Uprava motoru Sdi

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

dada-16
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 15 led 2013, 19:25
Bydliště: ostrava

Uprava motoru Sdi

Příspěvek od dada-16 »

Čaute potrebuji radu :)
Koupil jsem pracanta fabii 1.9 sdi s chtel bych se pozjistovat jestli jde trochu poladit myslim to tak treba s komponentama z tdi mam doma totiz cerpadlo a vstriky z 66kw tdicka kdyby se treba dali vstriky z 66 kw verze a pridalo se na cerpadle jestli by to slo jestli by se trosicku narust ¨prubeh spise zvedl :) nechci z toho delat zadny zavodak je to jen auto do prace a z prace a nejake to krouzeni kolem komina jde mi oto ze jsem automechanik nejake veci z tdicka mam a turbit to urcite nechci.kdyby to bylo tdi udelam vstiky turbo soft a je to ale vylozene oziveni sdicka jsem se jeste nezabival :D je to spiše takova sranda
zaslepit egr vycistit sani dat vstriky 66 kw a pridat na cerpadle nebo pridat pres vag :)
jako jasne prodat je to nejednodušši chapu a oturbit je nejvetsi narust ale to delat nechci :) tak prosim o nejake normalni komentare :D
chtel bych to uz udelat jen pro srandu nejede spatne ale kazdy kun dobry :D
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10039
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Vyser se na to.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
dada-16
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 15 led 2013, 19:25
Bydliště: ostrava

Příspěvek od dada-16 »

No to jsem přesně nechtěl 😃😀
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

SDI nemá skoro žádnou vzduchovou rezervu, vstřiky ze 66kW jsou myslím ty samý co v SDI, dá se čip, trochu to pomůže, ale bez vzduchu to prostě má snahu hned hulit
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

jestli to je jen pracant tak do toho nehrabej a bud rád že ti to jezdí za pár peněz..... ;)
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Uživatelský avatar
Motorpower
Aktivista
Příspěvky: 1144
Registrován: 15 říj 2006, 23:39
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Motorpower »

Je to tak jak bylo řečeno.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4.
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

dada-16 píše:No to jsem přesně nechtěl 😃😀
si musíš rozmyslet co chceš, jestli pracanta nebo raketu, přemrdat to nejde a v dnešní době de koupit obojí,

pracant jede na řízkový olej, na dálnicí umí, pokud chceš kralovat na silnici a předvádět se to neumí a naučit nejde ;)
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4638
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Zaslep EGR,vyřaď klapku v sání příp.menší kola. Víc nejde.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

martinsidlo píše:Zaslep EGR,vyřaď klapku v sání příp.menší kola. Víc nejde.
a nic se nestane ;)
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4638
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

EGR zabere.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

pouze se to bude v zimě hůř ohřívat
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

martinsidlo píše:EGR zabere.
mi třeba zabralo že jsem měl zimní 175 a jak jsem dal letní 165 tak to bylo znát,

egr off a klapka naplno a nic, výkon 47 kW, spotřeba furt stejná 4.5, 5, v zimě max 5.5 naftu to neznalo, olej z lídlu 18,50 nebo ekologická nafta domácí výroba 2,5 kč/l, přes velké mrazy topná nafta z rakouska,


pracant k nezaplacení :)
JARDA2
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Registrován: 08 pro 2006, 11:24

Příspěvek od JARDA2 »

pracant k nezaplacení. Tak tak.proto sem si ho pořídil po všech těch tdi hdi dci. ještě bych z toho nejradši vyflákal elektriku z oken a dal tam kličky centrál s dálkovým na hovno klima pro mě k ničemu :) a 47kw bohatě stačí :)
Peugeot Boxer 2,2 HDI Renault Scenic 2,0 DCI Škoda Fabia 1,9 SDI
Uživatelský avatar
TomášTDI
Aktivista
Příspěvky: 1729
Registrován: 15 pro 2010, 16:59
Bydliště: kousek za Brnem

Příspěvek od TomášTDI »

Kdyz jsem predelaval Sdi na Tdi jako prvni jsem mel doma trysky Race520 samozdrejme sup s nima do auta auto hulilo jak lokomotiva a nic to taky nepridalo :D :D proste bez turba se muzes snazit jak chces...
SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

TomášTDI píše:Kdyz jsem predelaval Sdi na Tdi jako prvni jsem mel doma trysky Race520 samozdrejme sup s nima do auta auto hulilo jak lokomotiva a nic to taky nepridalo :D :D proste bez turba se muzes snazit jak chces...
tome stym neuděláš nic, jediné co znám tak kamoš má palubák a dostane to na 3,5 l když jezdí do práce ted tam nalil nějakou kokotinu a oprava stála 25.000 kč to se vyplatí čerpadlo KO
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“