Fabia ASZ 96kw,po vytočení motor zdechne

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
puker
Přispěvovatel
Příspěvky: 111
Registrován: 14 led 2017, 10:29

Příspěvek od puker »

tlak klesal při 4bar docela pomalu,ale čím větší tlak,tak tím to utíkalo rychleji,že.. :D

hlava se bude dávat nejspíš druhá zrepasovaná..takže tak..(noteeth)

co by jsi doporučil u těch vložek,ocel/mosaz popř. proč? :)
frantisek28
Přispěvovatel
Příspěvky: 840
Registrován: 08 črc 2007, 17:23

Příspěvek od frantisek28 »

Rayx píše:… Ono tohle se fakt nedá dělat jentak z nudy sem a tam, jak už psal Huml, každá operace mrcasí ten "hliník" v hlavě, jak závity, tak i ty stěny šachet ...
To je třeba udělat napoprvý a pořádně ;)
Preto nejdem spekulovat a dam tu hlavu urobit komplet. Aspon bude nejaka nadej, ze hlava bude “dozivotna“ (noteeth)
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

jedině bronz
puker
Přispěvovatel
Příspěvky: 111
Registrován: 14 led 2017, 10:29

Příspěvek od puker »

Včera jsme si půjčili frézku a zafrézovali jsme ty dosedací plochy pro podložky,řekli jsme si,že hlavu dáme druhou,tak že to ještě prubnem,že už nemáme co zkazit.. :D
zafrezkovali,vysáli,vyfoukali atd a poskládali..
Problém se ale nevyřešil,po ohřátí opět bubliny a při jízdě ,vytočení a vyřazení motor opět zdechnul..
Dneska to samé,za studena ok,po ohřátí bubliny, při jízdě zdechnul..
Začalo svítit hladové oko,tak jsme zajeli natankovat 10litrů nafty,po dojetí domů ani bublinka,tak jsme tomu jeli dat trochu kouř a motor už samovolně nezhasnul.Nějaké bublinky se opět objevily,tak jsme zajeli dotankovat do plna a světe div se,ani bublinka a ani jedno samovolné zhasnutí (LOL)

Jé možné že by tohle všechno zapříčinila špatná nafta??(verva od benziny (noteeth) ) Dneska natankována obyč nafta na no name pumpě(dodavatel silmet) a je po problému..

Ještě je na ráně opět podavací čerpadlo,ale problémy se původně objevily,když bylo ještě víc než půl nádrže.. a navíc podavačka tlačí pěkně a v přívodu nafty k tandemu ani bublinka..,tak bych se spíš přikláněl k té špatné naftě..
auto ted i prefektně startuje a v podavčce není slyšet žadný bublifuk po zapnutí zapalování.Otázka je,zda to mají za příčinu zafrzovaná sedla, nebo "obyčejná" nafta (LOL) (noteeth)
Uvidíme až bude zase vyjetá nádrž,co to udělá,každopádně prozatím vypadá,že VYŘEŠENO !! (rofl)
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

benzín v naftě
Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2752
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Otázka je kde tankuješ, protože Vervu každej nekupuje a pokud je to malá čerpací stanice, tak kdo ví jak dloho tam ta verva v nádržích leží.
Já jí kupoval taky, ale dostalo se mi informace od prodavaček, že ta Verva se u nich skoro neprodává a jsem jeden z mála co jí kupuje, takže jim tam leží dlouho.
Proto raději kupuji obyčejnou naftu, které tam protočí mnohem víc a častěji jí doplňují novými zásobami a k tomu VIF, no a pak řeším zakarbonovaný vstřiky. :D
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Psals, že to máte tedy cca měsíc, nalítalo se s tím cca 2-3tkm a neví se, jestli to dělalo od začátku, ale mělo se to začít projevovat cca 3 dny po výměně paliváku a oleje.

Na ty celkově nalítané km a pokusy kolem se muselo tankovat vícekrát, no jestli jste měli celou dobu nádrž skoro suchou, kdoví, co do nádrže přišlo a jak na tom ta podavačka taky je.

Každopádně netěsnost na hlavě byla, ta odtékající vratka, syčení při tlakování přes tandem, dlouhé starty, to jistě potvrzují. Ta nafta by musela být říznutá benzínem hodně, aby tak změnila viskozitu, ale to už asi nezjistíme :)

Dokážeš odhadnout, kolik jste frezkou ubírali? Myslím, že kromě hlavního efektu a to utěsnění místa kontaktu hlava-podložka tam mohlo dojít k další věci, a teď bude jen záležet, jak to ten materiál v daném místě vydrží :)
frantisek28
Přispěvovatel
Příspěvky: 840
Registrován: 08 črc 2007, 17:23

Příspěvek od frantisek28 »

Spoj hlava-podlozka + zafrezovanie problem?
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Co tou otázkou myslíš? Já o problému nepsal.
frantisek28
Přispěvovatel
Příspěvky: 840
Registrován: 08 črc 2007, 17:23

Příspěvek od frantisek28 »

Ja to pochopil tak, ze tym zafrezovanim mohol vzniknut dalsi problem.
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Pokud to nepřehnal tak ne ;)

To co jsem myslel bylo to, že tím líznutím vlastně vstřik klesne a ty opěrky kolem horních gumeg tedy budou sedět hranou na nevymačkaném místě v hlavě. No jde jen o líznutí, tak je to asi jen na chvilu ...
puker
Přispěvovatel
Příspěvky: 111
Registrován: 14 led 2017, 10:29

Příspěvek od puker »

Rayxi, celkově se vyjely asi 3-4 nádrže ,tankovalo se vždy do plna.V den kdy se jel dělat olej + filtry sa tankovala opět plná a to ta poslední kritická nádrž. jel se jen kousek,cca 10km tam a 10 zpátky,poté za 3 dny se jelo cca 50-60km z větší části po dálnici a kousek městem a tam už se objevily problémy v podobě zhasínání motoru. Potom se ujelo ještě dohromady tak cca 200-250km a auto se odstavilo a dál už to znáš.
Sedla se frézovala tak dlouho,až zmizly ty vytlačené kroužky z podložek , jako nevím,ale odhadem to bylo určitě max do jednoho milimetru (noteeth) .
Ale i potom co se to složilo a zahřálo,tak opět spěněná nafta ve vratce,porostě to stejné co před zafrézováním.
podavačka je vpohodě,tlačí a sítko je čisté,v nádrži taky čisto,začali jsme se v tom vrtat,když tam byla zhruba půlka nádrže.
Za studena nafta z vratky nikam neodtékala,to jen za tepla,takže dle mého názoru,to bylo řízlé hodně,minimálně tak pade na pade a po ohřátí nafty a toho benzínu(nebo co to vlastně bylo),se ten benzín začal odpařovat a po vypnutí motoru normalně vytlačil z vratky vše co měl před sebou i za sebou (noteeth) (LOL) možná to zní jako nesmysl,ale fakt nevím,jak si to jinak vysvětlit. Ale hned po natankování 10l obyč nafty,a cca 7km klidné jízdě ,nebyly žádné bubliny ve vratce, pak jsme to jeli prohnat a nafta se promíchala a více zahřála,tak bublinky zyse byly,ale už jen takový malý provázek malinkých bublinek,ale motor už samovolně nezhasnul a nafta nikam nedtékala po vypnutí motoru.Po dotankování do plna zmizly bublinky úplně..
Takže za mě jednoznačně byl problém v naftě a vrtali jsme se v tom vice méně úplně zbytečně (LOL),ale co už ted,že (noteeth)
Mladej říkal,že se mu zdá,že to ted líp startuje,takže to možná úplně zbytečné nebylo :D
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Zlatý ONO :D
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
puker
Přispěvovatel
Příspěvky: 111
Registrován: 14 led 2017, 10:29

Příspěvek od puker »

MirekX píše:Zlatý ONO :D
tak tak ;)
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3450
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Nemyslím si že by benzín v naftě udělal takový problém. Nedokážu si představit jak by benzín udělal tolik bublin,s tím že po scípnutí by nafta vratkou odtekla,navíc to byste si všimli že to smrdí benzínem...
Podle mne byl problém v některém tom sedle a tím jak jste ho začistitli,tak už nefouká. Podle mne to teď bude normálně dál fungovat.
Já když koupil svoji octu tak při 500tis km to přestalo chytat,po dvou dnech padla nafta a startovalo to tak 5 minut než to chytlo,udělal jsem gumky a ok. Po asi 20tis km odešel vstřik,projevovalo se to cukáním,trháním v akceleraci atd... Sehnal jsem hlavu s 150tis km s vstřikama a s tím že ji nechám vyvložkovat a přehodím to,jenže jsem potřeboval jezdit,tak jsem jen přeházel vstřiky a doteď(asi dalších 40tis km) je pokoj...
Co se týče ONA, tankuju tam John Deera s CR motorem,vif dávám jen v zimě a no problemo. Najety stovky motohodin. Otec MB Vito předposlední generace CDi najety desítky tisíc km a no problemo, Teď jsem tam bral do 1,4tsi OIII a oproti vervě která tam byla předtím jsem taky rozdíl nepoznal.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“