Tak jsem chtěl omladit svůj park a bohužel to nejde....
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Já nevím na co pořád naráží, ale mám Golfa z roku 2001, jezdí celoročně, stojí venku a kromě pravého předního blatníku nikde nehnije a ten blatník hnije jen vinou molitanové výztuhy, kde se držela voda. Na jaře ho vyměním a auto bude zase jako nový.
Skelet je stále zdravý, chce to jen se starat a při koupi ojetiny pořádně koukat co kupuji.
Upřímně když už potkám nějakýho starýho Fiata, tak na něj moc hezký pohled není. Skoro si troufnu tvrdit že na každýho jednoho Fiata z roku 2000 kterýho potkám na silnici, jezdí 100 Golfu ze stejnýho roku a v lepším stavu.
Skelet je stále zdravý, chce to jen se starat a při koupi ojetiny pořádně koukat co kupuji.
Upřímně když už potkám nějakýho starýho Fiata, tak na něj moc hezký pohled není. Skoro si troufnu tvrdit že na každýho jednoho Fiata z roku 2000 kterýho potkám na silnici, jezdí 100 Golfu ze stejnýho roku a v lepším stavu.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
FAVO, JÁ SE O AUTO NESTARAL a dopadlo tak, že mne to až překvapilo, samozřejmě může to být i "náhoda", ale moje dcera má přední blatníky na golfu z roku 1999 natrop, které drží jen lak, dřív jsem to neřešil, ale dnes si toho všímám, když zastaví vedle Bravo apod. tak se podívám. A zvenku není nic vidět na rozdíl od Fabií apod. Už s tím nechci otravovat, ale před chvílí jsem se vrátil od auta z roku 2OOO , na kterém jsem měnil brzdové trubky , což v podstatě je blbost , ale v tomto případě má auto moji úctu. Má tak 450000KM , a chytá na otočení i když stálo pár měsíců, má původní turbo, na motoru nebylo nic děláno, původní vstřiky, čerpadlo apod. zpovídal jsem majitele i když auto dobře znám..Je to neuvěřitelné, ale tvrdí mi, že i alťas je původní / je nahoře, takže je chráněn/ a jelikož auto nekompromisně chytá na otočení, starter je také původní..Téma diesel nechytá, jde na 3, kouří a vandruje, škube apod. jako je tady velmi časté téma prostě nezná...Když bych se majitele zeptal, zda by nechtěl podložku do turba, tak na mne zavolána chocholouška...Proto jak je tady psáno,musím mít veterána..V tom odkazu jako vždy mi šlo o to, polemizovat o poruchách vozů, které jsou tam zmíněny..Bohužel systém hlavy v písku pořád funguje..Nedávno jsem sem chtěl dát odkaz na auto s TDi PD, které mělo na triku 850000km, aby se to tady hnulo, bohužel šachty v hlavě nemohou tento náklad unést , takže to byl evidentní nesmysl..A co se týče řetězových rozvodů a natáčení vačky, tak moje ARomeo z roku je má už od 50 tých let , kdy byl motor navržen a jsou to nejspolehlivější součástky motoru. Asi ji zprovozním, bohužel je mi jí líto, abych v ní vozil cement nebo pytle pšenice jako ve Fiatu..Takže dilema trvá...
P.S. A vytrhat trubky od ABS /které je dole pod vozem/ dozadu a chtít potom soustavu odvzdušnit u koncernu, tak jsem tam doteď a pedál padá pořád na podlahu..Tady to byla pohádka..Mám tohle nevnímat ?
P.S. A vytrhat trubky od ABS /které je dole pod vozem/ dozadu a chtít potom soustavu odvzdušnit u koncernu, tak jsem tam doteď a pedál padá pořád na podlahu..Tady to byla pohádka..Mám tohle nevnímat ?
nepropadat panice...
Mám to taky tak.Trochu rezaví jen tam kde se poškodil lak nebo trochu práh za přednim kolem.Nic hrozneho na 19let starý auto.Opravil jsem to a zatím dobrý.favo píše:Já nevím na co pořád naráží, ale mám Golfa z roku 2001, jezdí celoročně, stojí venku a kromě pravého předního blatníku nikde nehnije...
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
Mercedes GLK 320 CDi
Mám vlákno v sekci italské vozy a tam raději mlčíš k ceně dpf na bravo, možná by jsi mohl mrknout a zjistil by jsi že za jeden blbej dpf do fiata máš tři do ovce ty taliáne blíznivejjericho-3 píše:FAVO, JÁ SE O AUTO NESTARAL a dopadlo tak, že mne to až překvapilo, samozřejmě může to být i "náhoda", ale moje dcera má přední blatníky na golfu z roku 1999 natrop, které drží jen lak, dřív jsem to neřešil, ale dnes si toho všímám, když zastaví vedle Bravo apod. tak se podívám. A zvenku není nic vidět na rozdíl od Fabií apod. Už s tím nechci otravovat, ale před chvílí jsem se vrátil od auta z roku 2OOO , na kterém jsem měnil brzdové trubky , což v podstatě je blbost , ale v tomto případě má auto moji úctu. Má tak 450000KM , a chytá na otočení i když stálo pár měsíců, má původní turbo, na motoru nebylo nic děláno, původní vstřiky, čerpadlo apod. zpovídal jsem majitele i když auto dobře znám..Je to neuvěřitelné, ale tvrdí mi, že i alťas je původní / je nahoře, takže je chráněn/ a jelikož auto nekompromisně chytá na otočení, starter je také původní..Téma diesel nechytá, jde na 3, kouří a vandruje, škube apod. jako je tady velmi časté téma prostě nezná...Když bych se majitele zeptal, zda by nechtěl podložku do turba, tak na mne zavolána chocholouška...Proto jak je tady psáno,musím mít veterána..V tom odkazu jako vždy mi šlo o to, polemizovat o poruchách vozů, které jsou tam zmíněny..Bohužel systém hlavy v písku pořád funguje..Nedávno jsem sem chtěl dát odkaz na auto s TDi PD, které mělo na triku 850000km, aby se to tady hnulo, bohužel šachty v hlavě nemohou tento náklad unést , takže to byl evidentní nesmysl..A co se týče řetězových rozvodů a natáčení vačky, tak moje ARomeo z roku je má už od 50 tých let , kdy byl motor navržen a jsou to nejspolehlivější součástky motoru. Asi ji zprovozním, bohužel je mi jí líto, abych v ní vozil cement nebo pytle pšenice jako ve Fiatu..Takže dilema trvá...
P.S. A vytrhat trubky od ABS /které je dole pod vozem/ dozadu a chtít potom soustavu odvzdušnit u koncernu, tak jsem tam doteď a pedál padá pořád na podlahu..Tady to byla pohádka..Mám tohle nevnímat ?
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 548
- Registrován: 24 led 2006, 14:00
- Bydliště: Trhové Sviny u Č.B.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 548
- Registrován: 24 led 2006, 14:00
- Bydliště: Trhové Sviny u Č.B.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 548
- Registrován: 24 led 2006, 14:00
- Bydliště: Trhové Sviny u Č.B.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 548
- Registrován: 24 led 2006, 14:00
- Bydliště: Trhové Sviny u Č.B.
Jericho, brzdový trubky mám jak nový a stále i s tím povlakem co tam je od výroby. Jen u jedné jsem našel oxidaci ve spoji s hadičkou.
Koupil jsme před x roky trubky nový originál, do dneška mi leží v komoře a čekají jestli na ně dojde řada.
U spousty golfů co vidím rezavý je evidentní, že byly opravený z druhovýrobních dílů po nějaké nehodě, protože když vidím rezavý golf, tak vidím i neslícovaný plechy a trend opravářů je lakovat pouze a jen to co je vidět a co vidět není to se ojebe a vyfakturuje. O plniči většina lakyrníků jen slyšela ve škole a základovka je sprostý slovo co jen zdržuje.
Od místní prodejkyně autolaků mám informaci, že za posledních cca 20 roků, prodala hektolitry barev a krycích laků, ale asi jen 2litry základovky.
Třeba můj tatík má jedničkovou ofci z roku tuším 2004 a nikde ani smítko rzi. Auto mu také stojí celý rok venku. A můj otec se narozdíl odemne nestará, auto jede do servisu jen aby mu udělali technickou a zrovna vyměnili olej.
Ano mění ho pouze po dvou letech, protože za rok 15000 km nenajede a je mu líto ho měnit dřív a je druhý majitel.
Koupil jsme před x roky trubky nový originál, do dneška mi leží v komoře a čekají jestli na ně dojde řada.
U spousty golfů co vidím rezavý je evidentní, že byly opravený z druhovýrobních dílů po nějaké nehodě, protože když vidím rezavý golf, tak vidím i neslícovaný plechy a trend opravářů je lakovat pouze a jen to co je vidět a co vidět není to se ojebe a vyfakturuje. O plniči většina lakyrníků jen slyšela ve škole a základovka je sprostý slovo co jen zdržuje.
Od místní prodejkyně autolaků mám informaci, že za posledních cca 20 roků, prodala hektolitry barev a krycích laků, ale asi jen 2litry základovky.
Třeba můj tatík má jedničkovou ofci z roku tuším 2004 a nikde ani smítko rzi. Auto mu také stojí celý rok venku. A můj otec se narozdíl odemne nestará, auto jede do servisu jen aby mu udělali technickou a zrovna vyměnili olej.
Ano mění ho pouze po dvou letech, protože za rok 15000 km nenajede a je mu líto ho měnit dřív a je druhý majitel.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Libor Hanzal, samozřejmě že ne všechny, dodnes lidé prodávají voňavky z 80 let. Jde o to, jak se majitel staral a kde a kdy jezdil.Můj kamarád má MBenz C a ten nikdy neviděl sůl. Jakmile přijde zima , jde do dílny ..A taky je to vidět..Dále má Jeepa Liberty dovezeného na zakázku z USA , za kterého dal dost přímo od původního majitele, má najeto 80000km , a také nikdy neviděl sůl . A má dilema, má to benz. motor MBenz 2,4 ccm a jeho cena v ojetinách je směšně nízká...Tak je rozčarován ..no přece ho teď nevezmu do soli a nezničím..Já měl na mysli auto, které je denně v boji a majitel jej jen používá, ale nešlechtí...
nepropadat panice...