Rozvody OIII 1.4 tsi
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Rozvody OIII 1.4 tsi
Chlapi nemáte někdo příručku? Je to OIII 2015 1.4tsi 103kw kód motoru CHPA.
Nic jsem k tomu nikde nenašel. Jen aretační sadu. Jestli je to ona. Viz odkaz https://www.aretace-rozvodu.cz/aretace- ... pripravky/
Díky
Nic jsem k tomu nikde nenašel. Jen aretační sadu. Jestli je to ona. Viz odkaz https://www.aretace-rozvodu.cz/aretace- ... pripravky/
Díky
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Tak jsem se s tím dneska popral a celkem ok. Jen jsem musel trochu doohýbat ten čínský přípravek na blokaci vaček a budu muset udělat pořádné trny do přidržovací páky na nastavovače.To co mám tam moc nedrželo a jak jsem tahal moment tak se svezla. Naštěstí už jsem neměl zaaretované. Jinak 240 tis,7 let a ještě by asi najely, nicméně ta sada nestála raketu, takže vyměnit,proč ne.
Ještě se zeptám, řešil někdo už ten druhý řemínek na v. pumpu a samotnou vodní pumpu? Tam je to hnané od výfukové vačky řemínkem snad že šicího stroje,byl celkem volný, nemá ani žádné napínání,ale u té pumpy se asi moc nenadře. Tak jestli to také radši nevyměnit.
Ještě se zeptám, řešil někdo už ten druhý řemínek na v. pumpu a samotnou vodní pumpu? Tam je to hnané od výfukové vačky řemínkem snad že šicího stroje,byl celkem volný, nemá ani žádné napínání,ale u té pumpy se asi moc nenadře. Tak jestli to také radši nevyměnit.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Ten řemínek vodní pumpy se napíná posunem tělesa vodní pumpy přes přípravek momentovým klíčem, co si tak matně pamatuju z dílenský příručky.
Myslím, že jako podmínka správnýho napnutí je použití nového řemene při každý demontáži.
Myslím, že jako podmínka správnýho napnutí je použití nového řemene při každý demontáži.
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32865
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
No já chtěl původně koupit něco kvalitního,ale cena sady byla snad oklo osmi tisíc. Tady co jsem daval odkaz to bylo za litr, tak jsem to vzal že to kdyžtak pošlu zpátky. Jen jsem musel upravit rovnoběžnost té pásoviny,jinak to sedělo ok a zaaretované to bylo přesně.
Budu dělat ještě minimálně dvě auta v horizontu pár měsíců a pak kdoví tak to stačí za ty peníze.
Budu dělat ještě minimálně dvě auta v horizontu pár měsíců a pak kdoví tak to stačí za ty peníze.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32865
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
[quote="Tomas6"]No já chtěl původně koupit
tome já chtěl hlavně vědět že si bez těchto přípravků neprdnu,
příklad PD tady čteš různé problémy po rozvodech spotřeba a tak, zeptám se majitele zda je OK, když jo dám vrták do vačky dole očmárnu setrvák přehodím rozvody a OK, čmáram vždy i když používám přípravky
příklad 2.0 partner tonda sdělal rozvody a neočmárl, nasazujem řemen a ani tak ani tak, prostě zub na zubu, nakonec jsme to nějak nasadili a dva měsíce OK, pak borec přijel s řemenicí roztrhla se dvouhmota, nasadíme novou a už jsem nenastartoval rozvody jsem musel přehodit o zub tolerance vačka klika, myslel jsem že mě mrdne práce na chvilku přehodit řemenici a takový výjeb že nenatočíš
tome já chtěl hlavně vědět že si bez těchto přípravků neprdnu,
příklad PD tady čteš různé problémy po rozvodech spotřeba a tak, zeptám se majitele zda je OK, když jo dám vrták do vačky dole očmárnu setrvák přehodím rozvody a OK, čmáram vždy i když používám přípravky
příklad 2.0 partner tonda sdělal rozvody a neočmárl, nasazujem řemen a ani tak ani tak, prostě zub na zubu, nakonec jsme to nějak nasadili a dva měsíce OK, pak borec přijel s řemenicí roztrhla se dvouhmota, nasadíme novou a už jsem nenastartoval rozvody jsem musel přehodit o zub tolerance vačka klika, myslel jsem že mě mrdne práce na chvilku přehodit řemenici a takový výjeb že nenatočíš
slovacek.milos píše:Příklad 2.0 partner tonda sdělal rozvody a neočmárl, nasazujem řemen a ani tak ani tak, prostě zub na zubu, nakonec jsme to nějak nasadili a dva měsíce OK, pak borec přijel s řemenicí roztrhla se dvouhmota, nasadíme novou a už jsem nenastartoval rozvody jsem musel přehodit o zub tolerance vačka klika, myslel jsem že mě mrdne práce na chvilku přehodit řemenici a takový výjeb že nenatočíš
To byla varianta 2.0HDi s perem na klice, kde je široká drážka pro pero v kole rozvodů ne?