tekuté těsnění pod hlavu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
tekuté těsnění pod hlavu
Zdar borci,
řeším netěsnost mezi válcem a hlavou na motoru Ducati 900 vzducháč. Je to typ, kde se nedává žádné těsnění. Dosedací plocha válce i hlavy je rovná, ale když se to na sebe utáhne, tak se vytvoří netěsnost a trochu to pšouká. Hlava i válec je z hliníku.
Našel jsem toto:
https://www.elotechnik.cz/loctite-5920- ... 40-ml.html
nebo toto:
https://www.lepidlatmely.cz/loctite-mr- ... ne-odolne/
Nemáte někdo zkušenost třeba z krosovejch motorek... ?
Dosedací plocha je cca 5mm široká.
řeším netěsnost mezi válcem a hlavou na motoru Ducati 900 vzducháč. Je to typ, kde se nedává žádné těsnění. Dosedací plocha válce i hlavy je rovná, ale když se to na sebe utáhne, tak se vytvoří netěsnost a trochu to pšouká. Hlava i válec je z hliníku.
Našel jsem toto:
https://www.elotechnik.cz/loctite-5920- ... 40-ml.html
nebo toto:
https://www.lepidlatmely.cz/loctite-mr- ... ne-odolne/
Nemáte někdo zkušenost třeba z krosovejch motorek... ?
Dosedací plocha je cca 5mm široká.
Oct asv 2000, DieselPower
Zabroušení pastou nepomáhá. Hned po prvním krátkém zabroušení se krásně obkreslil celej obvod na hlavě i na válci.
O plechovém těsnění jsem taky přemýšlel. Buď hliník nebo měď. ale představoval bych si tak desetinu tlustý. Ale jak vyseknout 5mm kroužek s průměrem 98mm? Ty jsi Jericho zkoušel Loktajty? Nebo jen nějaký socialistický salamandry? 😀
O plechovém těsnění jsem taky přemýšlel. Buď hliník nebo měď. ale představoval bych si tak desetinu tlustý. Ale jak vyseknout 5mm kroužek s průměrem 98mm? Ty jsi Jericho zkoušel Loktajty? Nebo jen nějaký socialistický salamandry? 😀
Oct asv 2000, DieselPower
No,Loctaily pod hlavu ne, mohou se poté špatně odstraňoat a nevěřím tomu. Hliník je nejlepší, měď také, ale plech ne..Ten musí být více utažen, což hliníkové hlavě vadí. Nevím , jaké to má vrtání, ale lze použít i nůžky a hliníkový plech pečlivě vystřihnout.Dobrý je takový matroš, co měl např. Trabant..
nepropadat panice...
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32865
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
A není to tím že při dotažení se ty dvě plochy mimo ten kruh válce dotýkají a už se to nestáhne? Tatra se přece taky zabrušuje proti sobě na pastu, těsnění tam není a myslím že tlaky jsou tam výrazně vyšší. A těsní to. Jak psali kluci, jedině něco vytvořit z alobalu,nebo zkusit oslovit nějakou firmu co dělá těsnění. Např Kalina ve Zlíně. Třeba by poradili. Ale osobně si myslím že když to po stažení netěsní tak buď se ta hlava prohne a tam žádné těsnění ani tmel nepomůže a nebo se to o sebe opře
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
přesně tak, nemůže být ta vložka utopená? mohlo by to jít zkontrolovat otiskem, nebo nechat hlavu trošku líznout, zabrousit a musí to být ok, toho fechtla jsem zmínil kvůli tomu zabrušování, jestli jste to už zkoušeli jsem nevěděl, tím pádem nechat líznout tu dosedačku hlavy a zabrousit a musí to být cajk
Dělával jsem to kdysi na motokáry ( válec Rotax, spodek ČZ 125/516 ) tak že jsem měl rovnou litinovou plotnu,brusnou pastu na ventily s olejem, zalapoval a nazdar...třeba origo ČZ 125/516 měla mezi válcem a hlavou tenké hliníkové těsnění
Dneska ti to vyrobí ( vyseknou ) bez problémů, nechával jsem dělat těsnění na veterány a pokaždy v klidu a za pár korun..
Pčesně jak píše Huml, vložka je padená,hlava se ti opře o tělo válce a i když to dotáhneš na krev tak to netěsní, myslím že ani těsnění to nevyřeší,bude to tu vložku pořád tlačit dolů = vylisovat a nechat udělat novou, možná jde i koupit??
To je 900 SS nebo Monster ne ??
Dneska ti to vyrobí ( vyseknou ) bez problémů, nechával jsem dělat těsnění na veterány a pokaždy v klidu a za pár korun..
Pčesně jak píše Huml, vložka je padená,hlava se ti opře o tělo válce a i když to dotáhneš na krev tak to netěsní, myslím že ani těsnění to nevyřeší,bude to tu vložku pořád tlačit dolů = vylisovat a nechat udělat novou, možná jde i koupit??
To je 900 SS nebo Monster ne ??