Passat AVB pod plynem lítají otáčky 1500-2900 sem a tam

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4888
Odpovědi: 0
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Passat AVB pod plynem lítají otáčky 1500-2900 sem a tam

Příspěvek od OťasTDi »

Passat 1,9TDi 74kw AVB...měl problém, že strašně dlouho za studena startoval (ale fakt extra dlouho než chytil). Diagnostika bez chyb a pouze pole 4 ve skupině 4 bylo 7,2....seřídil jsem to na 0,6....jenže problém to nevyřešilo. Víc jsem zatím nedělal ale zjistil jsem další problém

1. Strašně dlouho točí než chytne, pak už chytá okamžitě, ale stačí tři minuty nechat stát a pak se situace opakuje (můj tip gumičky na vstřikách, nebo i vymačkané sedla)

2. Když už ho nastartuji, tak volnoběh naprosto ok a všechny hodnoty v pohodě...pak ale šlápnu na plyn a podržím a otáčky začnou lítat od 1500 do 2900 sem a tam (za jízdy samozřejmě úplná hrůza). V ten moment se vypíše chyba snímače G28...chybu smažu...na volnoběh se nevypíše, po přidání plynu hned vypíše....co s tím? Je to čidlo? Svazek drátů? Nebo něco jiného?

Při tom sešlápnutém plynu ukazuje pole 4 synchronizaci 0,0....na volnoběh 0,6
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 725
Odpovědi: 0
Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice

Příspěvek od adrian_B »

Pravdepodobne g28. Skús ho poprípade ešte zmerať. Mal by mať 450-550 Ohm
Na jednej G5 R32 spôsoboval snímač kľuky to, že auto išlo normálne tak do 4000 otáčok a potom ako keby obmedzovač. Po výmene snímača ok 🙂
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4888
Odpovědi: 0
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

jaký je k němu přístup pro ruce? připomínám podélně motor...je to někde ze spodu?
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
golfgti16v
Přispěvovatel
Příspěvky: 475
Odpovědi: 0
Registrován: 21 kvě 2008, 19:20
Bydliště: šumava

Příspěvek od golfgti16v »

vedle drzaku ol. filtru docela to jde uz jsem to delal
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

OťasTDi píše:jaký je k němu přístup pro ruce? připomínám podélně motor...je to někde ze spodu?
Je umístěn stejně jako na tvém ASV, jen ten motor je podél.
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4888
Odpovědi: 0
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

tome a jak to ty vidis...taky na to cidlo? A co ty priserny stary?
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4888
Odpovědi: 0
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

Čidlo vyměněno...na přání majitele Maxgear...ale asi zatím dobrý...otáčky už nelítají...ale jsou tam další dva problémy,které tam už byly před tím...

1. auto děsně dlouho startuje...zřejmě padá nafta ale to i po vypnutí klíčku a cca 3 minutách...když jsem koukal dírkou pro termoventil do filtru, tak byl suchý...plánuji dát průhlednou hadičku na vratku z tandemu a taky vyměnit filtr a přezkoušet podávací čerpadlo (petku na hadičku u filtru a párkrát otočit klíček)...jak je možné, že je filr cca z poloviny suchý?

2. Při vytočení do červených otáček a to jak v tahu, tak i na volnoběh po následném uvolnění plynu motor chcípne...diagnostika už teď žádnou chybu nehlásí. Co by to mohlo dělat? EGR zaslepený...najeto 350tis
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
puker
Přispěvovatel
Příspěvky: 111
Odpovědi: 0
Registrován: 14 led 2017, 10:29

Příspěvek od puker »

problém číslo 2 jsem ted taky řešil a u mě to byla špatná/naředěná nafta.. zkus dát hadice od tandemu do petky/kanystru s naftou u které víš,že je dobrá a vytočit motor ,jestli chcípne.
ale u mě to dělalo jen až se nafta zahřála,za studena ne.
vratkou po ohřátí motoru šla spěněná nafta/hafo bublinek na tu špatnou naftu,pak se natankovala jiná a bylo po problému... (rofl)

mé téma je kousek pod tvojím,určitě si ho viděl..,zkusil bych to,než se v tom začneš dál vrtat..
jsem měnil gumičky a vrézoval sedla úplně zbytečně (noteeth) ,protože to chcípalo a pěnilo stále, později se natankovalo a vše ok (LOL)
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4888
Odpovědi: 0
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

to neni problem. Vyzkousim. Mam tu 2 litry nafty, tak to soupnu do flasky a hadicku a dam vedet
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“