Fabia ASZ 96kw,po vytočení motor zdechne
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32867
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Huml-
hadice přehozené nejsou, modrá je vratka a je to ta více ke kraji podavačky,černá je přívod nafty a je to ta více ke středu podavačky.
Po odpojení hadice přívodu u tandemu a zapnutí zapalování nafta teče,to už jsme zkoušeli..
Napadá tě ještě něco,co vyzkoušet,nebo na co mrknout?
Zítra zkusím hadice od tandemu rovnou do petky jak radil uživatel Favo.
slovacek.milos-
nechápu co si tím chtěl říct,jakože jednotka si nerozumí z řidičem,tak zavzdušňuje palivový systém ,nebo jak to mám chápat?? můžu tě ujistit,že problém přetrvává nezávisle na řidiči Jinak řídící jednotka je čistá,tzn. bez chybových kódů
hadice přehozené nejsou, modrá je vratka a je to ta více ke kraji podavačky,černá je přívod nafty a je to ta více ke středu podavačky.
Po odpojení hadice přívodu u tandemu a zapnutí zapalování nafta teče,to už jsme zkoušeli..
Napadá tě ještě něco,co vyzkoušet,nebo na co mrknout?
Zítra zkusím hadice od tandemu rovnou do petky jak radil uživatel Favo.
slovacek.milos-
nechápu co si tím chtěl říct,jakože jednotka si nerozumí z řidičem,tak zavzdušňuje palivový systém ,nebo jak to mám chápat?? můžu tě ujistit,že problém přetrvává nezávisle na řidiči Jinak řídící jednotka je čistá,tzn. bez chybových kódů
ok, zítra to zkusím.
říkáš problém s uložením vstřiků v hlavě - moc nechápu kudy by se tam ten vzduch dostal,mohl by jsi mi to nějak přiblížit? a je možné že by se to projevovalo jen za tepla? auto jede jinak normalně a ani nehulí.
Nemohl by být problém v tandemu,třeba nějaké těsnění špatné,že by si to přisávalo ? Ikdyž to by zase asi i tekla nafta,že..
říkáš problém s uložením vstřiků v hlavě - moc nechápu kudy by se tam ten vzduch dostal,mohl by jsi mi to nějak přiblížit? a je možné že by se to projevovalo jen za tepla? auto jede jinak normalně a ani nehulí.
Nemohl by být problém v tandemu,třeba nějaké těsnění špatné,že by si to přisávalo ? Ikdyž to by zase asi i tekla nafta,že..
Auto s 200tkm na tacháči, ASZ jako RS, ty km jsou navíc brány jako pochybné, tak pokud si to chce nechat (a to asi jo když to vzal) tak bych kašlal na diag a ty gumky a šachty rovnou zkoukl, vsadím se, že na měděných podložkách a možná i sedlech v hlavě budou viditelná "sluníčka" ...
Mrkni na tohle téma, pokud nemáš čas, poslední tři strany
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=1945
+ tohle
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?p=1214350
Mrkni na tohle téma, pokud nemáš čas, poslední tři strany
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=1945
+ tohle
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?p=1214350
Tak dnes jsme dali pruhlednou hadici jak na vratku,tak na přívod nafty k tandemu.A stejné jako včera,za studena obě hadice bez bublin,po ohřátí přívod paliva bez bublin,vratka zpěněná.
Tak stejně to bylo ikdyž jsme dali hadice od tandemu do skleničky,přívod bez bublin,vratka zpěněná.
Takže asi opravdu podfukuje nějaký vstřik.?
Rayx: díky za odkazy.Jde o to že jsme chtěli zjistit,jestli to nemůže být i něco jiného,nebo prostě diagnostikovat závadu na co nejvíce procent,aby mu pak v servisu neměnili zbytečně další věci.Protože na ty vstřiky si doma asi netroufneme,jako vydělat je a vyměnit gumky a podložku by jsme asi zvládli,ale montáž a nastavení,na to si už asi netroufáme. a šachty vůbec nevím jak se řeší, se dávají vložky,nebo se jen nějak zabrousí,nebo jak? takže hlava dolů atd. že?
Jinak na kanál č. 13 jsem se díval minulý týden,už si to nepamatuju úplně přesně,ale vypadal nějak takto. -1,8 / -0,6 /+0,1 /+0,5
kanál č. 23 bohužel nevím, ale můžu zítra zkouknout oba kanály napřesno.
Tak stejně to bylo ikdyž jsme dali hadice od tandemu do skleničky,přívod bez bublin,vratka zpěněná.
Takže asi opravdu podfukuje nějaký vstřik.?
Rayx: díky za odkazy.Jde o to že jsme chtěli zjistit,jestli to nemůže být i něco jiného,nebo prostě diagnostikovat závadu na co nejvíce procent,aby mu pak v servisu neměnili zbytečně další věci.Protože na ty vstřiky si doma asi netroufneme,jako vydělat je a vyměnit gumky a podložku by jsme asi zvládli,ale montáž a nastavení,na to si už asi netroufáme. a šachty vůbec nevím jak se řeší, se dávají vložky,nebo se jen nějak zabrousí,nebo jak? takže hlava dolů atd. že?
Jinak na kanál č. 13 jsem se díval minulý týden,už si to nepamatuju úplně přesně,ale vypadal nějak takto. -1,8 / -0,6 /+0,1 /+0,5
kanál č. 23 bohužel nevím, ale můžu zítra zkouknout oba kanály napřesno.
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32867
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
šachty vůbec nevím jak se řeší
třeba takto https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q ... _gBl0lFO-d
máš tam fotku jak má šachta vypadat a jak ji vstřik dokáže zlikvidovat
třeba takto https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q ... _gBl0lFO-d
máš tam fotku jak má šachta vypadat a jak ji vstřik dokáže zlikvidovat
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32867
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
[quote="puker"]slovacek.milos - díky. A jak se to teda řeší?
technologii oprav neřeš stejně to sám neuděláš, zaneseš hlavu borcovi a ten ji celou opraví, jezdím do hodonína budka, nebo pavlíček brno, zaplatíš jedeš domů,
ten vstřik je tam přišroubován šroubkem na který bych si nepověsil ani obrázek, bych měl strach že mně stadne na hlavu a jak to dopadne viděls na obrázku,
kdybys někde slyšel že někdo bude pokračovat ve vývoji PD tak nos tu trubku a hned ho zabij
technologii oprav neřeš stejně to sám neuděláš, zaneseš hlavu borcovi a ten ji celou opraví, jezdím do hodonína budka, nebo pavlíček brno, zaplatíš jedeš domů,
ten vstřik je tam přišroubován šroubkem na který bych si nepověsil ani obrázek, bych měl strach že mně stadne na hlavu a jak to dopadne viděls na obrázku,
kdybys někde slyšel že někdo bude pokračovat ve vývoji PD tak nos tu trubku a hned ho zabij