Postup utahovania hlavy valcov renault midlum
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Postup utahovania hlavy valcov renault midlum
Prosim ak mate niekto lepsi proggram pozrite mi prosim postup utahovania hlavy valcov, je to renault midlum 2006,,,,4.1 liter,,,128kw 6.5tonka 4 valec dakujem
Když se podíváš do každé příručky na rozvody apod. máš tam různé konfigurace motorů a postup utahování hlav těchto motorů. Zásada je začínat vždy odprostředka..Samozřejmě problém nastává např. u hlav, kde jsou různé průměry šroubů hlavy a tím i momenty utažení, ale tohle není ten případ, tak nepropadej panice a klidně odprostředka křížem utahuj. Hlavně se nezastavuj a dotáhni to najednou až dokonce...
nepropadat panice...
https://www.pdmauto.sk/produkt/61-31125 ... 03820&gid= dole klikni na návod pre zabudovanie
Nedramatizuj to, prostě utahuj hlavu postupně od středu ve směru hodinových ručiček, já nikdy nic nepovoloval a pak znovu neutahoval i když to bylo v návodu, někde se měl i motor ohřívat,pak šrouby povolit a znovu utáhnout...to by mě mohlo, utáhnout napoprvé dle údajů a úměrně velikosti a délce šroubu a nazdar
Jednou jsme dělali motor Perkins do BobCatu a v příručce byl tak složitej postup utahování hlavy že bys to dělal celej den ...
Jednou jsme dělali motor Perkins do BobCatu a v příručce byl tak složitej postup utahování hlavy že bys to dělal celej den ...
Možná, ale pokud máš představu, že jsme hlavně pokuřovali a slinili o nesmrtelnosti chrousta, když jsme dělali na svoje triko v nájmu, není to tak. Možná někteří schopnější a chytřejší to dokázali..Dle mého názoru je montáž hlavy nejdůležitější a nejzodpovědnější práce na motoru.To i montáž kliky lágrů a ojnic, když máš vše připravené v krabičce a nemusíš honit žádné vůle může dělat pokladní v supermarketu, když umí číst ..V dnešní době je největší hoňka se k motoru vůbec dostat a až potom teprve začíná práce..Postup utažení hlavy je nutné pečlivě dodržovat, kdy i čas prodlevy má svůj účel už jen proto, že motory jsou našponovány výkonem a ještě chipaři si přisadí , aby jo to motor měl pořádně složitý..Ale možná to byla moje chyba, byl jsem vždy nervozní, a to jsem tam měl většinou vodicí kolíky, abych hranou hlavy neklepl o těsnění, abych při manipulaci něco nezkurvil, protože za mě to poté nikdo nezaplatil..Takže přeji štěstí při práci...
nepropadat panice...