1.4TSI CAXA 460t km - vnitřní EGR na benzínovém přímovstřiku

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14266
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

toby66kw píše:Kde to můžu zkusit odpojit , nemáš nějakou fotku toho štekru.

Jak funguje to variabilní přestavování , ?
1.4TSi 92kw - předpokládám motor CAXc, konektor na ventil co pouští olej do stavěcí jednotky vačkového hřídele.

Obrázek
Uživatelský avatar
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2353
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Je to 2017 , olejovej filtr je v poloze jak na 120citce ,
Tohle není on.
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14266
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Tohle je starší řada, radějí napsat kód motoru, nicméně ten ventil je umístěný víceméně úplně stejně, jen nemá konektor kolmo na ventil, ale rovnoběžně s ním.
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1878
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

Ano ventil je umístěnej ve stejném místě a silnější verze 110kw mají tyto ventily dva vedle sebe na obě vačice
Uživatelský avatar
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2353
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Dnes sem tu zlou věc odpojil,

dlouhodobej průměr 6,2 l

Tak se uvidí , zítra bude 60 km dálnice.


Je to 2017 1,4 TSI 92kw po face.
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Uživatelský avatar
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2353
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Tak nic od 3000 otáček je to mrtvý :roll:
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

a co jsi čekal? :? :D
Uživatelský avatar
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2353
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Páva , (LOL)


Že je to tam jen na kokomargot,. ..
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

není, jak jsem psal, priorita je průběh krouťáku a výkon, ten EGR je podružná věc, zase lepší, když je to řešený takto, než aby to mělo externí EGR a další možnej zdroj problémů
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“