1.4TSI CAXA 460t km - vnitřní EGR na benzínovém přímovstřiku

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

1.4TSI CAXA 460t km - vnitřní EGR na benzínovém přímovstřiku

Příspěvek od Rayx »

Tohle najet, 460 000km, je už úctyhodná porce km nejen pro starý řetězový TSI z EA111, to auto se jistě moc nezastavilo. Jakpak asi vypadaj sací kanálky tam, kde se jezdí výrazně méně a ještě se to podtáčí na radu výrobce ... NOx holt na chudých benzínových směsích nesundaj jinak než recirkulací

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

jestli je toto opravdu po skoro 500000km bez předchozího zásahu, tak myslím, že je to naprosto cajk, svý si to odsloužilo dobře, takhle vypadaj i tdi klidně, kde je průchod v sacím potrubí sotva na prst
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1878
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

To je pravda, ty kilometry jsou výborný, čekám na vyjádření Jericha, to bude zase koncert ;)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Tohle jsem naposled viděl u brouka, kterého pořád štelovali , že nemůže vyjet do kopce. Člověk si říkal, kudy ten motor vůbec dýchá a prdí. Ten majitel tohohle je neskutečná trubka, když jezdí dokud se točí kola. Tady je vidět, jací jsou majitelé často pokrytci, koupí si auto , aby to jelo a pak se spokojí se třetinovým výkonem /sotva/.A spotřeba tohoto motoru musela být opravdu ...koncernová...Mě přímý vstřik nesmí do baráku, protože nesnáším motory, které se trápí už jen svým chodem..jsou doponované, vnitřně nečisté a omámené elektronikou..aby se vůbec pohnuly.... :)
nepropadat panice...
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3461
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Udělat hlavu a dalších 400 si to odjede. Takto podobně vypadalo jedno AUA 1.4 16V,možná tam toho karbonu bylo o něco míň,které mělo taky něco okolo 400 tis. Udělala se hlava,brus, písty a jezdí jak zamlada.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

no podle těch nánosů i ve výfukách, to vypadá, že majitel evidentně těch 90 kW zdaleka nevyužival, takže to že to má třetinovej výkon podle mě ani zjistit nikdy nemohl (noteeth)
Uživatelský avatar
rado.h
Přispěvovatel
Příspěvky: 176
Registrován: 27 úno 2012, 16:07
Bydliště: Púchov, SK

Příspěvek od rado.h »

Ja mám tento motor v passate, keď som ho kúpil mal 100tis, urobil som preventívne rozvody, nové sviečky + čip na 110kw/240nm a mám teraz 200 tis najazdené a nemôžem na TSi (tento motor) povedať jediné krivé slovo. Spotrebu dlhodobú po zime mám 7l ale mám zimné-letné 18". Ale rozhodne potenciál motora využívam a olej mením po 10.tis. Mal som predtým 1.9TDi PD a to ticho v aute by som nemenil. Samozrejme nové diesle sú na tom už podstatne lepšie.
VW CC 2017, 2.0 TDi 135kw, DSG R-Line, Kessy, ACC, DCC, XDS, Discover Media, R19 AEZ Kaiman, R18 Mallory (zima)
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Stojí to za to na týchto motoroch preventívne raz za 50 000km dať dole sanke a vyčistiť šachty ? Ako prevencia by to podľa mohlo pomôcť aby tie ventily nedopadli takto
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Tomas6 píše:Udělat hlavu a dalších 400 si to odjede. Takto podobně vypadalo jedno AUA 1.4 16V,možná tam toho karbonu bylo o něco míň,které mělo taky něco okolo 400 tis. Udělala se hlava,brus, písty a jezdí jak zamlada.
(LOL) Ale ano, pokud uděláš hlavu, výbrus a písty , tak bude jezdit jako zamlada, ale to je u "každého" motoru. Zbyde blok s klikou..Tady se vrací zvyk z počátků motorismu, kdy se motory musely po nějaké době dekarbonizovat, je to v každé staré příručce ..Ale tehdy to nejen špatně spalovalo, byly litinové písty, špatné svíčky, bídný olej včetně špatného chlazení.. Ale dnes je vše speciální, super olej, super benzin, vynikající filtrace oleje a neskutečné možnosti konstrukérů s aplikacemi v počítačích nové generace, kterými koncern disnonuje. Samozřejmě konstruktéři jsou křižování požadavky na ekologii a tlakem zeshora svých šéfů , aby kurva už udělali něco, co nic nežere, má to velký výkon a aby z výfuku šla jen pára. Bohužel politika prodeje je hlavním viníkem , dát tyto motory do beden /SUV/ s dlouhými kvalty s ekonoměrem, který zákazníka nutí ubírat plyn a blafat po městě , může jen pablb. Bohužel v dnešní otitulované době, kdy je minimum mladých řemeslníků technického zaměření , velmi málo technicky vzdělaných občanů s titulem, kteří sežerou vše i s chlupama, co jim napíší na internetu , tak je jasné, že nějaký sociolog s úchylkou úspory , popřípadě paňmáma , expetka na svíčkovou, jezdí jako s hnojem...A proč například německá válečná stíhačka s přímých vstřikem tímto netrpěla? Protože motor, který točil jen 2000 otáček byl téměř neustále využíván na plné pecky a samozřejmě je třeba dodat, že měl určené hodiny svého provozu, kterých se často ani nedožil ... (rofl)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2963
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Source píše:Stojí to za to na týchto motoroch preventívne raz za 50 000km dať dole sanke a vyčistiť šachty ? Ako prevencia by to podľa mohlo pomôcť aby tie ventily nedopadli takto
Nedávno jsem to dělal při 90.000km na Tiguanovi 2.0tsi, kde jsem měnil sací potrubí kvulí vadnym klapkám a sací kanály a ventily byly tak z 30% zakarbonované. Vyčištění se nijak znatelně neprojevilo na výkonu ani na spotřebě...
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Uživatelský avatar
uiqjirka
Aktivista
Příspěvky: 1291
Registrován: 29 úno 2008, 16:17

Příspěvek od uiqjirka »

Kdyby to byl fiati motor, uz neni co opravovat, uz by davno odpocival na srotisti. VW poladis a jede se dal.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Slinty, slinty což je v dnešní době velmi rozšířené..Nezačínáš kašlat nebo nemáš zvýšenou teplotu? Ale chápu tě, když ti podá koncern ojnici skrz blok, tak vezmeš drát, pokecáš s ŘJ a jede se dál.. (crazy)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
uiqjirka
Aktivista
Příspěvky: 1291
Registrován: 29 úno 2008, 16:17

Příspěvek od uiqjirka »

Kdepak slinty synku, je to realita, ital umi design, techniku ani nahodou. Ojnice ti luxusne poda ruku i ve Ferrari, napr. Italia je tim povestna. (noteeth) No za 6mio, by to neco mohlo vydrzet. (rofl) .
Ital je stejny prase a lemra jako francouzs.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

FIAT je správnej příklad toho jak ojebáváním a úsporama položit prosperující automobilku, těch modelu a typu co vyráběli, kolik aut roku vyhráli, licencí na auta prodali a kam to dopracovali, pamatuju TIPO, to byla ve své době kára, každej to chtěl, 97% dělaly roboty, sice to bylo taky poruchový, ale co není, pak přišli s mareou a byl konec, postupně pád na hubu, a dnešní TIPO, který vítězoslavně představili po ozdravné kůře, kdy měli celou výrobu postavenou na 500 no přirovnal bych to spíš na úroveň Dacie a to si nejsem jistej jestli ji nekřivdím, kdežto TIPO z 90tek byla kára, kterou si určitě kdekdo koupil radeji jak Golfa 2 například
Uživatelský avatar
Čert
Přispěvovatel
Příspěvky: 861
Registrován: 26 led 2006, 11:32
Bydliště: Prágl

Re: 1.4TSI CAXA 460t km - vnitřní EGR na benzínovém přímovst

Příspěvek od Čert »

[quote="Rayx"]Tohle najet, 460 000km, je už úctyhodná porce km nejen pro starý řetězový TSI z EA111, to auto se jistě moc nezastavilo. Jakpak asi vypadaj sací kanálky tam, kde se jezdí výrazně méně a ještě se to podtáčí na radu výrobce ... NOx holt na chudých benzínových směsích nesundaj jinak než recirkulací


Proč se to rozebíralo - jaké byly projevy na chodu motoru?
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“