1,5 DCI

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Existuje aj 1.5 dCi bez kajla (klínu), potvrdzujem :)
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32834
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Marek001 píše:Existuje aj 1.5 dCi bez kajla (klínu), potvrdzujem :)
marku a ted si vem lezu do toho motoru je to tak min deset let poprve a taková kokotina by mě ani nenapadla :roll:
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Setkal jsem se s motorem bez,koukal jsem na to jak pako páč jsem s tím abso nepočítal, pak jsem zhanel ten trn místo zaslepky do kliky abych to vůbec nastavil...nevím proč to tak debilně mají že některý maj a jiný ne...ještě že se mi to nekoplo,že jsem to zkoušel protáčet což u CR ani někdy nedělám...měl jsem to v blbý poloze že klika couvla snad o 1/3 otáčky...takže tak (noteeth)
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32834
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

znám mechoše co dělá rozvody drátkem přes víčku, v práci opravuje těžkou techniku,
nebo jeden mechoš opravář nákladní dopravy si u mě dělal na fordu rozvody, ptám se jak máš nastavenou kliku, ta se prej neřeší žádná značka tam není ;)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

jo, to jsou ale takový ty chytrý frajerský kecy, přitom mooooc dobře vědí kde jim to jak v motoru stojí protože si moc dobře uvědomují co by to stálo kdyby se to nepovedlo že
nevím co myslíš tím drátkem ??
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Ale jak praví přísloví, zrovna když to nejvíc potřebuješ a jsi si jistý, tak se to posere ..Doporučuji nevěřit ničemu, ani různým análům o rutině nemluvě, protože během vývoje vznikají různé modifikace, návrhy , nehledě na to, že výrobci motorů jsou často v různých zemích světa, a proto tam mohou být rozdíly..Protože to určité nevěření může ušetřit dost času a peněz..Např. naůčtovat zákazníkovi do výměny řemenice nastavení rozvodů se vším, co k tomu patří , může být pěkný střet pohledů na věc včetně toho, že majitel řekne, to kdybych tušil, tak už se rovnou mohly udělat rozvody, už moc km k tomu nechybí..... tohle by měl zaplatit Renault.... :o
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32834
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

roman1648 píše: nevím co myslíš tím drátkem ??
oni neví že jsou autodata jim mistr vysvětlí co a jak a tyto věci neřeší,


tím drátkem to jako že vyšroubuješ svíčku drátkem určíš HU
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32834
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="jericho-3"]Ale jak praví přísloví, zrovna když to nejvíc potřebuješ a jsi si jistý, tak se to posere ..

1.automechanik si vřdy ví rady

2. v případě že si automechanik neví rady nebé se něco posere postupuje podle bodu 1
;)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Aha a co když se nedělají rozvody na HU.... :roll: tak je v prdeli kdyby to rozházel bezmyšlenkovitě (rofl)
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

No ja drôt používam práve vtedy keď neviem či sú rozvody na prípravkoch/značkách HÚ alebo v rovine, napr. keď montujem nové hydroštely a pod.
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32834
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

roman1648 píše:tak je v prdeli kdyby to rozházel bezmyšlenkovitě (rofl)
proč, třeba brava místo svíčky přípravek co dá píst asi o 5 dole pak ty kokotiny na vačku

píst do HU zatočíš vačkama doleva až ventil dosedne pak doprava, nastavíš na střed a jedeš,

ti starší se určitě nebudou pouštět do vanosú a valventroniků,

když jsem poprve dělal stilo JTD tak mi borec řekl že nemám šanci, at se o to ani nepokouším, speciální přípravky za 21.000 a že by mi je pujšil za x tisíc,

myslím že fixa stačila ;)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

jo, teď jsem dělal potkaný Doblo JDT bez přípravků a pohoda ale některý třeba neuděláš, 5vál na T5ce třeba, nebo možná to nějak uděláš ale bude to zprdele startovat,žrát 15l apod...
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

slovacek.milos píše:
roman1648 píše:tak je v prdeli kdyby to rozházel bezmyšlenkovitě (rofl)
proč, třeba brava místo svíčky přípravek co dá píst asi o 5 dole pak ty kokotiny na vačku

píst do HU zatočíš vačkama doleva až ventil dosedne pak doprava, nastavíš na střed a jedeš,

ti starší se určitě nebudou pouštět do vanosú a valventroniků,

když jsem poprve dělal stilo JTD tak mi borec řekl že nemám šanci, at se o to ani nepokouším, speciální přípravky za 21.000 a že by mi je pujšil za x tisíc,

myslím že fixa stačila ;)
nepropadat panice...
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Co to bylo za JTD, že to byl takový problém? A u motorů kde je svíčka nahoře, se automaticky používají hodinky pro určení Hů , je to snadné, jasné a jelikož je to citlivé, tak to chce přípravky na vačky origo a ne nějaké kámoš to obšlehl. Já si takhle naskočil.Tahle práce chce klid, což v praxi v servisu moc není..Nějaké normy na rozvody je jen výplod úhlu pohledu od pitomce v kanclu.. :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32834
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="jericho-3"]Co to bylo za JTD,

1.9 JTD je to snad 15 let i víc, to jsem nepotřeboval autodata, to byly doby kdy ti ještě za feldu lidi rvali ruky, víc jsem se věnoval havárkám jak rozvodům,
plech ohýbačka, ceočko, ;)
Odpovědět

Zpět na „Renault / Dacia“