škoda 1203
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32862
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
škoda 1203
motor chytá na drb, nezakouří, olej nežere, údaj ně byl zgenerálkován, svíčky krásné,
motor ale netahne totální lenoch, vše seříeno,
koprese 6, 5.8, 5.6, 6.6
máte někdo tucha o kolik zbrousit hlavu aby komprese naskočila????
0.5 - 1 mm ????
motor ale netahne totální lenoch, vše seříeno,
koprese 6, 5.8, 5.6, 6.6
máte někdo tucha o kolik zbrousit hlavu aby komprese naskočila????
0.5 - 1 mm ????
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32862
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32862
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
nepolepší připravek co montuješ místo svíčky na měření komprese malý je průchozí a ten s hadicéí má zpětný ventil tak já blbec tlakoval hadici ne válec,johnyd1 píše:10 000 je dost to už nema co sadnut lizni 1mm snad sa polepší.
je jasno všechny výfukové ventily KO vzduch valí do výfuku,
ted jsem na to přišel, zpětný ventil je na rychlospojce budíku, malý přípravek průchozí a na tom přípravku s hadici jsem uviděl ventilek z duše, tak záhada objasněna
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32862
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
romane všechno co tě napadne dvakrát vyměněné dělal majitel i druhý rozděloač, laděný na ucho i přesně na rysku a kontrolka, chyba byla ve špatné díagnostice su blbROMEK píše:Miloš a co rozdelovač a podtlakový regulátor funguje predzápal dobre nastavený? to už je nostalgia ja sa učil na felicii
ted se všechno ví všechny výfukové ventily KO
1 mm je moc, může se stát, že s tím starter nezatočí, pokud se tohle udělalo u š 100, tak motor zvonil, musel se ubrat předstih a výsledek nic moc. Já motor š 110 převrtal na 1240 , dal jsem bombírované písty a spalovák jako u š 110 R a byla to opravdová pohoda, jak to tahalo a hlavně spotřeba perfektní .. Bohužel když se motor ohřál, tak starter měl co dělat aby to převalil..Já bych tomu ubral tam 0,5 mm , popřípadě bych skouknul na internetu úpravy tohoto motoru na závody./.Dokonce udělali dvouvačku OHC -jinou hlavu/.. 1203 má základní předstih 0 stupňů, ale dle provedení.. Chtělo by to dát vačku
/rozdělovač/z kabrouše feldy, měla by být jiná.. Bohužel lidí jsou dnes zvyklí na turbové zátahy , takže jim je vše málo..Ten motor je tuhý a je to držák..
/rozdělovač/z kabrouše feldy, měla by být jiná.. Bohužel lidí jsou dnes zvyklí na turbové zátahy , takže jim je vše málo..Ten motor je tuhý a je to držák..
nepropadat panice...
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32862
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
[quote="jericho-3"]1 mm je moc,
jardo o milimetr nejde de o to že jsem tlakoval válec zkrz přípravek který měl zpětný venil, tak jsem ho tlakoval na budíku ale do válce žádný tlak nešel
vyšrouboval jsem ten ventilek, natlakoval válec a netěsní ani jeden výfukový ventil tam je problém, výfukové ventily hoří jinnak je motor cca 10.000 km po GO
jedná se o traktorek kamaráda tak se mu snažím pomoct, udělá se hlava a bude to ok
jardo o milimetr nejde de o to že jsem tlakoval válec zkrz přípravek který měl zpětný venil, tak jsem ho tlakoval na budíku ale do válce žádný tlak nešel
vyšrouboval jsem ten ventilek, natlakoval válec a netěsní ani jeden výfukový ventil tam je problém, výfukové ventily hoří jinnak je motor cca 10.000 km po GO
jedná se o traktorek kamaráda tak se mu snažím pomoct, udělá se hlava a bude to ok
10tkm po GO motoru a šli do kopru ventily?? To je někdo blbě nastavil ne a od prvního výjezdu toho motoru nedovirali a proto jsou upáleniný co??? Měli jsme to jako hasičskou strikacku,měl jsem z toho trakturek, mám to v octavii 1960 ale po deseti mrtví to ne to byla chyba mechanika.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32862
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
to právě nikdo neví kámoš ten motor koupil za dvojku ,jakože že byla GO a ted se to řeší, ventily jsou a byly ok vůle! výfukové netěsní ani jeden, deset atm do válce všechno jendo prozradíhansdob píše:10tkm po GO motoru a šli do kopru ventily?? To je někdo blbě nastavil ne a od prvního výjezdu toho motoru nedovirali a proto jsou upáleniný co??? Měli jsme to jako hasičskou strikacku,měl jsem z toho trakturek, mám to v octavii 1960 ale po deseti mrtví to ne to byla chyba mechanika.
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32862
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
jardo za komunistů se litinové hlavy přetahovaly po 500 km nebo po určitých motohodin, + štelovaly ventily, pak hlavu nahradila slitina hliníku a dočla změnajericho-3 píše:No jo, mohlo si to sednout a vůle zmizet, pokud to nikdo už nepřeměřoval . Bohužel dnes už vůle jsou pro mnohé pazvuky minulosti..To muselo střílet do výfuku..