sundání krytu kolem řadící tyče u 5Q převodovky
Moderátoři: šulda, Moderátoři
sundání krytu kolem řadící tyče u 5Q převodovky
Ahoj, nevíte někdo, jak sundat kryt na řadící tyčce u 5Q převodovky u OII, při výměně oleje a snaze povolit čidlo zpátečky se čidlo zalomilo a část závitu zůstala zašroubovaná v té krytce.Když sundám to závaží a povolím dva šrouby co drží tu krytku, tak ji nadzvednu možná tak 1cm a pak už to nechce jít a má to tendenci tahat i tu tyčku řazení.
Díky za každou radu.
Díky za každou radu.
Nafta patří do TDi!
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4641
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Ten zbytek závitu čidla nejde lehce šroubováčkem vytočit? Mě se to stalo několikrát a vždy jsem vytočil. Samo vše na autě.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4641
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Ano, zkoušel jsem to tahat jen v neutrálu.Tomas.cz píše:Máš zařazen neutrál?
zpátečku jsem nezkoušel, převodovka je v autě.slovacek.milos píše:nebo zpátečku, a tu převodovku máš vautě nebo venku jak na fotce?
Závit se ani nehne, je to zaoxidované, nechci po tom zbytku moc klepat, ať případné kousky neskončí v převodovce, proto jsem chtěl tu krytku sundat a pak bych teprve ten zbytek nějak ven dostal.
Nafta patří do TDi!
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4641
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
V oleji,zaoxidované ??? Tam to těsní kroužek,ten jsi vlastně ulomil a zbytek je v oleji.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Akorát to není jen "kryt", ale když povolíš ty dva šrouby, tak při neutrálu vytáhneš celý ten mechanismus řazení ven, ani není třeba sundávat tu hokejku.
A ten kontrolní/plnící šroub je tam úplně stejně jako na té jedničkové oktávii (i když kontrolní není úplně správné slovo, protože správná hladina oleje je lehce nad šroubem, nejlépe tedy plnit s vyheverovanou levou půlkou auta)
A ten kontrolní/plnící šroub je tam úplně stejně jako na té jedničkové oktávii (i když kontrolní není úplně správné slovo, protože správná hladina oleje je lehce nad šroubem, nejlépe tedy plnit s vyheverovanou levou půlkou auta)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
no právě že nám to sundat nešlo a měl jsem strach to vytáhnout i s tou tyčí, protože nevím, jak je to uvnitř převodovky udělané a měl jsem strach z toho, že by se po vytáhnutí tyče uvnitř něco rozpadlo a bylo by vymalováno.turbo kamna power píše:Akorát to není jen "kryt", ale když povolíš ty dva šrouby, tak při neutrálu vytáhneš celý ten mechanismus řazení ven, ani není třeba sundávat tu hokejku.
A ten kontrolní/plnící šroub je tam úplně stejně jako na té jedničkové oktávii (i když kontrolní není úplně správné slovo, protože správná hladina oleje je lehce nad šroubem, nejlépe tedy plnit s vyheverovanou levou půlkou auta)
Dle dílenské příručky se na ten šroub nemáš ani v podstatě podívat
Nafta patří do TDi!