D5252T lepší turbo

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Tarkin
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 09 kvě 2018, 19:44

D5252T lepší turbo

Příspěvek od Tarkin »

Ahoj,
Rozhodl jsem se svoje Volvo s 5 válcovým TDI motorem trošku upravit, zatím mám stage 1 čip od d5t5, veškerý nutný Stage 0 přípravy, vše zkontrolováno a repasovano.

Originální vstriky mají dle zkušeností limit nad 160kW, čerpadlo to samé.

Chladič jsem objednal Jap parts, měla by to být kopie Do88.

Cíl mám nějakých 140-150kW.

Hledám k tomu vhodné turbo. Originální K14 by teoreticky max mohla dát kolem 140kW.

Čím dostupným by se dala nahradit? Hledám náhradu s přírubou T25, dle Garrett katalogu jsem zjistil, že to měly Garretty v Ivecu.
Na Aukru jsem našel GT2260V za 7,5k.
(Iveco 753959-5005S)
Nějaký rady prosím?
Tarkin
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 09 kvě 2018, 19:44

Příspěvek od Tarkin »

Vzhledem k tomu, že D5252T je s obtokovým turbem, bylo by asi vhodnější Garrett GT2259S.
Uživatelský avatar
acryll
Přispěvovatel
Příspěvky: 729
Registrován: 05 srp 2011, 17:56
Bydliště: MT
Kontaktovat uživatele:

Re: D5252T lepší turbo

Příspěvek od acryll »

Tarkin píše: Nějaký rady prosím?
najlepšia rada je: konzultuj to so svojim ladičom
powered by rb-digital.sk_____________
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Kolik to má najeto, 300 nebo půl mega?
nepropadat panice...
Tarkin
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 09 kvě 2018, 19:44

Příspěvek od Tarkin »

Auto má najeto lehce přes 300. Ale řešilo se tam už vše, viz první příspěvek.

Vzhledem k tomu, že původní K14 turbo je obtok, tak bude lepší dát Garrett GT2259S s obtokem.
Tarkin
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 09 kvě 2018, 19:44

Příspěvek od Tarkin »

Řešil tu někdo upravy motoru D5252T? Jaká se dá použít spojka pro úpravy?
Sachs Performance není. Jediná možnost origo spojka + přeobložená lamela?
Odpovědět

Zpět na „Volvo“