Passat 2007 2.0 TDI nestartuje jak má
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 25 bře 2020, 11:33
- Bydliště: Havířov
Passat 2007 2.0 TDI nestartuje jak má
Dobrý den,
žádám prosím o radu, před cca měsícem jsem natankoval do plna. Jak jsem stál s autem čumákem nahoru tak jsem těžce nastartoval že to až zacukalo a tak tak jsem nastartoval. Jakmile jsem čumák postavil dolů tak to startovalo pokaždé dobře. Jak jsem už neměl tak plnou nádrž tak to bylo lepší. Pak jsem zjistil že jak otevřu motorový prostor , tak po levé straně motoru, dá se říct u palivového filtru někde tam chčije nafta , stříká ale při sešlápnutí plynu motoru. Nevíte co to může být ? Třeba tandemové čerpadlo ? je vůbec na levém boku motoru u palivového filtru ? Mám passat , r.v. 2007 , 2.0 TDI, děkuji za rady
žádám prosím o radu, před cca měsícem jsem natankoval do plna. Jak jsem stál s autem čumákem nahoru tak jsem těžce nastartoval že to až zacukalo a tak tak jsem nastartoval. Jakmile jsem čumák postavil dolů tak to startovalo pokaždé dobře. Jak jsem už neměl tak plnou nádrž tak to bylo lepší. Pak jsem zjistil že jak otevřu motorový prostor , tak po levé straně motoru, dá se říct u palivového filtru někde tam chčije nafta , stříká ale při sešlápnutí plynu motoru. Nevíte co to může být ? Třeba tandemové čerpadlo ? je vůbec na levém boku motoru u palivového filtru ? Mám passat , r.v. 2007 , 2.0 TDI, děkuji za rady
Naposledy upravil(a) lukasbarva dne 29 bře 2020, 16:07, celkem upraveno 1 x.
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 25 bře 2020, 11:33
- Bydliště: Havířov
no zjistil jsem že to teklo kolem filtru příruby, tak jsem vyměnil palivový filtr i s těsněním a ok. Ale pořád to startuje blbě podle toho jak stojím, prostě čumákem nahoru což je to špatně úplně, dlouho točím aby to naskočilo. Jakoby nafta padala. Může to být těsnění příruby tandemového čerpadla ? Nebo nějaká zpětný ventil ? Už z toho nemůžu a když naskočí zacuká celkem. Jak stojím čumákem dolů, pokaždé to nastartuju. Ale už mi připadá že když je tandemové čerpadlo výše, to znamená šikmo na levo a čumák nahoře, tak je to horší ze startováním , skoro jakoby to nenaskočilo.
ještě bych rád podotknul, že jsem dolíval trošku už po druhé brzdovou kapalinu, jednou se mi stalo že mi to brzdilo stuha jakoby bez posilovače, a vím o jednom pístku který mám trošku zadřený, tak se chystám ten třmen brzdiče zrepasovat, ale někde jsem se dočetl že bzrzdový systém je napojený na tandemové čerpadlo jako podtlak, je možné že se mi ztrácí pomalinku brzdová kapalina ? Má někdo prosím s tímto zkušenosti ?
ještě bych rád podotknul, že jsem dolíval trošku už po druhé brzdovou kapalinu, jednou se mi stalo že mi to brzdilo stuha jakoby bez posilovače, a vím o jednom pístku který mám trošku zadřený, tak se chystám ten třmen brzdiče zrepasovat, ale někde jsem se dočetl že bzrzdový systém je napojený na tandemové čerpadlo jako podtlak, je možné že se mi ztrácí pomalinku brzdová kapalina ? Má někdo prosím s tímto zkušenosti ?
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 25 bře 2020, 11:33
- Bydliště: Havířov
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 25 bře 2020, 11:33
- Bydliště: Havířov
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 25 bře 2020, 11:33
- Bydliště: Havířov
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 25 bře 2020, 11:33
- Bydliště: Havířov