Čau borci.
Rozhodl sem se pořídit si pracanta viz nadpis.
Dovezl jsem ji domu jako nepojízdnou-pry turbo
Turbo vyděláno a opravdu je ko. Jelikož jsem chtěl zjistit zda li je motor použitelný tak vysroubovany zhavice a zkouška protoceni a v pohodě. Nasroubovany zhavice zpět a zapojeny a bez poškozeného turba chytla na drc.
Jenze svítí mazání. Tak hned vypnuto. Teď otázka-olejove čerpadlo? Jasně že i čidlo může zlobit ale tomu moc nevěřím jelikož turbo podle mě bylo pridreno pro nedostacne mazání. Nemáte někdo zkušenost s tímhle motorem? Nebo po čem jit? Diky
Kia sorento 2.5 crdi 2009 (125 kW)
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Kontrolka ti mohla svítit protože nebylo připojeno mazání k turbu a vlasně nebyl v okruhu žádný tlak.
Co se týče turba je to klasika u těchto motorů, doporučuji sundat vanu a vyčistit sací koš, dále vyměnit těsnící podložky pod vstřikovači, protože může lehce podfukovat a dělá se karbon a ten jde do oleje a zasírá sací koš, dále perfektně vyčistit cooler, aby opět něco nevlétlo do turba.
Zažil jsem že se dávalo 3x za sabou turbo pokaždé na sračku, nebylo dostatečně vše vyčištěné a vždy tam něco vletělo nájezd na turbu vždy tak 1000km
Co se týče turba je to klasika u těchto motorů, doporučuji sundat vanu a vyčistit sací koš, dále vyměnit těsnící podložky pod vstřikovači, protože může lehce podfukovat a dělá se karbon a ten jde do oleje a zasírá sací koš, dále perfektně vyčistit cooler, aby opět něco nevlétlo do turba.
Zažil jsem že se dávalo 3x za sabou turbo pokaždé na sračku, nebylo dostatečně vše vyčištěné a vždy tam něco vletělo nájezd na turbu vždy tak 1000km
Turbo bylo připojeno jen k vůli mazání, ale i tak dekjji za rady, je to pro mě zatím velka neznámá tahle korejská věc 🙃 a olej čerpadlo to má asi dolu u vany coo?
Já jen kdyby bylo po něm.
Hej tak to by mě asi jeblo 😕
Já jen kdyby bylo po něm.
Hej tak to by mě asi jeblo 😕
Naposledy upravil(a) top sport dne 05 kvě 2020, 21:21, celkem upraveno 1 x.