Passat AVB pod plynem lítají otáčky 1500-2900 sem a tam
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Passat AVB pod plynem lítají otáčky 1500-2900 sem a tam
Passat 1,9TDi 74kw AVB...měl problém, že strašně dlouho za studena startoval (ale fakt extra dlouho než chytil). Diagnostika bez chyb a pouze pole 4 ve skupině 4 bylo 7,2....seřídil jsem to na 0,6....jenže problém to nevyřešilo. Víc jsem zatím nedělal ale zjistil jsem další problém
1. Strašně dlouho točí než chytne, pak už chytá okamžitě, ale stačí tři minuty nechat stát a pak se situace opakuje (můj tip gumičky na vstřikách, nebo i vymačkané sedla)
2. Když už ho nastartuji, tak volnoběh naprosto ok a všechny hodnoty v pohodě...pak ale šlápnu na plyn a podržím a otáčky začnou lítat od 1500 do 2900 sem a tam (za jízdy samozřejmě úplná hrůza). V ten moment se vypíše chyba snímače G28...chybu smažu...na volnoběh se nevypíše, po přidání plynu hned vypíše....co s tím? Je to čidlo? Svazek drátů? Nebo něco jiného?
Při tom sešlápnutém plynu ukazuje pole 4 synchronizaci 0,0....na volnoběh 0,6
1. Strašně dlouho točí než chytne, pak už chytá okamžitě, ale stačí tři minuty nechat stát a pak se situace opakuje (můj tip gumičky na vstřikách, nebo i vymačkané sedla)
2. Když už ho nastartuji, tak volnoběh naprosto ok a všechny hodnoty v pohodě...pak ale šlápnu na plyn a podržím a otáčky začnou lítat od 1500 do 2900 sem a tam (za jízdy samozřejmě úplná hrůza). V ten moment se vypíše chyba snímače G28...chybu smažu...na volnoběh se nevypíše, po přidání plynu hned vypíše....co s tím? Je to čidlo? Svazek drátů? Nebo něco jiného?
Při tom sešlápnutém plynu ukazuje pole 4 synchronizaci 0,0....na volnoběh 0,6
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 475
- Registrován: 21 kvě 2008, 19:20
- Bydliště: šumava
Odpovědi: 0
Čidlo vyměněno...na přání majitele Maxgear...ale asi zatím dobrý...otáčky už nelítají...ale jsou tam další dva problémy,které tam už byly před tím...
1. auto děsně dlouho startuje...zřejmě padá nafta ale to i po vypnutí klíčku a cca 3 minutách...když jsem koukal dírkou pro termoventil do filtru, tak byl suchý...plánuji dát průhlednou hadičku na vratku z tandemu a taky vyměnit filtr a přezkoušet podávací čerpadlo (petku na hadičku u filtru a párkrát otočit klíček)...jak je možné, že je filr cca z poloviny suchý?
2. Při vytočení do červených otáček a to jak v tahu, tak i na volnoběh po následném uvolnění plynu motor chcípne...diagnostika už teď žádnou chybu nehlásí. Co by to mohlo dělat? EGR zaslepený...najeto 350tis
1. auto děsně dlouho startuje...zřejmě padá nafta ale to i po vypnutí klíčku a cca 3 minutách...když jsem koukal dírkou pro termoventil do filtru, tak byl suchý...plánuji dát průhlednou hadičku na vratku z tandemu a taky vyměnit filtr a přezkoušet podávací čerpadlo (petku na hadičku u filtru a párkrát otočit klíček)...jak je možné, že je filr cca z poloviny suchý?
2. Při vytočení do červených otáček a to jak v tahu, tak i na volnoběh po následném uvolnění plynu motor chcípne...diagnostika už teď žádnou chybu nehlásí. Co by to mohlo dělat? EGR zaslepený...najeto 350tis
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
problém číslo 2 jsem ted taky řešil a u mě to byla špatná/naředěná nafta.. zkus dát hadice od tandemu do petky/kanystru s naftou u které víš,že je dobrá a vytočit motor ,jestli chcípne.
ale u mě to dělalo jen až se nafta zahřála,za studena ne.
vratkou po ohřátí motoru šla spěněná nafta/hafo bublinek na tu špatnou naftu,pak se natankovala jiná a bylo po problému...
mé téma je kousek pod tvojím,určitě si ho viděl..,zkusil bych to,než se v tom začneš dál vrtat..
jsem měnil gumičky a vrézoval sedla úplně zbytečně
,protože to chcípalo a pěnilo stále, později se natankovalo a vše ok 
ale u mě to dělalo jen až se nafta zahřála,za studena ne.
vratkou po ohřátí motoru šla spěněná nafta/hafo bublinek na tu špatnou naftu,pak se natankovala jiná a bylo po problému...

mé téma je kousek pod tvojím,určitě si ho viděl..,zkusil bych to,než se v tom začneš dál vrtat..
jsem měnil gumičky a vrézoval sedla úplně zbytečně

