Octavia I 1,8T - zase tlakuje voda
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Octavia I 1,8T - zase tlakuje voda
mám tu Octavii I 1,8T r.v. 2000 nalítáno 350.000km na autě se dělalo poměrně dost věcí: komplet hlava (tlakování, rovnání, vodítka, gufera...) komplet těsnění, nový rozvod, hydra, nastavovač vačky, turbo nové (repas), všechny nové hadice podtlaku a spoustu dalších věcí.
Auto od výměny ujelo necelých 1000km a teď koukám na ch. kapalinu a dělá to toto:
https://www.youtube.com/watch?v=xbTMf3kAmDE
Tohle samé dělalo i před výměnou výše uvedených věcí s tím, že voda lítala z nádobky. Takže se dá říct, že beze změny. Opravu dělala origo Škodovka, hlavu specializovaná firma. Že by někde někdo udělal chybu nebo ještě přemýšlím, že by mohl být prasklej blok... tlaky jsem teď měřil a všechny válce jsou OK.
Auto od výměny ujelo necelých 1000km a teď koukám na ch. kapalinu a dělá to toto:
https://www.youtube.com/watch?v=xbTMf3kAmDE
Tohle samé dělalo i před výměnou výše uvedených věcí s tím, že voda lítala z nádobky. Takže se dá říct, že beze změny. Opravu dělala origo Škodovka, hlavu specializovaná firma. Že by někde někdo udělal chybu nebo ještě přemýšlím, že by mohl být prasklej blok... tlaky jsem teď měřil a všechny válce jsou OK.
Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 550.000km, první majitel
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 550.000km, první majitel
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 840
- Registrován: 08 črc 2007, 17:23
Topí?
Podobně se projevovala naše stará 1.4MPi ve Fabii, řešil jsem hlavu, rovinnost bloku, těsnění apod. a nic, hadice natlakovanější a po otevření víčka vybublala voda, auto takhle jezdilo celý léta až jednou prasknul blok a voda vytekla do oleje, prasklo to v žebru u zdvihátek což se u těhle motorů občas stává, je tady méně materiálu než u předchůdce 1.3MPi ve Feldě.
Což teda nebyla příčina tlakování, ale tím motor ukončil svojí pouť.
Podobně se projevovala naše stará 1.4MPi ve Fabii, řešil jsem hlavu, rovinnost bloku, těsnění apod. a nic, hadice natlakovanější a po otevření víčka vybublala voda, auto takhle jezdilo celý léta až jednou prasknul blok a voda vytekla do oleje, prasklo to v žebru u zdvihátek což se u těhle motorů občas stává, je tady méně materiálu než u předchůdce 1.3MPi ve Feldě.
Což teda nebyla příčina tlakování, ale tím motor ukončil svojí pouť.
Auto sa ti prehrieva, ci teplota normalna? S hadicky hore na nadobke sa ti vracia voda? Ak sa nevracia je to zavzdusnene, alebo pumpa. Moja segra mala tiez problem z prehrievanim a nekurenim a tiez som myslel ze tesnenie pod hlavou. Ale chyba bola uplne primytivna. Motor sa nevedel odvzdusnit, lebo v nadrzke bol zapchaty prepad z odvzdusnovacej hadicky. Odpojil som hadicku a motor zacal postupne plut vodu az tiekla neustale. Precistil nadobku a slape to. Ono system chladenia je pomerne jednoduchy a tych pricin nebude az tak vela.
SKODA Octavia combi 1.9 TDI PD 77 Kw , BXE ,r.2008 DSG
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4643
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
- Topení krásně topí (termostat byl dělaný minulý rok)
- Auto se nepřehřívá
- Hadice co je vratka do expanzní nádobky je origo nová až k tý velký hadici co je u chladiče
- pumpa byla dávaná nová od Conti, ale i nový díl může být KO
- ještě kouknu na tu vratku jestli z toho fakt na 100% teče voda
- číhnu na zapojení hadic jestli tam něco neobrátili
- vyměním víčko expanze za jinou pro test
- a ten test CO2 mám tak ho potom také zkusím
- Auto se nepřehřívá
- Hadice co je vratka do expanzní nádobky je origo nová až k tý velký hadici co je u chladiče
- pumpa byla dávaná nová od Conti, ale i nový díl může být KO
- ještě kouknu na tu vratku jestli z toho fakt na 100% teče voda
- číhnu na zapojení hadic jestli tam něco neobrátili
- vyměním víčko expanze za jinou pro test
- a ten test CO2 mám tak ho potom také zkusím
Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 550.000km, první majitel
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 550.000km, první majitel
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
- tak z vratky normálně proudí voda
- zapojení hadic OK
- víčko expanze vyměněno za nové
a na konec test CO2 (takže je to jasné)
- zapojení hadic OK
- víčko expanze vyměněno za nové
a na konec test CO2 (takže je to jasné)
Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 550.000km, první majitel
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 550.000km, první majitel
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4643
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Pokud se ve vzduchovém
polštáři vyskytují spaliny
(zvýšený podíl CO2),
dojde k zabarvení testo-
vací kapaliny do žluta
(= netěsnost, trhlina!).
Již žlutozelená barva pou-
kazuje na existenci trhliny
či netěsnosti!
polštáři vyskytují spaliny
(zvýšený podíl CO2),
dojde k zabarvení testo-
vací kapaliny do žluta
(= netěsnost, trhlina!).
Již žlutozelená barva pou-
kazuje na existenci trhliny
či netěsnosti!
Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 550.000km, první majitel
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 550.000km, první majitel
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32867
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
co třeba jít po té hlavě jestli byla fakt udělaná, osobně dělám tři fotky a na hlavě je fixou nasáno o kolik a zde se zjistí moje chyba, že jsem měl nebo neměl dělat něco s blokem,tukydydes píše: Již žlutozelená barva pou-
kazuje na existenci trhliny
či netěsnosti!
pak kdo to montoval, 40 60Nm + 90 + 90 neojebal to? zapoměl? dělám si na hlavě 4 čárečky abych žádný stupen nezapoměl,
zkus hlavu přetáhnout i po autorizáku jsem našel urvaný šroub ponechaný jen tak, nebo těsnění je plechové když utahuješ hned na čas + vzduch = výsledek