Fabia ASZ 96kw,po vytočení motor zdechne

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32867
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="puker"]

třeba vcds řj si nerozumí s řidičem tam bych bádal
puker
Přispěvovatel
Příspěvky: 111
Registrován: 14 led 2017, 10:29

Příspěvek od puker »

Huml-
hadice přehozené nejsou, modrá je vratka a je to ta více ke kraji podavačky,černá je přívod nafty a je to ta více ke středu podavačky.
Po odpojení hadice přívodu u tandemu a zapnutí zapalování nafta teče,to už jsme zkoušeli..
Napadá tě ještě něco,co vyzkoušet,nebo na co mrknout?
Zítra zkusím hadice od tandemu rovnou do petky jak radil uživatel Favo.

slovacek.milos-
nechápu co si tím chtěl říct,jakože jednotka si nerozumí z řidičem,tak zavzdušňuje palivový systém ,nebo jak to mám chápat?? můžu tě ujistit,že problém přetrvává nezávisle na řidiči :) Jinak řídící jednotka je čistá,tzn. bez chybových kódů ;)
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

tak dejte průhlednou hadičku na vratku z tandemu, jestli půjde nafta zpěněná nebo bubliny, je problém s uložením vstřiků v hlavě
puker
Přispěvovatel
Příspěvky: 111
Registrován: 14 led 2017, 10:29

Příspěvek od puker »

ok, zítra to zkusím.
říkáš problém s uložením vstřiků v hlavě - moc nechápu kudy by se tam ten vzduch dostal,mohl by jsi mi to nějak přiblížit? a je možné že by se to projevovalo jen za tepla? auto jede jinak normalně a ani nehulí.
Nemohl by být problém v tandemu,třeba nějaké těsnění špatné,že by si to přisávalo ? Ikdyž to by zase asi i tekla nafta,že..
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

no může to podfukovat, i když to není tak častý jak u 16V, tak tím, že se vymačká uložení toho vstřiku, tak jak je tam pak vlastně nakřivo, podložka to už v té ploše neutěsní a ta spodní gumička ten tlak taky dlouho neudrží, to podfukování by šlo zjistit i na diagnostice
puker
Přispěvovatel
Příspěvky: 111
Registrován: 14 led 2017, 10:29

Příspěvek od puker »

diagnostiku máme, když mě trošku nasměruješ na co přesně a jak mrknout,tak to zkontrolovat můžem.
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Auto s 200tkm na tacháči, ASZ jako RS, ty km jsou navíc brány jako pochybné, tak pokud si to chce nechat (a to asi jo když to vzal) tak bych kašlal na diag a ty gumky a šachty rovnou zkoukl, vsadím se, že na měděných podložkách a možná i sedlech v hlavě budou viditelná "sluníčka" ... ;)

Mrkni na tohle téma, pokud nemáš čas, poslední tři strany
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=1945
+ tohle
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?p=1214350
puker
Přispěvovatel
Příspěvky: 111
Registrován: 14 led 2017, 10:29

Příspěvek od puker »

Tak dnes jsme dali pruhlednou hadici jak na vratku,tak na přívod nafty k tandemu.A stejné jako včera,za studena obě hadice bez bublin,po ohřátí přívod paliva bez bublin,vratka zpěněná.
Tak stejně to bylo ikdyž jsme dali hadice od tandemu do skleničky,přívod bez bublin,vratka zpěněná.
Takže asi opravdu podfukuje nějaký vstřik.?

Rayx: díky za odkazy.Jde o to že jsme chtěli zjistit,jestli to nemůže být i něco jiného,nebo prostě diagnostikovat závadu na co nejvíce procent,aby mu pak v servisu neměnili zbytečně další věci.Protože na ty vstřiky si doma asi netroufneme,jako vydělat je a vyměnit gumky a podložku by jsme asi zvládli,ale montáž a nastavení,na to si už asi netroufáme. a šachty vůbec nevím jak se řeší, se dávají vložky,nebo se jen nějak zabrousí,nebo jak? takže hlava dolů atd. že?
Jinak na kanál č. 13 jsem se díval minulý týden,už si to nepamatuju úplně přesně,ale vypadal nějak takto. -1,8 / -0,6 /+0,1 /+0,5
kanál č. 23 bohužel nevím, ale můžu zítra zkouknout oba kanály napřesno.
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32867
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

šachty vůbec nevím jak se řeší


třeba takto https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q ... _gBl0lFO-d

máš tam fotku jak má šachta vypadat a jak ji vstřik dokáže zlikvidovat
puker
Přispěvovatel
Příspěvky: 111
Registrován: 14 led 2017, 10:29

Příspěvek od puker »

slovacek.milos - díky. A jak se to teda řeší? vyfrézuje se šachta a dá se vložka? A to vymačkání tam vznikne jak?ten vstřikovač se tam postupem času a nájezdem km začne jakoby pohybovat?? chápu to dobře?
puker
Přispěvovatel
Příspěvky: 111
Registrován: 14 led 2017, 10:29

Příspěvek od puker »

nějaké fotky.
za studena-
Obrázek
Obrázek

za tepla-
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32867
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="puker"]slovacek.milos - díky. A jak se to teda řeší?

technologii oprav neřeš stejně to sám neuděláš, zaneseš hlavu borcovi a ten ji celou opraví, jezdím do hodonína budka, nebo pavlíček brno, zaplatíš jedeš domů,

ten vstřik je tam přišroubován šroubkem na který bych si nepověsil ani obrázek, bych měl strach že mně stadne na hlavu a jak to dopadne viděls na obrázku,

kdybys někde slyšel že někdo bude pokračovat ve vývoji PD tak nos tu trubku a hned ho zabij (LOL)
puker
Přispěvovatel
Příspěvky: 111
Registrován: 14 led 2017, 10:29

Příspěvek od puker »

a co ta teplota? přístrojovka 90st. a Vag 67,5st(bylo tam i 75st) to je normální taková odchylka?

Miloši jinak s tím PD máš pravdu,zlatá dobrá stará rotačka ;)
stanomx
Přispěvovatel
Příspěvky: 735
Registrován: 09 úno 2015, 20:04

Příspěvek od stanomx »

neviem co tu meliete ked pd patri k najspolahlivejsim palivovym technologiam
ja som videl pd vstreky po milione ficat dalej v osobnom aute
cerpadlo asi ziadne
puker
Přispěvovatel
Příspěvky: 111
Registrován: 14 led 2017, 10:29

Příspěvek od puker »

stanomx a koho to má jako zajímat co si ty viděl? kdyžtak k tématu díky..
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“