škoda 1203

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32862
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

škoda 1203

Příspěvek od slovacek.milos »

motor chytá na drb, nezakouří, olej nežere, údaj ně byl zgenerálkován, svíčky krásné,

motor ale netahne totální lenoch, vše seříeno,

koprese 6, 5.8, 5.6, 6.6

máte někdo tucha o kolik zbrousit hlavu aby komprese naskočila????

0.5 - 1 mm ????

:?
Uživatelský avatar
johnyd1
Přispěvovatel
Příspěvky: 638
Registrován: 25 dub 2010, 11:35
Bydliště: Slovensko okr.NM

Příspěvek od johnyd1 »

kolko to má po GO niekedy to trvá kým to sadne 1000-2000 km,ale presne už nepametám a tú hlavu jebni kludne 1mm je to 1,5 alebo 1,2 kedysi som ich robil,ale to je 27+ (wallbash)
Koleos 2018
Intens Energy dCi 175 4x4
-Can-clip,Vag-VCDS-OP-com-Fiat EcuScanKts 540 Esi2 Bmw ista-d
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32862
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

už to má něco najeto, min 10.000 km motor nekouří, nedýchá, jede super, ale jak uvidí kopec konec, zdechlina, je to 1.2

chtěl jsem jen požehnat ten milimetr a myslím že to pojede ;)
Uživatelský avatar
johnyd1
Přispěvovatel
Příspěvky: 638
Registrován: 25 dub 2010, 11:35
Bydliště: Slovensko okr.NM

Příspěvek od johnyd1 »

10 000 je dost to už nema co sadnut lizni 1mm snad sa polepší.
Koleos 2018
Intens Energy dCi 175 4x4
-Can-clip,Vag-VCDS-OP-com-Fiat EcuScanKts 540 Esi2 Bmw ista-d
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5465
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

Miloš a co rozdelovač a podtlakový regulátor funguje predzápal dobre nastavený? to už je nostalgia ja sa učil na felicii (rofl)
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32862
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

johnyd1 píše:10 000 je dost to už nema co sadnut lizni 1mm snad sa polepší.
nepolepší připravek co montuješ místo svíčky na měření komprese malý je průchozí a ten s hadicéí má zpětný ventil tak já blbec tlakoval hadici ne válec,

je jasno všechny výfukové ventily KO vzduch valí do výfuku,

ted jsem na to přišel, zpětný ventil je na rychlospojce budíku, malý přípravek průchozí a na tom přípravku s hadici jsem uviděl ventilek z duše, tak záhada objasněna
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32862
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

ROMEK píše:Miloš a co rozdelovač a podtlakový regulátor funguje predzápal dobre nastavený? to už je nostalgia ja sa učil na felicii (rofl)
romane všechno co tě napadne dvakrát vyměněné dělal majitel i druhý rozděloač, laděný na ucho i přesně na rysku a kontrolka, chyba byla ve špatné díagnostice (wallbash) su blb


ted se všechno ví všechny výfukové ventily KO
Uživatelský avatar
matus
Přispěvovatel
Příspěvky: 555
Registrován: 22 čer 2007, 13:15

Příspěvek od matus »

miloši ved to neslo ani ked to bolo nove !?! co by si chcel po 40 rokoch
podla mna tlakou je malo malo by to mat okolo 10 podla mna to niekde fuka
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

1 mm je moc, může se stát, že s tím starter nezatočí, pokud se tohle udělalo u š 100, tak motor zvonil, musel se ubrat předstih a výsledek nic moc. Já motor š 110 převrtal na 1240 , dal jsem bombírované písty a spalovák jako u š 110 R a byla to opravdová pohoda, jak to tahalo a hlavně spotřeba perfektní .. Bohužel když se motor ohřál, tak starter měl co dělat aby to převalil..Já bych tomu ubral tam 0,5 mm , popřípadě bych skouknul na internetu úpravy tohoto motoru na závody./.Dokonce udělali dvouvačku OHC -jinou hlavu/.. 1203 má základní předstih 0 stupňů, ale dle provedení.. Chtělo by to dát vačku
/rozdělovač/z kabrouše feldy, měla by být jiná.. Bohužel lidí jsou dnes zvyklí na turbové zátahy , takže jim je vše málo..Ten motor je tuhý a je to držák.. :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32862
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="jericho-3"]1 mm je moc,

jardo o milimetr nejde de o to že jsem tlakoval válec zkrz přípravek který měl zpětný venil, tak jsem ho tlakoval na budíku ale do válce žádný tlak nešel

vyšrouboval jsem ten ventilek, natlakoval válec a netěsní ani jeden výfukový ventil tam je problém, výfukové ventily hoří (wallbash) jinnak je motor cca 10.000 km po GO

jedná se o traktorek kamaráda tak se mu snažím pomoct, udělá se hlava a bude to ok
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8926
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

10tkm po GO motoru a šli do kopru ventily?? To je někdo blbě nastavil ne a od prvního výjezdu toho motoru nedovirali a proto jsou upáleniný co??? Měli jsme to jako hasičskou strikacku,měl jsem z toho trakturek, mám to v octavii 1960 ale po deseti mrtví to ne to byla chyba mechanika.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32862
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

hansdob píše:10tkm po GO motoru a šli do kopru ventily?? To je někdo blbě nastavil ne a od prvního výjezdu toho motoru nedovirali a proto jsou upáleniný co??? Měli jsme to jako hasičskou strikacku,měl jsem z toho trakturek, mám to v octavii 1960 ale po deseti mrtví to ne to byla chyba mechanika.
to právě nikdo neví kámoš ten motor koupil za dvojku ,jakože že byla GO a ted se to řeší, ventily jsou a byly ok vůle! výfukové netěsní ani jeden, deset atm do válce všechno jendo prozradí ;)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

No jo, mohlo si to sednout a vůle zmizet, pokud to nikdo už nepřeměřoval . Bohužel dnes už vůle jsou pro mnohé pazvuky minulosti..To muselo střílet do výfuku..
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32862
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

jericho-3 píše:No jo, mohlo si to sednout a vůle zmizet, pokud to nikdo už nepřeměřoval . Bohužel dnes už vůle jsou pro mnohé pazvuky minulosti..To muselo střílet do výfuku..
jardo za komunistů se litinové hlavy přetahovaly po 500 km nebo po určitých motohodin, + štelovaly ventily, pak hlavu nahradila slitina hliníku a dočla změna ;)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

já bych do toho nelezl, pokud to má vůle a rozdělovač je nastavenej víc z toho nedostaneš, panebože je to veterán tak ať si kámoš nemyslí že tam hodí paletu cementu a pojede koppec nekoec 80 (rofl)
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“