Brzdy u 35r. auta.

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

hubo44
Přispěvovatel
Příspěvky: 960
Registrován: 16 bře 2007, 00:21
Bydliště: KN. SK

Brzdy u 35r. auta.

Příspěvek od hubo44 »

Ako vylepšiť učinok brzd u stareho auta je bez posilovača a aj predok ma ešte bubny. Predne valčeky 24mm zadne 14mm.
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8913
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Nevím jakou máš představu ....... investici........zásah..........


Přidat posilovač, předělat na kotouče,
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Jde o to, zda seženeš jiná prasátka s větším průměrem..Pokud se ti čumák trochu zaboří a pak to jede dál, dal bych dozadu větší prasátka nebo odpojil zadní omezovač..Já kdysi u MB 1100 vyměnil přední bubny za kotouče ze Š 100 i když mě experti varovali , že je origo brzdový válec neutáhne..Ale byly to kecy, brzdilo to bezvadně..Samozřejmě jistě by i pomohlo dostat brzdy do 1 A stavu, přesoustružit pečlivě bubny, zkrátit náběžnou/?/paknu o kousek obložení , což byla tehdejší úprava pro zvýšení účinnosti brzd a dal nové hadice, které se mohou po těch letech nafukovat...A také prostě brzdit včas a zapomenout na dnešní výplody brzdové techniky a tím i snížené reakce řidiče, který je už i líný koukat... :D
nepropadat panice...
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

Urobiť kvalitnejšie obloženie niektoré firmy to robia potom to vraj dokonca brzdí ako keby si mal kotúče
BMW 330 ix
hubo44
Přispěvovatel
Příspěvky: 960
Registrován: 16 bře 2007, 00:21
Bydliště: KN. SK

Příspěvek od hubo44 »

Mam uplne všetko nove čeluste, medene trubky, valčeky+hlavny len priemerom prasiatok či hlavneho valca som myslel.
Prerobiť na kotuče taky zasach nechcem a na posilovač ani miesto nie je.
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Co to je za auto, smím-li se zeptat? Že takto relativně mladé auto má ještě bubny na předku.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
hubo44
Přispěvovatel
Příspěvky: 960
Registrován: 16 bře 2007, 00:21
Bydliště: KN. SK

Příspěvek od hubo44 »

Našli to dediči na usadlosti pod senom tak mi to ponukli mam to už aj prepisane na seba.

Obrázek
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Maluch? :)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
burton.b22

Příspěvek od burton.b22 »

Měli jsme jich doma desítky a nechci ti brát iluze ale to auto ani nejede, takže nemusí brzdit :)
Uživatelský avatar
WOB
Aktivista
Příspěvky: 1727
Registrován: 02 úno 2015, 12:59

Příspěvek od WOB »

hlavně neoddělávej ten omezovač brzdného tlaku na zadní nápravu jak ti tady radí ten idiot, taky by se mohlo stát že by auto bylo neovladatelné při krizovce.

Bubnové brzdy mají obecně prostě nižší účinnost s tím nic neuděláš.
Nissan GT-R 3,8 V6 2015, Toyota 2.0 D4D 2010, Lamborgini Gallardo 5.0 V10 2006, VW Crafter 2.5 TDI 2008, MAN 6x2 26.414 2000
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Já tohle pár let provozoval, moje žena s tím najela mnoho km. Brzdy odpovídají tehdejší době a výkonu , nemá cenu něco vylepšovat..Ve městě je to hbitější než nové kraksny, všude s tím zaparkuješ , bohužel blbý pocit je když se rozhodneš předjíždět náklaďák a koukáš na to velké kolo , kterého je celé okno..Dnešní rozmazlenec by do toho nesedl, bez elektroniky a airbagů mají dnes deprese... :)
nepropadat panice...
burton.b22

Příspěvek od burton.b22 »

Předem se omlouvám za OT ale jelikož jsem v tom hodně roku jezdil tak musím říct že ano dřív to nebyl problém provozovat ale dnes už opravdu ne. Je plno jiných veteránu které jsou mnohem pohodlnější. Jen se zamyslete nad topením jak je v maluchu vyřešeno. Ventilátor fouká vzduch kolem válců které jsou poblité olejem. Dobrá cesta chytit cancer.
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

hubo44 píše:Mam uplne všetko nove čeluste, medene trubky, valčeky+hlavny len priemerom prasiatok či hlavneho valca som myslel.
Prerobiť na kotuče taky zasach nechcem a na posilovač ani miesto nie je.
Nechapes ma tie celuste co mas nové daj do riti to obloženie a treba tam dať nové ktore sa síce rýchlo spotrebuje ale brzdí to super robia to niektoré firmy a potom to auto brzdí sto a jedna noc nevynyslat len dať obloženie na mieru iného zloženia
BMW 330 ix
hubo44
Přispěvovatel
Příspěvky: 960
Registrován: 16 bře 2007, 00:21
Bydliště: KN. SK

Příspěvek od hubo44 »

Ja som to vlasnil v 70-tych rokoch tak preto som to zobral.

Dnes už sa tie trubky da kvalitne utesniť aj motor tak už netlači dnu olejove vypary.

Kde robia take učinnejšie obloženia?
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

Pozri na nete videl som to v telke niekde tiež robíl nejakého veterána robia to na mieru .
BMW 330 ix
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“