honda CRV r.v.2014
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
honda CRV r.v.2014
rozsvěcuje e kontrolka dobíjení ale furt to jezdí, aby kontrolka zhasla odpojí se na chvilku baterka, pokud se odpojí start stop kontrolka dobíjení se nerožne?
máte někdo nápad baterka KO nebo dána špatná baterka která není pro start stop???? zítra honda přijede dík moc
máte někdo nápad baterka KO nebo dána špatná baterka která není pro start stop???? zítra honda přijede dík moc
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
baterka je tam EFB což je asi OK, dobijí 14.3V zátěž 150A drží při něco málo víc jak 8V což vidím jako OK, bez toho start stopu jezdí a vše OK, pokud se rožne dobíjení přijede jinak díkAero200 píše:Pokud je tam start stop, tak by tam měla být baterka typu AGM, ale otázka, za by toto způsobovala, pokud se rozsvítí kontrolka, tak zkusit změřit dobíjení.
miloši tých 8V je na zátaži málo už ja ide pod 10v je v p...i podla mna.slovacek.milos píše:baterka je tam EFB což je asi OK, dobijí 14.3V zátěž 150A drží při něco málo víc jak 8V což vidím jako OK, bez toho start stopu jezdí a vše OK, pokud se rožne dobíjení přijede jinak díkAero200 píše:Pokud je tam start stop, tak by tam měla být baterka typu AGM, ale otázka, za by toto způsobovala, pokud se rozsvítí kontrolka, tak zkusit změřit dobíjení.
Koleos 2018
Intens Energy dCi 175 4x4
-Can-clip,Vag-VCDS-OP-com-Fiat EcuScanKts 540 Esi2 Bmw ista-d
Intens Energy dCi 175 4x4
-Can-clip,Vag-VCDS-OP-com-Fiat EcuScanKts 540 Esi2 Bmw ista-d
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
johnyd1 píše:........................................................................................................slovacek.milos píše:
miloši tých 8V je na zátaži málo už ja ide pod 10v je v p...i podla mna.
je to možné nejsem odborník na EFB akumulátory,
můj zátěžový měřák má skoro 40 let a věřím že dalších 40 bude fachčit, má dvě vysouvací cívky ze starteru zátěž a poctivou Cu, max zátěž lze nastavit na 150 A,
zkusil jsem ted dva aku na puntu starline 40 Ah cca 3 roky stará7.5V při 150 A, pak tu mám 8 měsíců aku 71 Ah magic start a 8.3V při zátěži 150 A namontovaný na 2.5D,
abych ti pravdu řekl 1OV pod zátěží 150 A jak píšeš jsem snad nikdy neviděl
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
to máš možná pravdu jenže třeba ta půl roku stara magic start má před testem přesně 13V, měla by mít víc?JozefC píše:8V je pre štart stop málo. Nemá suchý remeň? Za 40 let sa mohol rozkalibrovať aj merák. Inak diag.
při zátěži 150 A 8.3V pak jsem dal ještě zátěž 85A a to dává 10V,
tu hondu jem na 85 neměřil
starter v kelly nemají ale někde jsem vyčetl že 2.2 150 kW má starter 1100 W : 12 = 91 A
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice