1,5 DCI

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

1,5 DCI

Příspěvek od jericho-3 »

Neví někdo, které provedení motoru má klínek na spodním rozvodovém kolečku a které má kolečko volné ? Díky
nepropadat panice...
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10039
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Všechny motory K9K mají klínek.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14270
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10039
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

V podstatě se tam rozvody dělají velmi jednoduše. Čerpadlo se nečasuje, není k tomu důvod. Klika opřít na trn v bloku u 1. válce, vačka na kolík, podobně jako PD. Značky na řemenu na značky na kolech. Je to sranda.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Ano, to je v pohodě, ale já budu měnit jen řemenici, což jsem považoval za bážo, ale pak jsem si vzpomněl, že některé nemají klínek a já nevím která modifikace. Nechtěl bych, aby se mi vše rozhodilo a já dělal rozvody a musel vše rozebírat. Prostě vždy je nějaká pakárna, která vše "zjednodušší" a nasere. Tohle je Kangoo Express 60 KW z roku 2OO5..
nepropadat panice...
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10039
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Drážkovou řemenici? To tady nebude problém. Povolit, vyměnit, utáhnout. Bacha na moment.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Ano, díky 20 Nm plus 13O stupňů..
nepropadat panice...
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Tak na to čerpadlo pozor bejvá na něm snímač polohy takže nastavit.
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10039
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Na čerpadle není žádný snímač polohy. Čerpadlo se nečasuje - ani Delphi, ani Siemens.

Navíc pokud bude pouze měnit drážkovou řemenici, rozvody vůbec nebude rozebírat.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Tak vám děkuji, samozřejmě K9K klínek nemá, takže jsem vyndal šroub a řemenici , motor nemám postaven , takže mám pěkný den. Jde o to pitomé utažení, kdybych to měl vyzkoušeno na moment, tak to vezmu el .utahovákem a je to..Budu muset vyndat žhavičky, v nejhorším případě, abych mohl přetočit motor bez odporu a kliku opřít o šroubovací kolík v bloku..Nechtělo se mi nic rozebírat, tak mám auto na heveru před zdviží, a na zdviži auto před lakem pod lantuchem, nechtělo se mi ho sundavat.. Mám takový dojem, že tohle kolečko má každý motor a až při prvních rozvodech se tam dá to s klínkem...Zlatá Itálie, vše je většinou logické a jasné, přitom třeba Peugeot takové hovadiny také nedělal... (wallbash)
nepropadat panice...
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10039
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Mám motor K9K732 a klínek tam je z výroby. A těchto motorů různých typů mi prošlo rukama asi třicet a všechny měly klínek. O tom, že by některý typ motoru K9K měl letmé uložení kola na klíče, mi není nic známo. A nechápal bych, jaký smysl by to mělo, kdyby některé motory klínek měly a jiné ne. Proč vyrábět dvě věci, když stačí jedna. Takže je asi chyba v Matrixu.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5471
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

No ja sem raz robil rozvody na kangoo diesel motorizáciu nepamatuju a klinek na kluke nemalo
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Je to prostě loterie... (LOL)
nepropadat panice...
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Marek77 píše:Na čerpadle není žádný snímač polohy. Čerpadlo se nečasuje - ani Delphi, ani Siemens.

Navíc pokud bude pouze měnit drážkovou řemenici, rozvody vůbec nebude rozebírat.
Kecáš 1.5 dci ho tam má často musíš ho odpojit když sundáváš konzoli.Pokud není na čerpadle tak je na vačce.
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10039
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Já na čerpadle nemám vůbec nic. Takže se uklidni a važ slova. Na motoru K9K se čerpadlo Siemens nečasuje. U systému Delphi nevím, to nemám a tudíž mě to nezajímá.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Odpovědět

Zpět na „Renault / Dacia“