Rozvody OIII 1.4 tsi

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3461
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Rozvody OIII 1.4 tsi

Příspěvek od Tomas6 »

Chlapi nemáte někdo příručku? Je to OIII 2015 1.4tsi 103kw kód motoru CHPA.
Nic jsem k tomu nikde nenašel. Jen aretační sadu. Jestli je to ona. Viz odkaz https://www.aretace-rozvodu.cz/aretace- ... pripravky/
Díky
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1878
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

Kolik to má najeto? Tam jsou rozvody na hektar, nechci kecat, ale myslím 250tis? Mám to doma, tak jsem jen zvědavej.
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3461
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

238 tis. Ve škodovce říkali jenom kontrolu,majitel to chce vyměnit.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2963
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3461
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

dhfool díky.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3461
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Tak jsem se s tím dneska popral a celkem ok. Jen jsem musel trochu doohýbat ten čínský přípravek na blokaci vaček a budu muset udělat pořádné trny do přidržovací páky na nastavovače.To co mám tam moc nedrželo a jak jsem tahal moment tak se svezla. Naštěstí už jsem neměl zaaretované. Jinak 240 tis,7 let a ještě by asi najely, nicméně ta sada nestála raketu, takže vyměnit,proč ne.
Ještě se zeptám, řešil někdo už ten druhý řemínek na v. pumpu a samotnou vodní pumpu? Tam je to hnané od výfukové vačky řemínkem snad že šicího stroje,byl celkem volný, nemá ani žádné napínání,ale u té pumpy se asi moc nenadře. Tak jestli to také radši nevyměnit.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Jarda-k
Přispěvovatel
Příspěvky: 755
Registrován: 21 lis 2010, 13:44
Bydliště: Kaznějov

Příspěvek od Jarda-k »

Ten řemínek vodní pumpy se napíná posunem tělesa vodní pumpy přes přípravek momentovým klíčem, co si tak matně pamatuju z dílenský příručky.
Myslím, že jako podmínka správnýho napnutí je použití nového řemene při každý demontáži.
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3461
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Budu to muset zkusit najít a nastudovat. Asi mu to vyměním. Ta pumpa s tím řemínkem stojí pár korun. Než aby to někde pak uvařil.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32865
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Tomas6"]Tak jsem se s tím dneska popral a celkem ok.

bez origo přípravků ani omylem? taky mě to asi brzo čeká, kupuji od bývalého automechanika a ceny má za hubičku a všechno vydrží třeba utahovačku mám deset let OK, promažu naftou a jede před tím jsem zlikvidoval minimálně 6
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3461
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

No já chtěl původně koupit něco kvalitního,ale cena sady byla snad oklo osmi tisíc. Tady co jsem daval odkaz to bylo za litr, tak jsem to vzal že to kdyžtak pošlu zpátky. Jen jsem musel upravit rovnoběžnost té pásoviny,jinak to sedělo ok a zaaretované to bylo přesně.
Budu dělat ještě minimálně dvě auta v horizontu pár měsíců a pak kdoví tak to stačí za ty peníze.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32865
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Tomas6"]No já chtěl původně koupit

tome já chtěl hlavně vědět že si bez těchto přípravků neprdnu,

příklad PD tady čteš různé problémy po rozvodech spotřeba a tak, zeptám se majitele zda je OK, když jo dám vrták do vačky dole očmárnu setrvák přehodím rozvody a OK, čmáram vždy i když používám přípravky

příklad 2.0 partner tonda sdělal rozvody a neočmárl, nasazujem řemen a ani tak ani tak, prostě zub na zubu, nakonec jsme to nějak nasadili a dva měsíce OK, pak borec přijel s řemenicí roztrhla se dvouhmota, :roll: nasadíme novou a už jsem nenastartoval rozvody jsem musel přehodit o zub tolerance vačka klika, myslel jsem že mě mrdne práce na chvilku přehodit řemenici a takový výjeb že nenatočíš (wallbash)
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14270
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

slovacek.milos píše:Příklad 2.0 partner tonda sdělal rozvody a neočmárl, nasazujem řemen a ani tak ani tak, prostě zub na zubu, nakonec jsme to nějak nasadili a dva měsíce OK, pak borec přijel s řemenicí roztrhla se dvouhmota, :roll: nasadíme novou a už jsem nenastartoval rozvody jsem musel přehodit o zub tolerance vačka klika, myslel jsem že mě mrdne práce na chvilku přehodit řemenici a takový výjeb že nenatočíš (wallbash)

To byla varianta 2.0HDi s perem na klice, kde je široká drážka pro pero v kole rozvodů ne?
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3461
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Tak 2.0 hdi se zajišťuje kolíkem za startérem ne? Jak 99% pežotů. Já si taky čmárnu,ale spíš jen pro kontrolu,snažím se to všecko dělat na přípravky. Ale já mám výhodu, já servisuju flotilu,tak mi se tu točí defakto jedny a ty samé auta.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14270
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

To ano, ale když nebude zajištěná vačka, tak se rozvod pohne při utahování centrálního šroubu.
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

Aj vačku treba zaistiť pri peugeote tiez kolík hore a aj ako písal pri startery
BMW 330 ix
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“