FIAT Ducato 2,3 Multijet EURO-4 rv2007-po GO!...černý kouř
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: 15 úno 2020, 21:22
- Bydliště: Pardubice
FIAT Ducato 2,3 Multijet EURO-4 rv2007-po GO!...černý kouř
Ahoj vespolek , mám dotaz : na Ducatu 2,3 120multijet jsem dělal GO motoru :(ložiska na klice, gufera na klice,pánvičky, pistní kroužky,hydroštely) když jsem měl motor venku tak jsem s tím spláchl i Turbo, + vstřiky(nové-NErepas) .......a teď k problému:motor chytne na drc,na volnoběh jde fajn, ale při zátěži černě kouří ......volnoběh bez kouře,když tlačí turbo -taky nekouří............ prostě mezi 800RPM-cca 2500RPM ČERNĚ KOUŘÍ(ale táhne-nemá díru)....diagnostika NEPÍŠE CHYBU..........(na EGR koukám, a otvírá x zavírá, solenoidy co ovládají EGR tak mám 2-a dělá mi to s jedním i druhým,)............
P.S. nechce se mi měnit váhu vzduchu+snímač tlaku na sání(když se na dignostice hlásí, ale nevyhazují chybu)
P.S. nechce se mi měnit váhu vzduchu+snímač tlaku na sání(když se na dignostice hlásí, ale nevyhazují chybu)
-
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: 15 úno 2020, 21:22
- Bydliště: Pardubice
Moc černého kouře je moc nafty, kterou motor nemůže sežrat, také to může být málo kyslíku, dělá to dojem, jako by řj přidala naftu už v době, kdy turbo ještě pořádně nenatlačilo, takže se nafta nestačí spálit.Není to sladěné.. Ale jak se tady píše, chce to najet nějaké km, je to syrové ..Možná i nějaká dírka turbo -inter -sání.. A kouknout, zda je vše zapojeno , tak jak má být..
nepropadat panice...
-
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: 15 úno 2020, 21:22
- Bydliště: Pardubice
Zapojene vse je dobre....lez jsem po tom snad 5x a kontroloval kontrolované......dira v sani neni(po tom jsem lez jako prvni,a diky tomu jsem prisel na ten intercooler-ktery je ted novy).....ale jeste mne napadlo,jestli nemuze byt unavena pruzina na egr....jako-ze ho to poradne nezavre ..anebo ho to zavre pomalu(koukam na nej,a otvira a zavira...ale samozrejme nepoznam jestli uplne dovre)/na diagnostice to egr pouze dopocita....podle solenoidu
-
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: 15 úno 2020, 21:22
- Bydliště: Pardubice
vstřiky přes diagnostiku přihlášeny podle kodu .......tak snad si myslím, že už si potykali s jednotkou ................najeto už asi 400km...............každopádně dnes jsem ruzně laboroval a měnil solenoidy na ovládání egru(mám 2 kusy) a jak s jedním tak s druhým mne to po půl hodině jízdy vyhodilo P0402 příliš velký průtok EGR ventilem.....a pak chybu P2A00-ke které nemám informace(ale myslím, že to bude v závislosti na tom průtoku) ........jenže jsem to nakonec zas dal na ten solenoid(třeba č 1)....a jel 100 dalších km.....a chybu to nevyhodilo(A KOUŘÍ FURT)......tak nevím, jestli zkusit vyčistit , nebo dát nový EGR(to bude prdel, až zase budu odvrtávat šrouby)....anebo zkusit koupit solenoid č 3
P.S. kouřilo to i v NOUZI (kdy si myslím, že byl EGR jako zavřenej kvuli nouzi)
P.S. kouřilo to i v NOUZI (kdy si myslím, že byl EGR jako zavřenej kvuli nouzi)
Naposledy upravil(a) Michal Krtek dne 16 úno 2020, 18:18, celkem upraveno 1 x.
-
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: 15 úno 2020, 21:22
- Bydliště: Pardubice
-
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: 15 úno 2020, 21:22
- Bydliště: Pardubice
u mna bolo rovnake auto opravovane v inom servise
Prve čo bolo som sa pýtal na kontrolu hadic sacieho traktu
Samozrejme klient tvrdil že boli skontrolovane a su OK
Skušobná jazda potvrdila typicke syčanie v záťaži, vysoký prietok vzduchu odmeraný jednotkou a čierny dym z výfuku.
Naša kontrola potvrdila prasknutu hadicu od turba k intercooleru.
Po výmene hadice chod motora bez závad, nárast výkonu a bez nadmernej dymivosti
Prve čo bolo som sa pýtal na kontrolu hadic sacieho traktu
Samozrejme klient tvrdil že boli skontrolovane a su OK
Skušobná jazda potvrdila typicke syčanie v záťaži, vysoký prietok vzduchu odmeraný jednotkou a čierny dym z výfuku.
Naša kontrola potvrdila prasknutu hadicu od turba k intercooleru.
Po výmene hadice chod motora bez závad, nárast výkonu a bez nadmernej dymivosti
maros
Rozumieme Vášmu autu
+421903905655
Rozumieme Vášmu autu
+421903905655
-
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: 15 úno 2020, 21:22
- Bydliště: Pardubice
.........to asi zkusim....jenze to bude spis tak do poctu-jelikoz si ducato vyhodnocuje otevrenost ventilu-tudiz kdyz se to ma fakt zaslepit-tak se musi na vahu vzduchu dat simulator otacek....v polsku to maj,ale za 75e/a hlavne budu cekat.....nekdo pry umi nahradit vahu vzduchu odporem/diodou...ale nejde mi to najit googlem----v pripade,ze budu vedet jak udelat provizorni simulator-pak neni problem zaslepit(to si vystrihnu)Marek001 píše:Zaslepil by som na skúšku EGR, ak hlási veľký prietok asi ho nestíha dovierať (pokiaľ nie je niekde netesnosť)
-
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: 15 úno 2020, 21:22
- Bydliště: Pardubice
maros4341 píše:u mna bolo rovnake auto opravovane v inom servise
Prve čo bolo som sa pýtal na kontrolu hadic sacieho traktu
Samozrejme klient tvrdil že boli skontrolovane a su OK
Skušobná jazda potvrdila typicke syčanie v záťaži, vysoký prietok vzduchu odmeraný jednotkou a čierny dym z výfuku.
Naša kontrola potvrdila prasknutu hadicu od turba k intercooleru.
Po výmene hadice chod motora bez závad, nárast výkonu a bez nadmernej dymivosti
Merali ste za jazdy?....mate hodnoty prutoku,ktory ma byt za jazdy v urcitych otackach?.......jak mam zjistit predepsane hodnoty prutoku?....dekuji