ONO benzin do 3.6 FSI
Moderátoři: šulda, Moderátoři
ONO benzin do 3.6 FSI
Ahoj. Rad bych se zeptal na používání Naturalu 95 od ONO do motoru Superb 3.6 FSI. Samozřejmě s přidáním VIF. Jezdim převážně dálnici a používal jsem do současnosti Benzinu a to VERVU 100. Napadlo me ted při razantnimu poklesu ceny u ONA vyzkoušet jejich palivo. Udělám plnou nádrž týdne. Díky za zkušenosti.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5052
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Jejich benzín leju do Pola 1.4 dlouhodobě a OK i bez VIFu, ale ten motor by jel asi na cokoliv
A Naftu tam beru do Volva D5 a taky OK (ale tam už jen +VIF). Ale do Oktávky, která má drahý piezo vstřiky jsem se to nedvážil dát, tak beru zbaběle Benzinu nebo Euro Oil (+VIF).

Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Já mám ONO kousek od baráku, samozřejmě nemám háklivé auto, ale s úcty k motoru tam Vif dávám, naftu samozřejmě také..Neslyšel jsem problém díky tomuto palivu , ale samozřejmě může to být oblastní "specialita" ..Když za mnou někdo zajede , tak většinou řekne, já si tady u tebe natankuji..Samozřejmě cena vítězí a je tam často i nával... 

nepropadat panice...
Paliva u ONO patří k nejčastěji kontrolovaným všemi možnými subjekty.
Drží se těsně nad nejnižšími požadavky normy.
Za celou dobu, co ta firma existuje, tak byl při kontrole nalezen jeden jediný prohřešek a to ještě ve prospěch zákazníka.
Tyto informace mi bohatě stačí k tomu, že tankuji výhradně ONO, navíc když to mám při cestě a nenajezdím zrovna málo, takže tak.
Drží se těsně nad nejnižšími požadavky normy.
Za celou dobu, co ta firma existuje, tak byl při kontrole nalezen jeden jediný prohřešek a to ještě ve prospěch zákazníka.
Tyto informace mi bohatě stačí k tomu, že tankuji výhradně ONO, navíc když to mám při cestě a nenajezdím zrovna málo, takže tak.
Škoda Octavia I, 1,9 TDi, 81kW (ASV) postupně přestavovaná na Greenline.
Já nevím co pořád všichni řeší znám spoustu lidí co tam tankují a nic do toho nepřidávají... to jsou tdi benzíny problémové tdci tddi hdi dokonce i kamiony euro 6 a nikdy jsem neslyšel že by to někomu udělalo něco se vstřikovací soustavou a to jsou statisíce kilometrů
ještě bych dodal s AUY jsem to testoval několik plných nádrží a vervu potom klasicky ONO a spotřeba stejná chod motoru taky a dokonce bych řekl že ONO táhlo víc odspoda
ještě bych dodal s AUY jsem to testoval několik plných nádrží a vervu potom klasicky ONO a spotřeba stejná chod motoru taky a dokonce bych řekl že ONO táhlo víc odspoda
Ford Galaxy 1.9TDi 85kw AUY 2002
trochu jsem to čekal, spousta lidí by k ONU v životě nejela a nedokázali by do svého klenotu nalít nic jiného než Shell, v nejhoším Benzinu a když už je rozdíl 4Kč tak už se špekuluje..
Někde to psal Miloš, kdo je posraný předem ať tam radši nejezdí, kdo to neřeší tak tam bere a je spokojený, já žádný problém taky nikdy neměl a to bylo nějakých set tisíc km na jejich paliva 


Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 

