Brzdy u 35r. auta.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Brzdy u 35r. auta.
Ako vylepšiť učinok brzd u stareho auta je bez posilovača a aj predok ma ešte bubny. Predne valčeky 24mm zadne 14mm.
Jde o to, zda seženeš jiná prasátka s větším průměrem..Pokud se ti čumák trochu zaboří a pak to jede dál, dal bych dozadu větší prasátka nebo odpojil zadní omezovač..Já kdysi u MB 1100 vyměnil přední bubny za kotouče ze Š 100 i když mě experti varovali , že je origo brzdový válec neutáhne..Ale byly to kecy, brzdilo to bezvadně..Samozřejmě jistě by i pomohlo dostat brzdy do 1 A stavu, přesoustružit pečlivě bubny, zkrátit náběžnou/?/paknu o kousek obložení , což byla tehdejší úprava pro zvýšení účinnosti brzd a dal nové hadice, které se mohou po těch letech nafukovat...A také prostě brzdit včas a zapomenout na dnešní výplody brzdové techniky a tím i snížené reakce řidiče, který je už i líný koukat...
nepropadat panice...
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
hlavně neoddělávej ten omezovač brzdného tlaku na zadní nápravu jak ti tady radí ten idiot, taky by se mohlo stát že by auto bylo neovladatelné při krizovce.
Bubnové brzdy mají obecně prostě nižší účinnost s tím nic neuděláš.
Bubnové brzdy mají obecně prostě nižší účinnost s tím nic neuděláš.
Nissan GT-R 3,8 V6 2015, Toyota 2.0 D4D 2010, Lamborgini Gallardo 5.0 V10 2006, VW Crafter 2.5 TDI 2008, MAN 6x2 26.414 2000
Já tohle pár let provozoval, moje žena s tím najela mnoho km. Brzdy odpovídají tehdejší době a výkonu , nemá cenu něco vylepšovat..Ve městě je to hbitější než nové kraksny, všude s tím zaparkuješ , bohužel blbý pocit je když se rozhodneš předjíždět náklaďák a koukáš na to velké kolo , kterého je celé okno..Dnešní rozmazlenec by do toho nesedl, bez elektroniky a airbagů mají dnes deprese...
nepropadat panice...
Předem se omlouvám za OT ale jelikož jsem v tom hodně roku jezdil tak musím říct že ano dřív to nebyl problém provozovat ale dnes už opravdu ne. Je plno jiných veteránu které jsou mnohem pohodlnější. Jen se zamyslete nad topením jak je v maluchu vyřešeno. Ventilátor fouká vzduch kolem válců které jsou poblité olejem. Dobrá cesta chytit cancer.
Nechapes ma tie celuste co mas nové daj do riti to obloženie a treba tam dať nové ktore sa síce rýchlo spotrebuje ale brzdí to super robia to niektoré firmy a potom to auto brzdí sto a jedna noc nevynyslat len dať obloženie na mieru iného zloženiahubo44 píše:Mam uplne všetko nove čeluste, medene trubky, valčeky+hlavny len priemerom prasiatok či hlavneho valca som myslel.
Prerobiť na kotuče taky zasach nechcem a na posilovač ani miesto nie je.
BMW 330 ix