1,9 77kw kouří
Moderátoři: šulda, Moderátoři
1,9 77kw kouří
Zdravím udělali jsme motor na 1,9 tdi 77kw bxe (resp. Kliku, šálky, těsnění, ojnice,) protože byl chycený ojniční šálek na prvním válci.. Dnes složeno ale motor na volnoběh jakoby lehce zakopává a hrozně kouří(nespálená nafta, smrdí jak Avia) , za jízdy bez problémů.. Hlava byla sundaná bez demontáže vačky tudíž si myslím že nastavení vstřikovačů není potřeba?rozvody jsou nastavené na přípravky, diagnostika bez závad.. Díky za rady p
Komprese na jednotlivých valcich je jaká? Ohnuta ojnice neni? Vstrikovace, v jakem stavu jsou gumky a sachty? Co elektrika ke vstrikovacum, kontakty napruzene, kdyz to bylo rozebirano? Bylo zachovaná spravna tloustka tesneni atd?
Jake je vyrovnavani na jednotlivych valcich dle diagnostiky a bloku namerenych hodnot, uz to muze napovedet, kde to "drhne", na jakem valci..
Tohle jsou zakladni veci, vy jste ten motor rozebirali a nakonec skladali a nekdo od stolu ma vedet cim to je? Jste automechanici nebo pekari?
JInak krome jineho.. udelate spodek a vrsku si jako nevsimnete? Salky vacky, nova hydra, gumky vstrikovacu nove atd.. kdyz uz delate opravu..
Jake je vyrovnavani na jednotlivych valcich dle diagnostiky a bloku namerenych hodnot, uz to muze napovedet, kde to "drhne", na jakem valci..
Tohle jsou zakladni veci, vy jste ten motor rozebirali a nakonec skladali a nekdo od stolu ma vedet cim to je? Jste automechanici nebo pekari?
JInak krome jineho.. udelate spodek a vrsku si jako nevsimnete? Salky vacky, nova hydra, gumky vstrikovacu nove atd.. kdyz uz delate opravu..
Tlaky přes 30 na všech, tloušťka těsnění stejná, hlava byla sundaná kompletní a kompletní zas daná zpět nebyl důvod nic rozdělávat, dělalo se to pouze kvůli šálku na 1. Válci.. Motor ma najeto 160 tis..ojnice je výměněná
Naposledy upravil(a) Miselin4 dne 04 bře 2020, 12:18, celkem upraveno 2 x.
Jednoznacne rozvody na prd posunute. Moc do plusu. Spotreba na volnobeh 1,2 je extrem. Posun do minusu. 10,2 mg/str je velka vstrekovacia davka. Nechapem co ste to mali za pripravky, respektive ako ste to kontrolovali po pretoceni. Skus nadstavit vstrekovaciu davku tak na cca 4,7 alebo 5,2. Vecsinou to mne vychadza ze kolko je tato hodnota tolko dokazem aj cca jazdit spotrebu na 100km. Povol 3 srobi na rozvodovom kolese a otoc 18kou klucom vacku ku celnemu sklu. Ale len jemnucko. Tak cca 1mm. Zatiahni nastartuj a skontroluj hodnotu vstreku. Ja mam momentalne na pripravky hodnotu natoceni -2 a vstrekovaciu davku cca 6,3 mg/str. Tiez to vratim na cca 5. Tvoja spravna hodnota notocenia vacky moze byt aj oklolo -4 cize uplne naopak. Skus postelovat a daj vediet ci pomohlo
SKODA Octavia combi 1.9 TDI PD 77 Kw , BXE ,r.2008 DSG
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: 1,9 77kw kouří
ten chycený šálek se umí zas chytit, příště až šáhneš do rozvodu tak si zaaretuj vačku a dole si očmárni setrvák s blokem, když dojde k problému máš se čeho chytit a můžeš něco vyloučit
Zaujimave. Na mojom bxe to funguje ked posuniem vacku spet ku celnemu sklu spotreba klesne. A na kolko stupnou si to posunul pokusom? Pripadne si teda mohol skusit opacne posunut chlpok. Ak to prezenies motor ti nenastartuje a hodi chybu snimaca vacky. Podla tyh obrazkov to vsetko nasvedcuje na zle rozvody. Ale ked ti pasuju pripravky tak by motor mal ist v pohode a urcite nie s takou vstrekovacou davkou. Preto aj dymi lebo ma vela nafty.Mne proste stale tie rozvody vrtaju v hlave, mozes porobit aj nejake fotky ako tam mas povkladane pripravky, ako mas kladku nasponovanu a v akej pozicii mas tie 3 sroby na vackovom kolese nech mozeme tuto moznu poruchu uplne vylucit? Sameho ma zaujima kde je pes zakopany.
SKODA Octavia combi 1.9 TDI PD 77 Kw , BXE ,r.2008 DSG
Ano 180. Stare normi boli 225. Ale neviem ci je aj realny rozdiel v tomto nadstaveni.
https://www.tdipower.sk/2013/04/30/caso ... -9-tdi-pd/
Tak vstreky mali hodnoty este v norme, tam problem nebol. Ale vsimol som si jednu zvlastnu vec. Mozno to je blbost ale na rozvovom kolese vacky my nesedi ten zubkaty akoze cifernik hore, alebo neviem naco to tam je. Ale to nieje podstatne. Podstatne je ze ja mam vtom priestore dierku ako je aj na prilozenom vydeu. Je mozne ze ste ju nejako blbo nasadili ak sa to vobec da? Alebo davali ste dole aj cele to koleso na vacke na ktorom je nasrobovana remenica? Je tam kajlik ktory zabezpecuje presne osadenie a zabranuje pretoceniu. Alebo si dal dole hlavu aj s kolesom? Kazdopadne je to zvlastne. Skus zhodit koleso ako mas tie dierky a porovnaj s videom preco tam nieje.Miselin4 píše:Dnes přetěsněné a seřízené vstrikovače na 230° a beze změny 😭😩
https://www.tdipower.sk/2013/04/30/caso ... -9-tdi-pd/
SKODA Octavia combi 1.9 TDI PD 77 Kw , BXE ,r.2008 DSG