Fabia 2 sportline 63kw škube a chyba 11003 systém odvzdušněn

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4319
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Fabia 2 sportline 63kw škube a chyba 11003 systém odvzdušněn

Příspěvek od OťasTDi »

systém odvzdušnění nádrže - špatná průchodnost.

Tak teď jsem tu měl to auto...probíjí mu kabel od 4 válce - to si myslím že je to žaškobrtávání v tahu v rozmezí od 2500ot do 3000ot

Měl ulomený výústek z odvětrání vačky - provizorně opraveno...

Po smazání chyby a projetí znova chyba 11003. Jak jí vyřešit a co tahle chybka způsobuje? Díky

1,2 TSi 63kw
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

zkus schválně zjistit jestli ten majitel dojí nádrž co to de,lil to tam po cvaknutí pistole

pokud to tak dělal tak si skurvil nádobku s uhlím, ta se musí celá vyměnit protože si cucla benzínu, pak se závada neopakuje, vyměnit odvětrávací ventil nepomůže,

já měl koktu TS1.2 ted 1.O pokud jem jel o zahraničí tak jsem Xx nadojil nádrž na kopec a zatím se nic nestalo, třeba je to nemoc jen fábíí
Uživatelský avatar
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4319
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

bohuzel auto je od dovozce aut, takze info nezjistim, ale nadobku vymenit muzu.....zpusobovalo by to cukani v tahu? Tam teda verim v ty kabely...budu je menit. Pouziji origo
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14265
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Pokud cuká tak prověřit svíčky a ten zpětný ventilek jak mu upadne čůro do víka na hlavě tak vyměnit, ten se mění běžně.
Uživatelský avatar
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4319
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

dve svicky vypadaji podezrele...jak kdyby mely nejak zfrezovany ten jazycek...oproti tem dalsim dvema
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14265
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Tak porovnat jestli jsou všechny stejné a případně vyměnit, mění se co 60tkm a používá NGK, žádné náhrady!
Uživatelský avatar
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4319
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

stejne jsou na 100%....ale zarazilo me, proc maji ty dve tak napalene ty elektrody...kazdopadne vymenim....kabely nakonec pouziju tesla. Zitra budu chytrejsi
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

zkusit ten ventil jestli nepropouští, pokud ano, dát nový a před něj filtřík, jinak to bude za chvíli znova bo do něj lítá to aktivní uhlí
Uživatelský avatar
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4319
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

milane a jaky filtrik? To jako neco tam vybastlit? Jeste jsem se v tom nevrtal....jinak skubani od 2500 do 3000 v plnem zatahu asi skutecne delaly svicky....vymena kabelu nepomohla....svicek zatim dle projizdky ano....zajimava byla i oxidace kontaktu pro kabely v civka pro 1 a 4 valec...vycistil jsem, nove kabely + svicky....zatim neskube....na prani majitele kvuli cene kabely tesla a svicky brisk
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Huml píše:zkusit ten ventil jestli nepropouští, pokud ano, dát nový a před něj filtřík, jinak to bude za chvíli znova bo do něj lítá to aktivní uhlí
Jo, já to měl a motor sežral skoro celou náplň uhlí. Filtřík benzinový mi to odhalil..Ale nic necukalo, "nedal jsem tomu šanci"... :)
nepropadat panice...
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Koľko stoja nové NGK ? 8€ jedna na tieto autá ? To sa oplatí takto špekulovať a dávať tam niečo iné ? Chápem majitelia sú svine a chcú ušetriť ale potom nech sa niektorí nečudujú keď im auto vydrží 100 000km a papa.
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

přesně, stačí ten malej průhlednej palivovej filtr před ten ventil, jinak kabely jsem teď poslední dobou měnil několikrát, docela trpí od toho tepla z turba, naposled kupodivu to stejný, oxidace kontaktu na cívce ve vývodu 1. válce, svíčky dáváme Bosch
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Ty uhlíkáče jsou rozsypaný často nechutná jim přeplnování nádrže pak si motor nasaje benzin do toho filtru a je po něm.Kolikrát to poznáš už když ho sundáš a vemeš do ruky je mnohem těžší než novej.Ty svíčky jsou upálené kvůly těm kabelům protože jiskra skáče i v tom kabelu a na konci u svíčky je pak mnohem vyšší přeskokoví napětí a konec se upálí.
Uživatelský avatar
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3491
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

S jednadvojkou jsem najezdil 180 tisíc km, tankoval jsem vždy až po hrdlo i s vypuštěním vzduchové kapsy a jezdila furt bez problémů.
Oct asv 2000, DieselPower
Uživatelský avatar
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4319
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

jo táááák dát tam filtřík jako doplněk...jo už chápu a i vím, který myslíš...jenže teď už stejně by se musela měnit celá nádobka i s filtříkem a navíc takto vylepšit - což majitel asi nebude chtít, když už to díky svíčkám necuká a tato chyba nerozsvěcí kontrolku - takže počítám, že téma asi uzavřeno...každopádně všem moc děkuji, jsem zase chytřejší
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“