Fabia ASZ 96kw,po vytočení motor zdechne

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32862
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

puker píše:stanomx a koho to má jako zajímat co si ty viděl? kdyžtak k tématu díky..
puker máš v tom bordel na tacháku máš 197 tisíc to ti musí fičat o problémech piš až ujedeš aspon milion, dyt máš nespolehlivější systém vstřikování na světě ;)
puker
Přispěvovatel
Příspěvky: 111
Registrován: 14 led 2017, 10:29

Příspěvek od puker »

:D pravda,když pominu,že je to minimálně jednou o 35tis km smotané a ve skutečnosti možná i víckrát,tak jsem zhruba na nějakých 240-250tis km,tak hold budu doufat,že na tyhle gumky ještě těch 750tis km namotám,toho vzduchu tam vlastně ani moc není na te vratce,viz foto.A když to chcípne tak tam šupnu čtverku a zase to roztáhnu a je po problému (LOL)
stanomx
Přispěvovatel
Příspěvky: 735
Registrován: 09 úno 2015, 20:04

Příspěvek od stanomx »

puker píše:stanomx a koho to má jako zajímat co si ty viděl? kdyžtak k tématu díky..
k tematu daj si spravit ulozenia vstrekov, pretoze vw ich nevie uchytit
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Zkusil bych vstřiky vytahat, vyčistit šachty, dát nové gumky, podložky a šrouby a uvidí se, obvykle je u vymačkaných šachet největší problém padání nafty, ale že by 8v vstřiky nějak často podfukovaly jsem neviděl. Může být třeba jen natažený šroub co drží vstřik.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
stanomx
Přispěvovatel
Příspěvky: 735
Registrován: 09 úno 2015, 20:04

Příspěvek od stanomx »

alebo uz nejaky expert nedal nové šrúby pri manipulacii so vstrekom
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

nebo tak, možná to někdo před prodejem narychlo přegumičkoval a udělal tam něco blbě, já bych to co nejdřív přešel.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
puker
Přispěvovatel
Příspěvky: 111
Registrován: 14 led 2017, 10:29

Příspěvek od puker »

ok chlapi,díky,takže nové gumky+ podložky+šrouby na uchycení vstřiků.
Asi i šrouby na vahadla že,když už se to bude dělat.
Potom i ty dříky co jsou nahoře na vstřiku bývaj v sadě,že? A je potřeba měnit i ten šroub na vahadle,na kterém se nastuvuje to předpětí vstřiku??? ASZ se povoluje o 225 st.,je tak?
stanomx
Přispěvovatel
Příspěvky: 735
Registrován: 09 úno 2015, 20:04

Příspěvek od stanomx »

povoluje sa vsetko s novymi vahadlami na 180°
sruby iba original
038 103 385 A drzi vstrek
038 109 451 B nastovavacia skrutka
1417010997 sada tesnenia bosch na jeden vstrek s čapom
038 103 714 A skrutka vahadla
vysekane sedlo zasmirglovat hrany a prejst frezkou ako tesni medena podlozka ak podfukuje samozrejme
puker
Přispěvovatel
Příspěvky: 111
Registrován: 14 led 2017, 10:29

Příspěvek od puker »

ASZ rok 2004/2005 má nová vahadla?
Origo je tam co za šrouby? Od firmy Engineteam nebrat? https://www.kmotorshop.com/article-deta ... 038103385a

a třeba sadu od Elring https://www.kmotorshop.com/article-deta ... 038398051b ??

Mohl by jsi dopuručit nějaký e-shop kde objednat?
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14266
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Mě osobně se to nezdá, na ty podfuky, zejména když to dělá jak v zátěži tak na volnou akceleraci a vždycky 4 500ot/min.
Pokud je těsnění ko, zejména ta spodní červená gumička, tak je korekce +2,9 u příslušného válce a lecky i chybobá hláška o výpadku zážehu, motor jde na volnoběh na 3 a pokud píst po zhasnutí skončí v kompresi tak vytlačí naftu to jo, aby se systém zavzdušnil jako celek za chodu, to se mi nějak nezdá.

Jenom pro zajímavost, dneska jsem byl na otočku v práci a před areálem na kabely spouštěli O1, o cca 30min jedu pryč a pořád tam stojí, tak jsem přibrzdil, že jestli nechtějí lepší káble a pánové že ne, že to točí.
Tak jsem zastavil a dal se do řeči, že povolují vstřiky, zalívají filtr, posulují baterii a nic, že došla nafta, že nejde nafta ke vstřikům.
Tak to zkusili ještě točit a říkám, to jde nějak naprázdno, sundám kryt rozvodů, on zkusil start a rozvoďák stojí, takže asi přišel dole o zuby a bylo.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14266
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Autorozvody.cz

Jinak sadu od Bosche a šroub na kámen vstřikovače Originál.
stanomx
Přispěvovatel
Příspěvky: 735
Registrován: 09 úno 2015, 20:04

Příspěvek od stanomx »

novy typ vahadla automaticky zsikavas ak vymenis spominane veci a hej urcite mas uz novy typ
puker
Přispěvovatel
Příspěvky: 111
Registrován: 14 led 2017, 10:29

Příspěvek od puker »

Je to celé divné,proto jsem to tady napsal.
Hele, je to takhle. Za studena je to prostě ok a ani motor nezhasíná.
Ihned po prvním studeném startu je korekce na prvním válci +3,0(nestihli jsme vyfotit) a pomalu klesá na těch +0,6.ostatní válce takové výkyvy nemají. Studený motor startuje dobře a běží na všechny 4,občas ale nějaké malé zadrhnutí má.
Po ohřátí začnou jit do vratky ty bubliny/zpěněná nafta, na foto to nejde moc vidět,ale v reálu je to fakt hodně.Za jízdy motor zhasíná jak kdy,někdy po 4000ot/min,někdy i po 2000ot/min,vždy po sundání nohy z plynu+sešlápnutí spojky/vyřazení.Kdybych držel plyn na podlaze,tak táhne do omezovače uplně vpohodě,jakmile sundám nohu z plynu a vyřadím,otáčky spadnou pod 1000/900/800 a následně zhasne.. pak se musí déle startovat a chytne,zakucká jako by tam byl vzduch,což asi i je a pak zase jede.pokud hned po zhasnutí,ještě za jizdy tam prdnu čtverku a opatrně roztáhnu tak chytne hned a jede se dál..
Pokud stojím a chci na neutrál a přivodit tuhle situaci tak musím vytočit motor zhruba kolem těch 4000-4500ot/min,pak taky zhasne.ve vratce pěny jak ve vaně,pak opět dýl zatočím startérem,motor se rozkucká a naskočí.
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Skusil by som merat/odsledovat tlak z tandemu pocas jazdy ked to zacne zdochynat
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

Většinou se prodává sada kom0let se vším. Na vahadla nový šrouby nutnost nejsou. Ale na vstriky ty dlouhý tenký nutnost jsou. Pregumickuj, napruz kontakty, pretesni tandem a budeš mít po problému. To jsi mel udělat hned. Investice skoro nulová.

Rovnou mrkni ale jak je na tom hlava.

Jak budeš vracet vstriky zpátky, tak Vem 2000šmirgl a přejed šachty pro vstriky aby tam nebyly ostry hrany aby sis nezkurvil gumky na vstrikach jak je tam budeš vracet. Nový gumky na vstrikach namaz vazelinou ať ti tam pěkně vlezou. Vstriky nastav na 180st. Dodrz dotahovacich momenty. A bude klid....
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“