Fabia 2006 1,4 16V - kompresné tlaky
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Fabia 2006 1,4 16V - kompresné tlaky
Čauko.
Mám tu Fabiu 1,4 16V 55kW BKY rok 2006.
Fabia prišla s tým že motor nemá výkon a auto trasie. Motor ide na 3 válce, 4 sa chytí sem tam.
RJ motora bez závad.
Sviečky som vytiahol von len na kontrolu no a už sú zrelé na výmenu. No ale tu som si všimol že sviečky 2-3-4 sú také bielo hnedé ale sviečka 1 valca je čierna jak uhol.
Nedalo mi to a zmeral som kompresné tlaky pre istotu a tu som narazil na tieto tlaky v motoroch:
1 - 7 bar
2- 17 bar
3 - 16,5 bar
4- 17 bar.
Z toho usudzujem že 1 valec ma nejaký hovadský problém.
Dneska to idem rozhodiť ale len tak predbežne neviete niekto na čo tieto motory najviac trpia keď to stratí kompresný tlak.. ( hlava, tesnenie, ventily, piest ? )
Dik za rady.
Mám tu Fabiu 1,4 16V 55kW BKY rok 2006.
Fabia prišla s tým že motor nemá výkon a auto trasie. Motor ide na 3 válce, 4 sa chytí sem tam.
RJ motora bez závad.
Sviečky som vytiahol von len na kontrolu no a už sú zrelé na výmenu. No ale tu som si všimol že sviečky 2-3-4 sú také bielo hnedé ale sviečka 1 valca je čierna jak uhol.
Nedalo mi to a zmeral som kompresné tlaky pre istotu a tu som narazil na tieto tlaky v motoroch:
1 - 7 bar
2- 17 bar
3 - 16,5 bar
4- 17 bar.
Z toho usudzujem že 1 valec ma nejaký hovadský problém.
Dneska to idem rozhodiť ale len tak predbežne neviete niekto na čo tieto motory najviac trpia keď to stratí kompresný tlak.. ( hlava, tesnenie, ventily, piest ? )
Dik za rady.
Octavia , AGR + Frids S764, EGR off. - EX
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
A já bych zrovna na spodek vůbec nesahal. Podle těch ostatních tlaků vše nasvědčuje tomu, že kroužky jsou naprosto v pořádku.
Vyměnil bych ventil, všechny na pastu zabrousil, nový simeringy na ventily a šup zpátky.
Vyměnil bych ventil, všechny na pastu zabrousil, nový simeringy na ventily a šup zpátky.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32862
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Každej co jsem udělal jen hlavu začal do půl roku žrát olej po litrech,to stejný jak HTpMarek77 píše:A já bych zrovna na spodek vůbec nesahal. Podle těch ostatních tlaků vše nasvědčuje tomu, že kroužky jsou naprosto v pořádku.
Vyměnil bych ventil, všechny na pastu zabrousil, nový simeringy na ventily a šup zpátky.
Ale ať každej dělá jak myslí
To samý ten spodek. Všechno na chlup stejný,každý druhý papá olej po litrech,ty kruhy nestojí svět. Když je neudělá je setsakra velká pravděpodobnost že se to vrátí. Já těch motoru taky pár udělal a většinou jsem to nechával i brousit. Pokud to auto nebyla mrdka na dojetí,když jsem to dělal minule vyšlo to ani ne na 20. Majitel chrochtá blahem jak ten motor ztichl a jak to krásně jede.
To samo HTP, každé kde se dělala jen hlava začal ukrutně žrát olej,proto už vždycky alespoň kruhy,jinak to ani nedělám...
To samo HTP, každé kde se dělala jen hlava začal ukrutně žrát olej,proto už vždycky alespoň kruhy,jinak to ani nedělám...
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Přesně, žena má pracovní Caddy, koupenou od firmy se zaručenou servisní historií ( Ivacar Ivančice... ) , koupil jsem to jako nepojízdné za 5tis. ,že udělali hlavu a zadřelo se to, motor BCA, mrtvý 2 cívky, tak jsem je vyměnil, svíce jeden škvarek, říkám si paráda,super kup, tak jsem dal nový, auto lup a jelo, vymenil jsem olej, týden s tím jezdil - najednou kontrolka hladiny oleje, říkám si kurva to není možný,lil jsem na max, žralo to cca. 0,8-1,0L na 100km
Tak jsem to rozházel, kroužky v pístech zapekly a jeden píst na vyhození i když zhora vypadal normálně...
Válce jsem přeprášil ruční honovačkou,nový kruhy,jeden píst od Kolbenu a auto jezdí jak z praku
Tak jsem to rozházel, kroužky v pístech zapekly a jeden píst na vyhození i když zhora vypadal normálně...
Válce jsem přeprášil ruční honovačkou,nový kruhy,jeden píst od Kolbenu a auto jezdí jak z praku
Pani,
Zatiaľ ďakujem.
Olej neviem či to žralo ale tak ked to budem mať rozhádzané tak ich pomením, hádam ma tam nebude čakať nejaké nemilé "překvápko".
Ventily tak isto všetky ( brusná pasta a pekne ich zabrúsit do hlavy ), tak isto aj vodítka ventilov budú už asi na výmenu.
Ako je to s hlavami u týchto motoroch? Krivia sa ?
Zatiaľ ďakujem.
Olej neviem či to žralo ale tak ked to budem mať rozhádzané tak ich pomením, hádam ma tam nebude čakať nejaké nemilé "překvápko".
Ventily tak isto všetky ( brusná pasta a pekne ich zabrúsit do hlavy ), tak isto aj vodítka ventilov budú už asi na výmenu.
Ako je to s hlavami u týchto motoroch? Krivia sa ?
Octavia , AGR + Frids S764, EGR off. - EX
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
To aj robim. Nacenujem mu to.. Myslim si že sa z tej sumy aj posereJozefC píše:V prvom rade urob rozpočet na prácu s materiálom a oboznám majiteľa, či bude súhlasiť. Rozhodil som pár motorov, komplet vrch a spodok, keď prišlo na lámanie chleba bol problém. Nie je to lacná oprava. Čiže buď , alebo.
Octavia , AGR + Frids S764, EGR off. - EX
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.