puker máš v tom bordel na tacháku máš 197 tisíc to ti musí fičat o problémech piš až ujedeš aspon milion, dyt máš nespolehlivější systém vstřikování na světěpuker píše:stanomx a koho to má jako zajímat co si ty viděl? kdyžtak k tématu díky..
Fabia ASZ 96kw,po vytočení motor zdechne
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32862
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
pravda,když pominu,že je to minimálně jednou o 35tis km smotané a ve skutečnosti možná i víckrát,tak jsem zhruba na nějakých 240-250tis km,tak hold budu doufat,že na tyhle gumky ještě těch 750tis km namotám,toho vzduchu tam vlastně ani moc není na te vratce,viz foto.A když to chcípne tak tam šupnu čtverku a zase to roztáhnu a je po problému
Zkusil bych vstřiky vytahat, vyčistit šachty, dát nové gumky, podložky a šrouby a uvidí se, obvykle je u vymačkaných šachet největší problém padání nafty, ale že by 8v vstřiky nějak často podfukovaly jsem neviděl. Může být třeba jen natažený šroub co drží vstřik.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
nebo tak, možná to někdo před prodejem narychlo přegumičkoval a udělal tam něco blbě, já bych to co nejdřív přešel.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
ok chlapi,díky,takže nové gumky+ podložky+šrouby na uchycení vstřiků.
Asi i šrouby na vahadla že,když už se to bude dělat.
Potom i ty dříky co jsou nahoře na vstřiku bývaj v sadě,že? A je potřeba měnit i ten šroub na vahadle,na kterém se nastuvuje to předpětí vstřiku??? ASZ se povoluje o 225 st.,je tak?
Asi i šrouby na vahadla že,když už se to bude dělat.
Potom i ty dříky co jsou nahoře na vstřiku bývaj v sadě,že? A je potřeba měnit i ten šroub na vahadle,na kterém se nastuvuje to předpětí vstřiku??? ASZ se povoluje o 225 st.,je tak?
povoluje sa vsetko s novymi vahadlami na 180°
sruby iba original
038 103 385 A drzi vstrek
038 109 451 B nastovavacia skrutka
1417010997 sada tesnenia bosch na jeden vstrek s čapom
038 103 714 A skrutka vahadla
vysekane sedlo zasmirglovat hrany a prejst frezkou ako tesni medena podlozka ak podfukuje samozrejme
sruby iba original
038 103 385 A drzi vstrek
038 109 451 B nastovavacia skrutka
1417010997 sada tesnenia bosch na jeden vstrek s čapom
038 103 714 A skrutka vahadla
vysekane sedlo zasmirglovat hrany a prejst frezkou ako tesni medena podlozka ak podfukuje samozrejme
ASZ rok 2004/2005 má nová vahadla?
Origo je tam co za šrouby? Od firmy Engineteam nebrat? https://www.kmotorshop.com/article-deta ... 038103385a
a třeba sadu od Elring https://www.kmotorshop.com/article-deta ... 038398051b ??
Mohl by jsi dopuručit nějaký e-shop kde objednat?
Origo je tam co za šrouby? Od firmy Engineteam nebrat? https://www.kmotorshop.com/article-deta ... 038103385a
a třeba sadu od Elring https://www.kmotorshop.com/article-deta ... 038398051b ??
Mohl by jsi dopuručit nějaký e-shop kde objednat?
Mě osobně se to nezdá, na ty podfuky, zejména když to dělá jak v zátěži tak na volnou akceleraci a vždycky 4 500ot/min.
Pokud je těsnění ko, zejména ta spodní červená gumička, tak je korekce +2,9 u příslušného válce a lecky i chybobá hláška o výpadku zážehu, motor jde na volnoběh na 3 a pokud píst po zhasnutí skončí v kompresi tak vytlačí naftu to jo, aby se systém zavzdušnil jako celek za chodu, to se mi nějak nezdá.
Jenom pro zajímavost, dneska jsem byl na otočku v práci a před areálem na kabely spouštěli O1, o cca 30min jedu pryč a pořád tam stojí, tak jsem přibrzdil, že jestli nechtějí lepší káble a pánové že ne, že to točí.
Tak jsem zastavil a dal se do řeči, že povolují vstřiky, zalívají filtr, posulují baterii a nic, že došla nafta, že nejde nafta ke vstřikům.
Tak to zkusili ještě točit a říkám, to jde nějak naprázdno, sundám kryt rozvodů, on zkusil start a rozvoďák stojí, takže asi přišel dole o zuby a bylo.
Pokud je těsnění ko, zejména ta spodní červená gumička, tak je korekce +2,9 u příslušného válce a lecky i chybobá hláška o výpadku zážehu, motor jde na volnoběh na 3 a pokud píst po zhasnutí skončí v kompresi tak vytlačí naftu to jo, aby se systém zavzdušnil jako celek za chodu, to se mi nějak nezdá.
Jenom pro zajímavost, dneska jsem byl na otočku v práci a před areálem na kabely spouštěli O1, o cca 30min jedu pryč a pořád tam stojí, tak jsem přibrzdil, že jestli nechtějí lepší káble a pánové že ne, že to točí.
Tak jsem zastavil a dal se do řeči, že povolují vstřiky, zalívají filtr, posulují baterii a nic, že došla nafta, že nejde nafta ke vstřikům.
Tak to zkusili ještě točit a říkám, to jde nějak naprázdno, sundám kryt rozvodů, on zkusil start a rozvoďák stojí, takže asi přišel dole o zuby a bylo.
Je to celé divné,proto jsem to tady napsal.
Hele, je to takhle. Za studena je to prostě ok a ani motor nezhasíná.
Ihned po prvním studeném startu je korekce na prvním válci +3,0(nestihli jsme vyfotit) a pomalu klesá na těch +0,6.ostatní válce takové výkyvy nemají. Studený motor startuje dobře a běží na všechny 4,občas ale nějaké malé zadrhnutí má.
Po ohřátí začnou jit do vratky ty bubliny/zpěněná nafta, na foto to nejde moc vidět,ale v reálu je to fakt hodně.Za jízdy motor zhasíná jak kdy,někdy po 4000ot/min,někdy i po 2000ot/min,vždy po sundání nohy z plynu+sešlápnutí spojky/vyřazení.Kdybych držel plyn na podlaze,tak táhne do omezovače uplně vpohodě,jakmile sundám nohu z plynu a vyřadím,otáčky spadnou pod 1000/900/800 a následně zhasne.. pak se musí déle startovat a chytne,zakucká jako by tam byl vzduch,což asi i je a pak zase jede.pokud hned po zhasnutí,ještě za jizdy tam prdnu čtverku a opatrně roztáhnu tak chytne hned a jede se dál..
Pokud stojím a chci na neutrál a přivodit tuhle situaci tak musím vytočit motor zhruba kolem těch 4000-4500ot/min,pak taky zhasne.ve vratce pěny jak ve vaně,pak opět dýl zatočím startérem,motor se rozkucká a naskočí.
Hele, je to takhle. Za studena je to prostě ok a ani motor nezhasíná.
Ihned po prvním studeném startu je korekce na prvním válci +3,0(nestihli jsme vyfotit) a pomalu klesá na těch +0,6.ostatní válce takové výkyvy nemají. Studený motor startuje dobře a běží na všechny 4,občas ale nějaké malé zadrhnutí má.
Po ohřátí začnou jit do vratky ty bubliny/zpěněná nafta, na foto to nejde moc vidět,ale v reálu je to fakt hodně.Za jízdy motor zhasíná jak kdy,někdy po 4000ot/min,někdy i po 2000ot/min,vždy po sundání nohy z plynu+sešlápnutí spojky/vyřazení.Kdybych držel plyn na podlaze,tak táhne do omezovače uplně vpohodě,jakmile sundám nohu z plynu a vyřadím,otáčky spadnou pod 1000/900/800 a následně zhasne.. pak se musí déle startovat a chytne,zakucká jako by tam byl vzduch,což asi i je a pak zase jede.pokud hned po zhasnutí,ještě za jizdy tam prdnu čtverku a opatrně roztáhnu tak chytne hned a jede se dál..
Pokud stojím a chci na neutrál a přivodit tuhle situaci tak musím vytočit motor zhruba kolem těch 4000-4500ot/min,pak taky zhasne.ve vratce pěny jak ve vaně,pak opět dýl zatočím startérem,motor se rozkucká a naskočí.
Většinou se prodává sada kom0let se vším. Na vahadla nový šrouby nutnost nejsou. Ale na vstriky ty dlouhý tenký nutnost jsou. Pregumickuj, napruz kontakty, pretesni tandem a budeš mít po problému. To jsi mel udělat hned. Investice skoro nulová.
Rovnou mrkni ale jak je na tom hlava.
Jak budeš vracet vstriky zpátky, tak Vem 2000šmirgl a přejed šachty pro vstriky aby tam nebyly ostry hrany aby sis nezkurvil gumky na vstrikach jak je tam budeš vracet. Nový gumky na vstrikach namaz vazelinou ať ti tam pěkně vlezou. Vstriky nastav na 180st. Dodrz dotahovacich momenty. A bude klid....
Rovnou mrkni ale jak je na tom hlava.
Jak budeš vracet vstriky zpátky, tak Vem 2000šmirgl a přejed šachty pro vstriky aby tam nebyly ostry hrany aby sis nezkurvil gumky na vstrikach jak je tam budeš vracet. Nový gumky na vstrikach namaz vazelinou ať ti tam pěkně vlezou. Vstriky nastav na 180st. Dodrz dotahovacich momenty. A bude klid....
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM