ONO benzin do 3.6 FSI

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Ajbi
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Registrován: 12 bře 2014, 09:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Uh. Hradiste

ONO benzin do 3.6 FSI

Příspěvek od Ajbi »

Ahoj. Rad bych se zeptal na používání Naturalu 95 od ONO do motoru Superb 3.6 FSI. Samozřejmě s přidáním VIF. Jezdim převážně dálnici a používal jsem do současnosti Benzinu a to VERVU 100. Napadlo me ted při razantnimu poklesu ceny u ONA vyzkoušet jejich palivo. Udělám plnou nádrž týdne. Díky za zkušenosti.
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

nebál bych se toho, jen do přímovstřiku bych vzal spíš 98 oktan, cena 26,50 je myslím přijatelná :)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5052
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

I Benzina zlevnila.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Ajbi
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Registrován: 12 bře 2014, 09:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Uh. Hradiste

Příspěvek od Ajbi »

To ano, ale porad nesrovnatelně s ONO. Šlo mi o to, zda není problém s jejich benzinem. PoKdyz pridam Vifko. Vytoc maji obrovskou. Chtěl bych zkusit jejich 98 do svého Supu a zda motoru neublíží.
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Jejich benzín leju do Pola 1.4 dlouhodobě a OK i bez VIFu, ale ten motor by jel asi na cokoliv (noteeth) A Naftu tam beru do Volva D5 a taky OK (ale tam už jen +VIF). Ale do Oktávky, která má drahý piezo vstřiky jsem se to nedvážil dát, tak beru zbaběle Benzinu nebo Euro Oil (+VIF).
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
valekf
Přispěvovatel
Příspěvky: 417
Registrován: 26 úno 2014, 13:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od valekf »

ONO dlouhodobe na moji rotacce cca 450 tis s vifem, na mojem PD cca 200 tis s vifem, a bratranec CR cbab s vifem cca 350 tis vsechno v pohode vstrikovace u vsech nevykazuji zadne znamky spatneho chodu, par aut co jsem dovezl taky tankuji ONO - CR, PD, aj piezo 1.6 tdi a nikdy nc
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Já mám ONO kousek od baráku, samozřejmě nemám háklivé auto, ale s úcty k motoru tam Vif dávám, naftu samozřejmě také..Neslyšel jsem problém díky tomuto palivu , ale samozřejmě může to být oblastní "specialita" ..Když za mnou někdo zajede , tak většinou řekne, já si tady u tebe natankuji..Samozřejmě cena vítězí a je tam často i nával... :)
nepropadat panice...
Lokotka
Přispěvovatel
Příspěvky: 234
Registrován: 24 úno 2018, 17:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od Lokotka »

Paliva u ONO patří k nejčastěji kontrolovaným všemi možnými subjekty.
Drží se těsně nad nejnižšími požadavky normy.
Za celou dobu, co ta firma existuje, tak byl při kontrole nalezen jeden jediný prohřešek a to ještě ve prospěch zákazníka.
Tyto informace mi bohatě stačí k tomu, že tankuji výhradně ONO, navíc když to mám při cestě a nenajezdím zrovna málo, takže tak.
Škoda Octavia I, 1,9 TDi, 81kW (ASV) postupně přestavovaná na Greenline.
Grunt
Přispěvovatel
Příspěvky: 218
Registrován: 21 říj 2013, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Grunt »

Já nevím co pořád všichni řeší znám spoustu lidí co tam tankují a nic do toho nepřidávají... to jsou tdi benzíny problémové tdci tddi hdi dokonce i kamiony euro 6 a nikdy jsem neslyšel že by to někomu udělalo něco se vstřikovací soustavou a to jsou statisíce kilometrů

ještě bych dodal s AUY jsem to testoval několik plných nádrží a vervu potom klasicky ONO a spotřeba stejná chod motoru taky a dokonce bych řekl že ONO táhlo víc odspoda
Ford Galaxy 1.9TDi 85kw AUY 2002
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

trochu jsem to čekal, spousta lidí by k ONU v životě nejela a nedokázali by do svého klenotu nalít nic jiného než Shell, v nejhoším Benzinu a když už je rozdíl 4Kč tak už se špekuluje.. :D Někde to psal Miloš, kdo je posraný předem ať tam radši nejezdí, kdo to neřeší tak tam bere a je spokojený, já žádný problém taky nikdy neměl a to bylo nějakých set tisíc km na jejich paliva :)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Master
Přispěvovatel
Příspěvky: 195
Registrován: 02 led 2007, 23:52
Odpovědi: 0

Příspěvek od Master »

Problem s kvalitou zadny, ale nejvetsi problem s ONO jsou strasne fronty, ktere tam imrvere maji. Normalni clovek, ktery na tankovani nema cely den tam muze jezdit akorat v noci.
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“