly tak sa vymenil ostatne nic nemal niekto nieco podobne? Ako na vw group by som to vedel takmer hned zistit ale jednak na bmw nemam poriadnu diag a bez toho je to strielanie a menenie suciastok lenze aspon o co sa opriet
Uživatelský avatar
optimista
Přispěvovatel
Příspěvky: 527
Registrován: 25 lis 2012, 21:16
Bydliště: michalovce

Příspěvek od optimista »

takze podme na to poporiadku kolko ta stal repas cerpadla a kto ho robil? vsetko pod cca 600 eur bez protokolu zo stolice nie je repas diag kabel na e 46 kupis za 20 eur ja som bral stadial a dodnes funguje
http://blog.obdii365.com/2019/05/30/use ... ble-kdcan/
na bmw klube sk mas sekciu zoznam diagnostikou tam pohladaj niekoho z tvojho okolia a prejdite auto aby si vylucil chyby vahy egr turba a pod pokial bude vsetko ok budes sa musiet pohrat s nastavenim cerpadla aj ked ti teraz diag ukazuje ze je nastavene ok jemne ho posun dopredu alebo dozadu mne to cca minutu za tepla aj studena startovalo ale islo jak blesk alebo start na brnk a mrtvola bez vykonu asi pol dna hrania a bol som spokojny aj s vykonom aj startami za rok som donho narval cca 2000 eur a potom som sa doslova zbavil nezabudni pri vymene cerp vyčistiť nádrž aj trubky a naftovy filter kazde 2 az 3 mesiace mne do roka odislo cerpadlo 2 krat takze po kupe 600 eur repas plus robota a po roku 300 plus robota aby som mal zaruku na odbornu montaz hladaj tu toho najdes kopec keby nieco pis
s 120gls T603 favorit opel astra g
octavia 1 tdi 81kw AHF rv 2000 470 xxx tis predana MB B trieda 180D automat ma moja lepsia polovicka
golf 4 1.6 benzin mercedes w 211 220 cdi 2008 origo diag mercedes bmw univerzalna diag launch x 431
ferdy91
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Registrován: 01 črc 2015, 21:23

Příspěvek od ferdy91 »

Takto robim to kamaratovi ktory kupil zase od znameho s ktorym som to auto robil ale par rokov dozadu a clovek si uz nepamata detaily.Cerpadlo sa vtedy posielalo niekde do BA kde tusim menili len elektronicku cast lebo mechanicka bola ok.Samozrejme protokol si uz nepamatam ze by bol.Starty su tak na 2 otocky motora a voci mojej tdi 81kw je ten motor ovela ovela kultivovanejsi.
Zhrniem to.Auto skontrolovane dnes srackou delphi ale na zaklad uplny lepsie ako nic.Cerpadlo je na 0 stupnoch a predvstrek ak to dobre napisem resp.kedy ma naftu vtlacit je na 2 stupnoch pred HU.
Co sme skusali vahu vzduchu sme docasne nahradili diodou auto citelne ozilo ale stale to neni ono.
Turbo resp.regulacia chodi takmer ako s vyroby ziadne zadrhavanie ani nic.
Snimac tlaku turba bol zly ten sa vymenil.Egr zaslepene.Vstreky kedze su mechanicke a starty ok tak by som to predcasne vylucil.Mne to stale pride tak ako keby to auto davalo furt malo nafty.

Teraz trosku blba otazka kedze je to uni sracka diagnostika na vw mam vag ale to je jedno na vw viem aj robim tam ze si hlavu trosicku posuniem a tym padom donutim natlacit viac nafty.Je to mozno takisto spravit aj na tejto chujovine vp44? kukal som ze teoreticky hej ale nebol som si isty
Uživatelský avatar
optimista
Přispěvovatel
Příspěvky: 527
Registrován: 25 lis 2012, 21:16
Bydliště: michalovce

Příspěvek od optimista »

nepises ci je to predface alebo poface ja som mal 2001 poface a ked som zaslepil egr islo to citelne slabsie a uz aj diag pisala egr problem s posunutim hlavy neporadim ale radsej by som do toho nepchal ruky zvlast ked to nie tvoje a toto iste som si myslel aj ja ze rotackove vstreky musia byt ok Ale nie to koncern no a nakoniec tri boli ko a este jedna zacalo to naraz alebo sa to postupne zhorsovalo? ale ked to tak este raz citam a ked je vsetko ok tak myslim ze kamosa neminie poriadny repas cerpadla ak chces poslem ti do ss kde robili cerp mne aby som tu nerobil reklamu a tam to robia na vymenu proste kurier prinesie nove a stare berie prec ak ho mas vybrane
s 120gls T603 favorit opel astra g
octavia 1 tdi 81kw AHF rv 2000 470 xxx tis predana MB B trieda 180D automat ma moja lepsia polovicka
golf 4 1.6 benzin mercedes w 211 220 cdi 2008 origo diag mercedes bmw univerzalna diag launch x 431
ferdy91
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Registrován: 01 črc 2015, 21:23

Příspěvek od ferdy91 »

Takto je to 1999 cize predface skusili sme dnes live hodnoty pocas zataze.Pokial bopa dioda vo vahe tlacilo 3000mg natvrdo poziadavka 1000mg ked sa zapojila vaha tak max 500mg teoreticky je mozne ze je zla ale dioda docasne riesi za cenu viacej nafty.Avsak vyhodilo dnes zahadne riadiaci vstrek poziadavka na cerpadlo pri zatazi je 13 stupnov pred HU kedze je snimac zly tak ukazuje 0.Cerpadlo ukazuje 0 stupnov cize by malo byt ok mnozstvo davky nafty neskontrolujem keby aspon to ale neviem
Odpovědět

Zpět na „BMW“