1.4TSI CAXA 460t km - vnitřní EGR na benzínovém přímovstřiku
Moderátoři: šulda, Moderátoři
1.4TSI CAXA 460t km - vnitřní EGR na benzínovém přímovstřiku
Tohle najet, 460 000km, je už úctyhodná porce km nejen pro starý řetězový TSI z EA111, to auto se jistě moc nezastavilo. Jakpak asi vypadaj sací kanálky tam, kde se jezdí výrazně méně a ještě se to podtáčí na radu výrobce ... NOx holt na chudých benzínových směsích nesundaj jinak než recirkulací
Tohle jsem naposled viděl u brouka, kterého pořád štelovali , že nemůže vyjet do kopce. Člověk si říkal, kudy ten motor vůbec dýchá a prdí. Ten majitel tohohle je neskutečná trubka, když jezdí dokud se točí kola. Tady je vidět, jací jsou majitelé často pokrytci, koupí si auto , aby to jelo a pak se spokojí se třetinovým výkonem /sotva/.A spotřeba tohoto motoru musela být opravdu ...koncernová...Mě přímý vstřik nesmí do baráku, protože nesnáším motory, které se trápí už jen svým chodem..jsou doponované, vnitřně nečisté a omámené elektronikou..aby se vůbec pohnuly....
nepropadat panice...
Ja mám tento motor v passate, keď som ho kúpil mal 100tis, urobil som preventívne rozvody, nové sviečky + čip na 110kw/240nm a mám teraz 200 tis najazdené a nemôžem na TSi (tento motor) povedať jediné krivé slovo. Spotrebu dlhodobú po zime mám 7l ale mám zimné-letné 18". Ale rozhodne potenciál motora využívam a olej mením po 10.tis. Mal som predtým 1.9TDi PD a to ticho v aute by som nemenil. Samozrejme nové diesle sú na tom už podstatne lepšie.
VW CC 2017, 2.0 TDi 135kw, DSG R-Line, Kessy, ACC, DCC, XDS, Discover Media, R19 AEZ Kaiman, R18 Mallory (zima)
Stojí to za to na týchto motoroch preventívne raz za 50 000km dať dole sanke a vyčistiť šachty ? Ako prevencia by to podľa mohlo pomôcť aby tie ventily nedopadli takto
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Ale ano, pokud uděláš hlavu, výbrus a písty , tak bude jezdit jako zamlada, ale to je u "každého" motoru. Zbyde blok s klikou..Tady se vrací zvyk z počátků motorismu, kdy se motory musely po nějaké době dekarbonizovat, je to v každé staré příručce ..Ale tehdy to nejen špatně spalovalo, byly litinové písty, špatné svíčky, bídný olej včetně špatného chlazení.. Ale dnes je vše speciální, super olej, super benzin, vynikající filtrace oleje a neskutečné možnosti konstrukérů s aplikacemi v počítačích nové generace, kterými koncern disnonuje. Samozřejmě konstruktéři jsou křižování požadavky na ekologii a tlakem zeshora svých šéfů , aby kurva už udělali něco, co nic nežere, má to velký výkon a aby z výfuku šla jen pára. Bohužel politika prodeje je hlavním viníkem , dát tyto motory do beden /SUV/ s dlouhými kvalty s ekonoměrem, který zákazníka nutí ubírat plyn a blafat po městě , může jen pablb. Bohužel v dnešní otitulované době, kdy je minimum mladých řemeslníků technického zaměření , velmi málo technicky vzdělaných občanů s titulem, kteří sežerou vše i s chlupama, co jim napíší na internetu , tak je jasné, že nějaký sociolog s úchylkou úspory , popřípadě paňmáma , expetka na svíčkovou, jezdí jako s hnojem...A proč například německá válečná stíhačka s přímých vstřikem tímto netrpěla? Protože motor, který točil jen 2000 otáček byl téměř neustále využíván na plné pecky a samozřejmě je třeba dodat, že měl určené hodiny svého provozu, kterých se často ani nedožil ...Tomas6 píše:Udělat hlavu a dalších 400 si to odjede. Takto podobně vypadalo jedno AUA 1.4 16V,možná tam toho karbonu bylo o něco míň,které mělo taky něco okolo 400 tis. Udělala se hlava,brus, písty a jezdí jak zamlada.
nepropadat panice...
Nedávno jsem to dělal při 90.000km na Tiguanovi 2.0tsi, kde jsem měnil sací potrubí kvulí vadnym klapkám a sací kanály a ventily byly tak z 30% zakarbonované. Vyčištění se nijak znatelně neprojevilo na výkonu ani na spotřebě...Source píše:Stojí to za to na týchto motoroch preventívne raz za 50 000km dať dole sanke a vyčistiť šachty ? Ako prevencia by to podľa mohlo pomôcť aby tie ventily nedopadli takto
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
FIAT je správnej příklad toho jak ojebáváním a úsporama položit prosperující automobilku, těch modelu a typu co vyráběli, kolik aut roku vyhráli, licencí na auta prodali a kam to dopracovali, pamatuju TIPO, to byla ve své době kára, každej to chtěl, 97% dělaly roboty, sice to bylo taky poruchový, ale co není, pak přišli s mareou a byl konec, postupně pád na hubu, a dnešní TIPO, který vítězoslavně představili po ozdravné kůře, kdy měli celou výrobu postavenou na 500 no přirovnal bych to spíš na úroveň Dacie a to si nejsem jistej jestli ji nekřivdím, kdežto TIPO z 90tek byla kára, kterou si určitě kdekdo koupil radeji jak Golfa 2 například
Re: 1.4TSI CAXA 460t km - vnitřní EGR na benzínovém přímovst
[quote="Rayx"]Tohle najet, 460 000km, je už úctyhodná porce km nejen pro starý řetězový TSI z EA111, to auto se jistě moc nezastavilo. Jakpak asi vypadaj sací kanálky tam, kde se jezdí výrazně méně a ještě se to podtáčí na radu výrobce ... NOx holt na chudých benzínových směsích nesundaj jinak než recirkulací
Proč se to rozebíralo - jaké byly projevy na chodu motoru?
Proč se to rozebíralo - jaké byly projevy na chodu motoru?