1,5 DCI
Moderátoři: šulda, Moderátoři
V podstatě se tam rozvody dělají velmi jednoduše. Čerpadlo se nečasuje, není k tomu důvod. Klika opřít na trn v bloku u 1. válce, vačka na kolík, podobně jako PD. Značky na řemenu na značky na kolech. Je to sranda.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Ano, to je v pohodě, ale já budu měnit jen řemenici, což jsem považoval za bážo, ale pak jsem si vzpomněl, že některé nemají klínek a já nevím která modifikace. Nechtěl bych, aby se mi vše rozhodilo a já dělal rozvody a musel vše rozebírat. Prostě vždy je nějaká pakárna, která vše "zjednodušší" a nasere. Tohle je Kangoo Express 60 KW z roku 2OO5..
nepropadat panice...
Tak vám děkuji, samozřejmě K9K klínek nemá, takže jsem vyndal šroub a řemenici , motor nemám postaven , takže mám pěkný den. Jde o to pitomé utažení, kdybych to měl vyzkoušeno na moment, tak to vezmu el .utahovákem a je to..Budu muset vyndat žhavičky, v nejhorším případě, abych mohl přetočit motor bez odporu a kliku opřít o šroubovací kolík v bloku..Nechtělo se mi nic rozebírat, tak mám auto na heveru před zdviží, a na zdviži auto před lakem pod lantuchem, nechtělo se mi ho sundavat.. Mám takový dojem, že tohle kolečko má každý motor a až při prvních rozvodech se tam dá to s klínkem...Zlatá Itálie, vše je většinou logické a jasné, přitom třeba Peugeot takové hovadiny také nedělal...
nepropadat panice...
Mám motor K9K732 a klínek tam je z výroby. A těchto motorů různých typů mi prošlo rukama asi třicet a všechny měly klínek. O tom, že by některý typ motoru K9K měl letmé uložení kola na klíče, mi není nic známo. A nechápal bych, jaký smysl by to mělo, kdyby některé motory klínek měly a jiné ne. Proč vyrábět dvě věci, když stačí jedna. Takže je asi chyba v Matrixu.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)