Stránka 1 z 2

VNT podt. regulace/ horní mez tlaku překročena, nastavení

Napsal: 06 bře 2020, 21:43
od Smoker420
Zdarec, mam takovou otázku, když je regulace turba zatáhla tak jsou lopatky nastavení na nízké otáčky (zavřené) že a jde tam max podtlak ? A pri velkých otackak se přepne ve ventylu n75 druhý kanál a do banky jde atmosférický tlak z air boxu, tím pádem pružina vrátí lopatky do otevřené polohy ?
Jesty to chápu správně ...

Napsal: 06 bře 2020, 21:54
od Tomas.cz
Zatáhlá regulace do baňky = přivřené lopatky = uzká mezera proudění výfukových plynu = vysoké otáčky turbodmychadla = vysoký tlak.

Napsal: 06 bře 2020, 22:24
od Smoker420
A jak se vlastně omezí plnící tlak a otáčky turbíny, tím že se zas klapky zavřou nebo zůstanou v naky poloze v který to má určitý plnící tlak

Napsal: 06 bře 2020, 23:19
od misocko
myslim ze pri troche snahy na jutrubke najdes hafo videi
privrete klapky fukaju na vrtulku tak ze sa toci na max, uplne otvorene ju skoro aj brzdia, nic viac...

Napsal: 07 bře 2020, 08:21
od martinsidlo
Ty lopatky nejsou v krajních polohách,ale N75 je udržuje,jak potřebuje tlak,tzn.třeba uprostřed.

Napsal: 07 bře 2020, 14:14
od ROMEK
presne jak pise martinsidlo RJ motoru ovlada ventil N75 stridou PWM regulacie. neni v krajnych polohach ale vybruje

Napsal: 07 bře 2020, 17:01
od Smoker420
Jasný Okay moc díky za rady, a ještě bych se.chtel na něco zeptat 😂 Vysoky plnící tlak (cca 1.5baru) budou způsobovat nejpravděpodobněji zanesene lopatky s KterMa už podtlak v bance už blbne hne, že?
Kdybi byl malí podtlak tak turbo tahá sptne v Malich otáčkách ne ?
A ventyl n 75 za tuhle závadou asi nemůže co, jestly někdo nemáš zkušenost s špatnou m75?
A jeste jestli že podtlakové ovládání funguje dobre, naklápění chodí lehce ale turbo zabírá vis a ve vyšších tockach prefukuke tak to bude spadne nastavením táhlem na bance?

Napsal: 08 bře 2020, 08:58
od martinsidlo
Tak,je tady toho mraky,jen hledat.
Regulace na turbu musí chodit bez baňky zcela volně-sama spadne.
Baňka musí jít volně jen s odporem pružiny bez drhnutí a bez rezu uvnitř.
Podtlakové hadičky čisté,nespuchřelé,neděravé.
N75 čistý uvnitř,já každý rok-stlačený vzduch a pak troch WDčka.
Hlavně baňka a regulace musí chodit,ta většinou nechodí.

Napsal: 08 bře 2020, 09:34
od standa123
pokud más nejaky problém tak to naloguj. Log ti napoví víc......

Napsal: 11 bře 2020, 23:24
od Smoker420
Tet jsem z toho tak trochu magor (LOL)
Takže turbo tlačí víc když jsou přivřené lopatky , takže zatahle táhlo v bance....
Ale jak mě muze turbo přeplňovat když se táhlo skoro nehne a je vysunuté....?

Napsal: 11 bře 2020, 23:59
od adrian_B
Chápem to tak že aj bez podtlaku turbo prefukuje?
Zle nastavená banka.... Nevydarený Repas....

To auto sa musí správať hrozne

Napsal: 12 bře 2020, 01:11
od venca.6
Nemas nahodou AGR? Ze ho resis v jinem tematu.. :)

Napsal: 12 bře 2020, 06:32
od ROMEK
urcite ano proto ma z teho gulas. Na starsich autach byla regulacia pretlakem ne podtlakem

Napsal: 12 bře 2020, 19:20
od Smoker420
Tak mám nové poznatky, povolil jsem horní matku na táhlu na bance podtlaku, a zjistil jsem že regulace jde docela volně, ale taky jsem zjistil že po povoleni ty matky že ta páčka regulace rukou šla vytáhnout o cca 2cm nahoru ( než byla nastavena na vysunutém tahle z banky ) takže ta regulace chodila tak na polovinu

Vysvětlil by mi někdo jak bleckovi jak to nastavit na autě,někde jsem jsem četl že to má být nastavení tak že to páčka regulace lopatek má být na doraz otevřená ( na hoře) a pak se má nastavit předpětí 1mm( ale já nechápu co je to předpětí)


Pak jsem ještě odpojil hadičku co jde z n75 do air boxu a bylo cítit jak saje vzduch ( podtlak ) je to tak dobře ?

Napsal: 12 bře 2020, 20:05
od šulda
Přejmenuj si to téma, název regulace je mimoň!