Fabia 1 2006 problém s kontrolkou dobíjení

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4323
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Fabia 1 2006 problém s kontrolkou dobíjení

Příspěvek od OťasTDi »

Na autě se dělalo několik zásahů

1. Modul pro automatické rozsvěcení světel
2. Alarm Keetec
3. Tajný vypínač na přerušení napájení diag. zásuvky
4. Očistil jsem hlavní svazek a prostor pod svazkem pod řj a vyvoskoval (ale je to facelift, bez omotávky a dráty vypadaly naprosto nepoškozené)

No a pak jsem zkusil jen tak cvičně nastartovat a v tom jsem si všiml, že kontrolka dobíjení jen mžourá po otočení klíčkem....po startu zhasne....

Neměřil jsem dobíjení - udělám dnes a napíšu....netuším zda některá z těchto činností to způsobila a ani jestli se tohle děje bezprostředně po těhle akcích, ale asi bych si toho dříve všiml...

Neví někdo co se stalo? Nebo po čem jít?

Jo je to 1,2 12V BME
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

kabeláž k altíku - buzení, nahnilý nebo skoro uhnilý drát
hubo44
Přispěvovatel
Příspěvky: 960
Registrován: 16 bře 2007, 00:21
Bydliště: KN. SK

Příspěvek od hubo44 »

Pozrel si tam kde uhníva DF.
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Najskôr treba overiť budenie, ale môže to robiť aj regulátor.
Uživatelský avatar
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4323
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

Kde uhniva df??? Buzeni svepomoci proverim jak?
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Pokud tam nejde buzení tak po startu to nebude dobíjet pokud nepridáš plyn(otáčky), otáčkama se altík nabudí a začne dobíjet
viděl jsem právě nedávno kamošovu FI kde po zapnutí klíčku nesvítila vůbec kontrolka dobíjení, ale on to neřešil, jakmile se rozjel auto začalo dobíjet a fungovalo to tak to neřešil...
Uživatelský avatar
JeníkRS
Aktivista
Příspěvky: 3508
Registrován: 11 lis 2010, 20:24
Bydliště: PRAHA - ve svém

Příspěvek od JeníkRS »

OťasTDi píše:Kde uhniva df??? Buzeni svepomoci proverim jak?
dvou piná zásuvka na převodovce. Modrej kabel bude uhnilej. Zatáhni za něj
-Superb 2 combi 2011 CFFB+MVolesko. Eibach -4cm 19"Aneto
Ex-Octavia I combi 2004 1.9TDi ASV+MVolesko. Puky TT, Mam/Egr/Kat off, xenony, 288mm, Eibach -4cm, triplling on, 17"Spider
-Derbi Atlantis 2T
Zacatky: Tipo,Clio,BX,Felicia,Fabia
Uživatelský avatar
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4323
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

Jendo čtu to až teď, takže v pondělí...každopádně auto dobíjí...12,26V než jsem nastartoval a 14,46V když jsem nastartoval...na plyn jsem nešlapal vůbec
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
Uživatelský avatar
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3492
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Není to dení svícení napojený na kontrolku dobíjení?
To umí taky rozmžourat kontrolku...
Oct asv 2000, DieselPower
Uživatelský avatar
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4323
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

Je to modul automatickeho sviceni....ma svoji pojistku
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4192
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

OťasTDi píše:Kde uhniva df??? Buzeni svepomoci proverim jak?
před převodovkou je spoj (noteeth)
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
Uživatelský avatar
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4323
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

Je to ono? Pokud jo, je to jak nové...měl jsem to i rozpojené a tahal za dráty....ale známý autoelektrikář mi poradil odpojit štěkr u alťasu a ukostřit modrý drát....pokud kontrolka bude normálně svítit, tak je ko rego na alťasu...takže pak asi jedině vyndat a někomu ho svěřit, kdo to dělá...což tu borce mám


Obrázek
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Ano je to tak, regulátor si vymeníš aj sám, v krajnom prípade sa to dá aj bez demontáže alternátora ale vždy je lepšie ho vybrať a rovno zaniesť niekomu kto rovno aj opracuje kolektor pozrie na ložiská a pod.
Uživatelský avatar
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4323
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

Asi to bude mít na svědomí ten modul, ale netuším jak. Chová se to takhle:

1. Po ukostření modrého drátu u altíku kontrolka nesvítí vůbec
2. S odpojeným buzením ten modul pro světla nefunguje - z čehož usuzuji, že má s tím něco společného (po připojení konektoru k altíku zase funguje
3. Odpojení napájecí pojistky modulu situaci neřeší

Neví někdo k čemu tam mohlo dojít?
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
Uživatelský avatar
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3492
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Zjisti, kde si bere denní svícení signál nastartovanýho motoru a odpoj ho.
Oct asv 2000, DieselPower
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“