2,5TDI AEL hlava čerpadla
Moderátoři: šulda, Moderátoři
2,5TDI AEL hlava čerpadla
Ahoj,
Řešil jsem na svém TDI v S80 repas. Čerpadlo teklo, ale normálně auto startovalo za tepla za zimy. Tak jsem nechal udělat repas než výměny hlavy.
Vše se doladilo jak nejlépe šlo, predvstrik je ideální, dávka nafty také.
Vypadalo to, že vše funguje. Jenže se udělalo teplo, s autem se jela delší cesta a hned problém.
Pozoruji, že čím větší teplo, tím horší chování. Po dojetí 50 km na křižovatce otáčky klesly až někam k 700, po pár vteřinách přes 800, pak se to srovnalo. Točení volantu na volnoběh najednou strašně snižuje otáčky, startování trvá 3-5s točení.
Zkrátka rozhodně ne ideální stav, se kterým bych byl spokojený.
Čím to? Je to hlava čerpadla?
Je tu někdo kdo mi dokáže říct origo číslo hlavy čerpadla?
Na kolik přijde originál bosch? Nikde nemůžu najít číslo. Na ebayi jsem našel tyhle, poradi mi někdo s výběrem? Mám v plánu nějaký decentní navýšení výkonu, má smysl pak už vybrat 12mm?
https://www.ebay.de/sch/i.html?_osacat= ... f&_sacat=0
Řešil jsem na svém TDI v S80 repas. Čerpadlo teklo, ale normálně auto startovalo za tepla za zimy. Tak jsem nechal udělat repas než výměny hlavy.
Vše se doladilo jak nejlépe šlo, predvstrik je ideální, dávka nafty také.
Vypadalo to, že vše funguje. Jenže se udělalo teplo, s autem se jela delší cesta a hned problém.
Pozoruji, že čím větší teplo, tím horší chování. Po dojetí 50 km na křižovatce otáčky klesly až někam k 700, po pár vteřinách přes 800, pak se to srovnalo. Točení volantu na volnoběh najednou strašně snižuje otáčky, startování trvá 3-5s točení.
Zkrátka rozhodně ne ideální stav, se kterým bych byl spokojený.
Čím to? Je to hlava čerpadla?
Je tu někdo kdo mi dokáže říct origo číslo hlavy čerpadla?
Na kolik přijde originál bosch? Nikde nemůžu najít číslo. Na ebayi jsem našel tyhle, poradi mi někdo s výběrem? Mám v plánu nějaký decentní navýšení výkonu, má smysl pak už vybrat 12mm?
https://www.ebay.de/sch/i.html?_osacat= ... f&_sacat=0
Proč myslíš? Čím by to ještě mohlo být?toefuk píše:podla mna to hlavou nie je.
Čerpadlo je po repasu s původní hlavou, má najeto 388tkm.
Dokud je relativně zima, kratší cesty bez prohřátí, tak není jediný problém. Startuje hned, otáčky neklesají, regulace na volnoběh v pořádku.
Jakmile je horko, jedu dál, všechno je horší.
snimac teploty nafty, regulacia predvstreku..., nvm., odsleduj si cez diagnostiku teplotu paliva ci to ma naozaj suvis. naftu zahrejes rychlo aj na kratkej trase ked poriadne ponakladas motoru.
Chces povedat ze pred repasom sa tak motor nespraval?
Chces povedat ze pred repasom sa tak motor nespraval?
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF
Snímač teploty paliva nový. Predvstrik nastaven na ideální hodnotu dle diagnostiky.
V diagnostice je vše správně.
Ne před repasem čerpadlo jen teklo. Takhle se nechovalo, servis kde se dělal repas mi tvrdil, že po repasu a vyčištění a seřízení se můžou projevit vůle na hlavě, které předtím nebyly problém.
V diagnostice je vše správně.
Ne před repasem čerpadlo jen teklo. Takhle se nechovalo, servis kde se dělal repas mi tvrdil, že po repasu a vyčištění a seřízení se můžou projevit vůle na hlavě, které předtím nebyly problém.
Samozřejmě zatím jen z palubaku, mám to složené pár dní.
Nějaké propočty můžu udělat až po vyjetí nádrže.
Každopádně dá se to nějak doladit, aby to nekecalo? Nějaká software úprava a adaptace na větší rozdělovací hlavu?
Respektive musím ještě dořešit elektronickou regulací, protože volnoběh neni úplně 100% plynulý, budu muset lehce dávku pridat.
Nějaké propočty můžu udělat až po vyjetí nádrže.
Každopádně dá se to nějak doladit, aby to nekecalo? Nějaká software úprava a adaptace na větší rozdělovací hlavu?
Respektive musím ještě dořešit elektronickou regulací, protože volnoběh neni úplně 100% plynulý, budu muset lehce dávku pridat.