Obsah fóra Dieselpower forum
Obsah fóra Dieselpower forum Přihlášení Registrace FAQ Seznam uživatelů Hledat

Obsah fóra Dieselpower forum » Italské vozy » FIAT Ducato 2,3 Multijet EURO-4 rv2007-po GO!...černý kouř Jdi na stránku 1, 2  Další
Přidat nové téma  Zaslat odpověď Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma 
FIAT Ducato 2,3 Multijet EURO-4 rv2007-po GO!...černý kouř
PříspěvekZaslal: ne únor 16, 2020 8:19 am Citovat
Michal Krtek
Nováček
Založen: 15.2.2020
Příspěvky: 15
Bydliště: Pardubice




Ahoj vespolek , mám dotaz : na Ducatu 2,3 120multijet jsem dělal GO motoru :(ložiska na klice, gufera na klice,pánvičky, pistní kroužky,hydroštely) když jsem měl motor venku tak jsem s tím spláchl i Turbo, + vstřiky(nové-NErepas) .......a teď k problému:motor chytne na drc,na volnoběh jde fajn, ale při zátěži černě kouří ......volnoběh bez kouře,když tlačí turbo -taky nekouří............ prostě mezi 800RPM-cca 2500RPM ČERNĚ KOUŘÍ(ale táhne-nemá díru)....diagnostika NEPÍŠE CHYBU..........(na EGR koukám, a otvírá x zavírá, solenoidy co ovládají EGR tak mám 2-a dělá mi to s jedním i druhým,)............

P.S. nechce se mi měnit váhu vzduchu+snímač tlaku na sání(když se na dignostice hlásí, ale nevyhazují chybu)
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: ne únor 16, 2020 8:32 am Citovat
ROMEK
Aktivista
Založen: 3.4.2006
Příspěvky: 4187
Bydliště: SK Záhorie




nezostal nekde v hadiciach alebo intercoolery zbytek oleja a teraz to postupne leze do motoru?

_________________
VW Golf Variant 1,9Tdi AJM Highline 6q, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: ne únor 16, 2020 8:36 am Citovat
Michal Krtek
Nováček
Založen: 15.2.2020
Příspěvky: 15
Bydliště: Pardubice




...jako pravděpodobně někde tam může trochu být(ale třeba intercooler jsem dával taky nový---možná je někde v trubkách).......každopádně už jsem na tom najel cca 300 km,(tak si myslím, že by vylítal.) ale je to furt stejné..............před GO nekouřil(go byla kvůli padenému ventilu)
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: ne únor 16, 2020 11:20 am Citovat
jericho-3
Aktivista
Založen: 16.6.2009
Příspěvky: 18786




Moc černého kouře je moc nafty, kterou motor nemůže sežrat, také to může být málo kyslíku, dělá to dojem, jako by řj přidala naftu už v době, kdy turbo ještě pořádně nenatlačilo, takže se nafta nestačí spálit.Není to sladěné.. Ale jak se tady píše, chce to najet nějaké km, je to syrové ..Možná i nějaká dírka turbo -inter -sání.. A kouknout, zda je vše zapojeno , tak jak má být..

_________________
nepropadat panice...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: ne únor 16, 2020 1:39 pm Citovat
Michal Krtek
Nováček
Založen: 15.2.2020
Příspěvky: 15
Bydliště: Pardubice




Zapojene vse je dobre....lez jsem po tom snad 5x a kontroloval kontrolované......dira v sani neni(po tom jsem lez jako prvni,a diky tomu jsem prisel na ten intercooler-ktery je ted novy).....ale jeste mne napadlo,jestli nemuze byt unavena pruzina na egr....jako-ze ho to poradne nezavre ..anebo ho to zavre pomalu(koukam na nej,a otvira a zavira...ale samozrejme nepoznam jestli uplne dovre)/na diagnostice to egr pouze dopocita....podle solenoidu
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: ne únor 16, 2020 5:21 pm Citovat
jericho-3
Aktivista
Založen: 16.6.2009
Příspěvky: 18786




Ale předtím to nekouřilo a mělo staré vstřiky..Už se ŘJ seznámila s novými vstřiky nebo ještě hledá v databázi , jak je obsluhovat? Smile

_________________
nepropadat panice...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: ne únor 16, 2020 6:07 pm Citovat
tatko Tom
Sběrač informací
Založen: 25.2.2018
Příspěvky: 44
Bydliště: Prievidza




ZHODNÉ vstreky?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: ne únor 16, 2020 6:17 pm Citovat
Michal Krtek
Nováček
Založen: 15.2.2020
Příspěvky: 15
Bydliště: Pardubice




vstřiky přes diagnostiku přihlášeny podle kodu .......tak snad si myslím, že už si potykali s jednotkou Smile ................najeto už asi 400km...............každopádně dnes jsem ruzně laboroval a měnil solenoidy na ovládání egru(mám 2 kusy) a jak s jedním tak s druhým mne to po půl hodině jízdy vyhodilo P0402 příliš velký průtok EGR ventilem.....a pak chybu P2A00-ke které nemám informace(ale myslím, že to bude v závislosti na tom průtoku) ........jenže jsem to nakonec zas dal na ten solenoid(třeba č 1)....a jel 100 dalších km.....a chybu to nevyhodilo(A KOUŘÍ FURT)......tak nevím, jestli zkusit vyčistit , nebo dát nový EGR(to bude prdel, až zase budu odvrtávat šrouby)....anebo zkusit koupit solenoid č 3 Smile

P.S. kouřilo to i v NOUZI (kdy si myslím, že byl EGR jako zavřenej kvuli nouzi)


Naposledy upravil Michal Krtek dne ne únor 16, 2020 6:18 pm, celkově upraveno 1 krát.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: ne únor 16, 2020 6:17 pm Citovat
Michal Krtek
Nováček
Založen: 15.2.2020
Příspěvky: 15
Bydliště: Pardubice




tatko Tom napsal:
ZHODNÉ vstreky?



.....vstřiky nové IVECO....neee repas!!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: ne únor 16, 2020 6:19 pm Citovat
tatko Tom
Sběrač informací
Založen: 25.2.2018
Příspěvky: 44
Bydliště: Prievidza




Napadlo ma, ci povodne boli origo a ci niekto necipoval.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: ne únor 16, 2020 6:22 pm Citovat
Michal Krtek
Nováček
Založen: 15.2.2020
Příspěvky: 15
Bydliště: Pardubice




nebylo čipované , a mělo to bosch vstřiky (což jsou ty samé IVECO).....samozřejmě mohli být repasované....(posledních 5 let neee-----to mám to auto já).....ale když se přihlásili do jednotky , tak by to asi mělo být jedno ne?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: ne únor 16, 2020 9:11 pm Citovat
Marek001
Aktivista
Založen: 8.10.2009
Příspěvky: 1306
Bydliště: Dubnica nad Váhom




Zaslepil by som na skúšku EGR, ak hlási veľký prietok asi ho nestíha dovierať (pokiaľ nie je niekde netesnosť)
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: ne únor 16, 2020 9:18 pm Citovat
maros4341
Aktivista
Založen: 23.1.2006
Příspěvky: 1052
Bydliště: Michalovce SK




u mna bolo rovnake auto opravovane v inom servise
Prve čo bolo som sa pýtal na kontrolu hadic sacieho traktu
Samozrejme klient tvrdil že boli skontrolovane a su OK
Skušobná jazda potvrdila typicke syčanie v záťaži, vysoký prietok vzduchu odmeraný jednotkou a čierny dym z výfuku.

Naša kontrola potvrdila prasknutu hadicu od turba k intercooleru.

Smile

Po výmene hadice chod motora bez závad, nárast výkonu a bez nadmernej dymivosti

_________________
maros
Rozumieme Vášmu autu
+421903905655
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: ne únor 16, 2020 10:09 pm Citovat
Michal Krtek
Nováček
Založen: 15.2.2020
Příspěvky: 15
Bydliště: Pardubice




Marek001 napsal:
Zaslepil by som na skúšku EGR, ak hlási veľký prietok asi ho nestíha dovierať (pokiaľ nie je niekde netesnosť)
.........to asi zkusim....jenze to bude spis tak do poctu-jelikoz si ducato vyhodnocuje otevrenost ventilu-tudiz kdyz se to ma fakt zaslepit-tak se musi na vahu vzduchu dat simulator otacek....v polsku to maj,ale za 75e/a hlavne budu cekat.....nekdo pry umi nahradit vahu vzduchu odporem/diodou...ale nejde mi to najit googlem----v pripade,ze budu vedet jak udelat provizorni simulator-pak neni problem zaslepit(to si vystrihnu)
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: ne únor 16, 2020 10:12 pm Citovat
Michal Krtek
Nováček
Založen: 15.2.2020
Příspěvky: 15
Bydliště: Pardubice




maros4341 napsal:
u mna bolo rovnake auto opravovane v inom servise
Prve čo bolo som sa pýtal na kontrolu hadic sacieho traktu
Samozrejme klient tvrdil že boli skontrolovane a su OK
Skušobná jazda potvrdila typicke syčanie v záťaži, vysoký prietok vzduchu odmeraný jednotkou a čierny dym z výfuku.

Naša kontrola potvrdila prasknutu hadicu od turba k intercooleru.

Smile

Po výmene hadice chod motora bez závad, nárast výkonu a bez nadmernej dymivosti



Merali ste za jazdy?....mate hodnoty prutoku,ktory ma byt za jazdy v urcitych otackach?.......jak mam zjistit predepsane hodnoty prutoku?....dekuji
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
FIAT Ducato 2,3 Multijet EURO-4 rv2007-po GO!...černý kouř
 Obsah fóra Dieselpower forum » Italské vozy
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
Strana 1 z 2  
Jdi na stránku 1, 2  Další
  
  
 Přidat nové téma  Zaslat odpověď  


TOPlist    
Copyright (c) 2005-2007 DIESELPOWER.CZ. Vsechna prava vyhrazena.
    Powered by phpBB © 2001-2004 phpBB Group. phpBB Skin by Vjacheslav Trushkin.