Passat 2007 2.0 TDI nestartuje jak má

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
lukasbarva
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 25 bře 2020, 11:33
Bydliště: Havířov

Passat 2007 2.0 TDI nestartuje jak má

Příspěvek od lukasbarva »

Dobrý den,
žádám prosím o radu, před cca měsícem jsem natankoval do plna. Jak jsem stál s autem čumákem nahoru tak jsem těžce nastartoval že to až zacukalo a tak tak jsem nastartoval. Jakmile jsem čumák postavil dolů tak to startovalo pokaždé dobře. Jak jsem už neměl tak plnou nádrž tak to bylo lepší. Pak jsem zjistil že jak otevřu motorový prostor , tak po levé straně motoru, dá se říct u palivového filtru někde tam chčije nafta , stříká ale při sešlápnutí plynu motoru. Nevíte co to může být ? Třeba tandemové čerpadlo ? je vůbec na levém boku motoru u palivového filtru ? Mám passat , r.v. 2007 , 2.0 TDI, děkuji za rady
Naposledy upravil(a) lukasbarva dne 29 bře 2020, 16:07, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8913
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Najít přesně místo odkud stříká nafta a opravit. Předpokládám že to bude nějaký propoj/hadička .....
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
lukasbarva
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 25 bře 2020, 11:33
Bydliště: Havířov

Příspěvek od lukasbarva »

no zjistil jsem že to teklo kolem filtru příruby, tak jsem vyměnil palivový filtr i s těsněním a ok. Ale pořád to startuje blbě podle toho jak stojím, prostě čumákem nahoru což je to špatně úplně, dlouho točím aby to naskočilo. Jakoby nafta padala. Může to být těsnění příruby tandemového čerpadla ? Nebo nějaká zpětný ventil ? Už z toho nemůžu :( a když naskočí zacuká celkem. Jak stojím čumákem dolů, pokaždé to nastartuju. Ale už mi připadá že když je tandemové čerpadlo výše, to znamená šikmo na levo a čumák nahoře, tak je to horší ze startováním , skoro jakoby to nenaskočilo.
ještě bych rád podotknul, že jsem dolíval trošku už po druhé brzdovou kapalinu, jednou se mi stalo že mi to brzdilo stuha jakoby bez posilovače, a vím o jednom pístku který mám trošku zadřený, tak se chystám ten třmen brzdiče zrepasovat, ale někde jsem se dočetl že bzrzdový systém je napojený na tandemové čerpadlo jako podtlak, je možné že se mi ztrácí pomalinku brzdová kapalina ? Má někdo prosím s tímto zkušenosti ?
Uživatelský avatar
Jirka.
Aktivista
Příspěvky: 1937
Registrován: 23 zář 2008, 22:18
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka. »

Brzdovka poteče klasicky přes zadní třmen do motorku ručky
lukasbarva
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 25 bře 2020, 11:33
Bydliště: Havířov

Příspěvek od lukasbarva »

u toho třmenu je právě ko servo motorek. Ale proč to startuje tak špatně jak jsem popisoval. Jsem z toho nešťastný už
lukasbarva
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 25 bře 2020, 11:33
Bydliště: Havířov

Příspěvek od lukasbarva »

Asi nikdo nemá s tímhle zkušenosti prosím ?
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8913
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Čerpadlo v nádrži jde?? Kontrola palivové soustavy. Průhledný hadicky a sledovat bubliny. Ve filtru byla čistá krásná nafta nebo černá??
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
lukasbarva
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 25 bře 2020, 11:33
Bydliště: Havířov

Příspěvek od lukasbarva »

čerpadlo v nádrži jede, protože před dvěma lety jak mi nešlo čerpadlo v nádrži, nešlo nastartovat auto vůbec. Jinak měl jsem filtr černý. někde jsem četl že může dělat netěsnost toho tandemového čerpadla, nebo netěsnost vstřiků
lukasbarva
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 25 bře 2020, 11:33
Bydliště: Havířov

Příspěvek od lukasbarva »

ale nafta byla jakože čistá v palivovém filtru
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8913
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Tak průhledný hadičky a budeš vidět vzduch.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Přegumičkovat vstřiky a zkontrolovat šachty když budou vstřiky venku, pokud vyndáš vstřiky a gumka bude na jedené straně plochá, jsou šachty vymačkaný a hlava je na opravu, nový plechový těsnění pod tandem a pak uvidíš ;)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“