Klapka pod pylovým filtrem
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Klapka pod pylovým filtrem
při výměně, pylového filtru, jsem zjistil, že mi nechodí klapka nasávaného vzdochu, na climatroniku dám vnitřní okruh, motorek vrčí, ale klapka,nemění polohu, je prasklé nějaké táhlo? Máte nějaké návrhy?Děkuji. na autě v podpisu.
octavia combi 1.9tdi 81kw ASV Spider RS-egr.off,čip107kw/310Nm.oil catch tank, trippling on.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 840
- Registrován: 08 črc 2007, 17:23
Servo, které ovládá tuto recirkulační klapku se často pokazí. Je trošku chatrnější konstrukce a zvýší-li se odpor recirkulační klapky, tak začne v lepším případě přeskakovat šnek v ozubení /jak se to stalo mě na obrázku níže/ nebo v horším případě dojde k destrukci některého z ozubených koleček.
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
klapka pod pyláčem
tak jsem zjistil,že jsou tam klapky dvě, pod pyláčem a za ventilátorem. když dám vnitřní okruh,ta za ventilátorem,se otevře, když dám auto, tak se zavře, ta pod pyláčem, je stále ve vodorovné poloze.ručně ji nastavím do svislé polohy, zapnu klimu a klapka se vrátí do vodorovné polohy.tak to má být?
octavia combi 1.9tdi 81kw ASV Spider RS-egr.off,čip107kw/310Nm.oil catch tank, trippling on.
Těsně pod pylovým filtrem je omezovací klapka a pod ní je klapka čerstvého a recirkulovaného vzduchu. Obě jsou ovládány nastavovačem /servem/ V 71 dle datového pole ŘJ. Omezovací klapka je do 20 km/h plně otevřena a pak je postupně uzavírána, aby do interiéru neproudilo velké množství vzduchu. Klapka čerstvého a recirkulovaného vzduchu stále pouští vzduch do interiéru. Jedině když nechci, aby mi šel do vozidla vzduch z venku /např. znečištěný nebo zapáchající/ nebo chci vzduch v kabině co nejdříve ohřát, tak zvolím pomocí tlačítka režim recirkulace. V tomto režimu se uzavřou obě klapky a vzduch se točí jen ve vozidle. Pokud tento režim sám neukončím, tak se po určitém času /asi 10 min./ tento režim automaticky zruší a do kabiny zase proudí čerstvý vzduch /aby nedošlo ke spotřebování kyslíku/.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
klapka pod pyláčem
Chlapi děkuji,za velice dostačující info.
octavia combi 1.9tdi 81kw ASV Spider RS-egr.off,čip107kw/310Nm.oil catch tank, trippling on.
i ja s ni mel problem, ale pouze ve vypisu zavad rj klimatizace....vyndal jsem ven motorek, ale nebylo v nem nic praskleho, vypadal ok....dal jsem zpatky a udelal zakladni nastaveni....stejne se po case objevila chyba a objevuje se do dnes...auto mam dvanact roku...a kaslu na to...vzdy kdyz si udelam diagnostiku, tak vymazu a udelam zakladko...ale zda se mi, ze vsechny klapky chodi jak maji, takze proto neresim
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
klapka pod pyláčem
Oťas, taky bych to neřešil,ale v zimě se mi střašně mlží okna, proto hledám nejlepší řešení. půjde tam v71 s octy2?
octavia combi 1.9tdi 81kw ASV Spider RS-egr.off,čip107kw/310Nm.oil catch tank, trippling on.
Re: klapka pod pyláčem
důležité je si okno také pořádně umyt...nevěřil jsem tomu ale dela to hodně😉
hele nevim, zda neplacam vodu, kdyztak na to nereaguj....ale mam tu obsahle vlakno jehoz pocatek byl prave mlzeni oken...a na to si stezovala mlada ktera mi s ni jezdi brzo rano do prace....v zime strasna vrsva ledu z vnitrni strany okna...pri cca 0st a vise vylozene mokre sklo....patral jsem a navedlo me to na mokry koberec pod nohama ridice....to byl ten duvod...na odstraneni jiz pracuji....mam tu kousek niz vlakno....jde o to odplastovat prah+plast pod klickou od haupny a prekontrolovat stav toho filcu pod kobercem....prace cca pet minut....staci krizovy sroubovak
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
S tím zamlžováním oken v zimě si moc nepomůžeš i když budeš mít celý systém OK. Od +3°C níže již nepracuje u O1 kompresor a proto se vlhkost nesráží na nejstudenějším místě, kterým je při běžícím kompresoru výparník, ale na čelním skle. Nejhorší je to za deště při teplotách kolem nuly. To téměř nepomůže ani maximální teplota v interiéru, pokud autem jede více než 4 osoby. Jedině otevřená okna. Při mínusových teplotách již situace není tak strašná, protože vzduch již neobsahuje tolik vlhkosti. Samozřejmě, že pokud Ti ještě zatéká do interiéru, jak píše Oťas, tak je situace o to horší.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip