Pořádné auto které koncern NIKDY nedokáže..

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

A my jezdíme v německých..Samozřejmě ergonomie, výbava novými prvky, konektivita apod. dnes táhne, i poslední skladník musí mít plnou palbu, o hraběnkách z kanceláří nemluvě. Pokud si můžeš cokoliv odepsat, bude i Lojza vykloubenej jezdit v Porschi. Mne ale pořád zajímá jen technika - hnací agregát, vše další moc neřeším, k životu je nepotřebuji, nehledě na to, že automobilky to často zadávají jiným..Teď ráno jsem četl test nové Audi 40 TDI, kde se podivovali, že nemá tempomat , ale že je dobře, že nemá slavný "udržovat v pruhu"...A že motor TDI je do tohoto auta. slabota, takže člověk si technicky moc nepočte. Co se týče dodávek, můj synovec má jen Iveca, a tvrdí že mechanika je nezničitelná a auto vyhazuje až když ohnije tak, že má problémy s STK. Samozřejmě chápu, že máš větší možnost tohle sledovat, ale pokud bych byl donucen koupit nový vůz, šel bych raději do Peugeotu 3008 nebo 508, oni diesel. motory umí lépe než koncern, pohodlí je vždy u Francouzů na čelním místě a třeba i Renault jde správnou cestou a má prodejní úspěchy.. Já koncernu nezapomenu boty, co měl a jeho opravy mne nebavily. V podstatě nic chytrého mne nepotěšilo. Mimo první rotačky a např. první benziny byla katastrofa mimo 1,8 T.. U Opelu /GM/ vím, že jako jediní byli schopni vyrábět vůz, kde šla opravit-vyměnit komplet spojka bez demontáže převodovky, u Alfy mne těšilo, jak vyráběla transsaxle jako jedna z mála, dělala celohliníkové motory 2krát OHC v dobách , kdy ostatní měli ještě automobilovou pubertu,, Citroen a jeho pérování byla technická vyfikundace, která otevřela cestu vpřed, včetně R/Royce..Atd. Atd. V podstatě je mi ukradená úspěšnost na trhu, protože znám dnešní obyvatestvo ...Pro mne slova NEMAJí MARNé MOTORY jsou důležitá, je to základ celého auta, brzo mecháni tohle moc řešit nebudou, protože lidé budou kupovat auta z Číny a slinit o superpalbě 21 . století , kde motor už nebude..Mnoho štěstí do skvělé budoucnosti motorismu... :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2753
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Jericho, píšeš že jsou všichni majitélé PéDéček posraní z toho dát do motoru jiný olej, než vyžaduje výrobce, ale u Alfy Ti to se Selenií nepříjde divný ?
To PéDéčko na špatný olej bude klidně jezdit dlouho, jen budeš ničit vačku a postupem času se bude ztrácet pomaličku výkon až dojdeš do bodu kdy začnou problémy a ty zjistíš že máš v hajzlu vačku.
Ale přesně to samý se stane s italem když nedostane Selenii, jen s tím rozdílem že já u PD zničím vačku, ale ty u Itala celý motor.
Prostě chci říci, že každý motor chce svý a popravdě nikdo kromě VW v osobácích vstřikování PD nepoužil, byla to novinka, bylo to pokrokový, ale nebylo to dokonalý a nové emisni normy si žádaly jiný přístup.
Navíc jsem si nikdy u nikoho kromě Tebe nevšimnul, že by tu neustále a dokola psal otom jak je VW dokonalý a co všechno dokázali jako to děláš Ty u svého Fiatu.
Ano třeba já mám v autě už třetí vačku, proč to je záhada, protože nic nepodceňuji, vše funguje a přesto tam už mám třetí. U té první se to dalo pochopit, protože auto je dotažený z Itálie a tam se na servis obecně sere a olej se mění až jako poslední možnost. Dala se druhá vačka z druhé ruky s tím že je originál. Zda tomu tak bylo nemohu posoudit, protože v té době jsem si na to netroufnul a svěřil práci odborníkům a taky zato následně draze zaplatil. U třetí vačky už jsem nechtěl riskovat a vše si udělal sám a tak vím co v motoru doopravdy je a taky jak je to udělaný poctivě.
Zatím motor šlape a na vačku jsem ještě nekoukal. Kromě geometrie už si na autě dělám vše sám a nemohu si stěžovat.
Navíc kdykoli tady někdo zmíní že italský auta nejsou spolehlivé, tak hned vytahuješ vačky a ojnice TDI motoru VW, ale když mi elektronika nedovolí ani nastartovat tak jdeš pěšky, ale s vymletou vačkou jsem jezdil desítky tisíc kilometrů než jsem si našel čas vyměnit jí.
Ojnice jsou věc druhá, ale nevím otom, že by ty ojnice vylítli na všech motorech kterých se to týkalo, takže nejspíš opět záleželo na tom kdo seděl za volantem a jak se k autu choval. Ono každá mince má dvě strany.
A propó, když tu stále nadáváš na čehůny, tak věř že já jsem národnosti Moravské a jsem na to hrdý a mám to tak i v OP už od první chvíle co jsem jí dostal. ;)
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Uživatelský avatar
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4696
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

Já bych řekl, že moc čteš ;) a hlavně o autech do kterých se bojíš sednout aby ses nezabil. Na to množství co tu koncernu jezdí je to v pohodě. Že benziny stojí za prd, to ví všichni, ale kdo má od koncernu naftu, tak si kupuje opět naftu. Neznám nikoho kdo by dvojky octy šel do tipa v kombíku. Z octy do octy, yetiny,z passata do tourana, Sharana, z yetiny do karoga, z fabie do golfa,atd. Třeba švagr který se nechal ukecat do Freemonta a Ducata na operak. Kdyby prý ten Freemont by jeho, prý by to bylo na bankrot. Dva, tři, týdny běžně oprava, převodovka skoro 4 týdny, víc najezdil náhradním autem, spousta drobností se kterými tam strávil hromadu času. Když jednou čekal na zrcátko na Ducato týden, řekl že už nikdy. Už vím proč firmy a jejich flotily jsou z předraženého koncernu.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
mountune
Přispěvovatel
Příspěvky: 139
Registrován: 26 črc 2017, 09:14
Bydliště: Kladno

Příspěvek od mountune »

Kdyby jsi radši Jericho šel vydělávat prachy než tyhle nekonečný sračky o ničem. Zaseres každý téma jedovatejma kecama. Musíš mít hrozně smutnej život.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

mountune píše:Kdyby jsi radši Jericho šel vydělávat prachy než tyhle nekonečný sračky o ničem. Zaseres každý téma jedovatejma kecama. Musíš mít hrozně smutnej život.
Já už mám vyděláno, soudruhu, pokud máš něco k věci a má to hlavu a patu, tak to napiš...tobě něco zasírám? Nevšiml jsem si, že taky tady přispíváš, mám zato, že si píšeš s byznys klubem. Tvůj život musí být silně otravnej, když jenom vyděláváš prachy...:)
Bimbo, pokud jsi rozený chrochták a přeskakuješ z koncernu do koncernu, je to TVOJE věc. Já už z chrochtáky skončil, do práce jet každý den již nemusím. Že vás to pořád prudí, máte svůj houf , tak si pokecejte, pomluvte všechny okolo , pak společně dejte do šrotu ty díly, co jste vyndali a máte hned pennízky. Já když vykopu italský motor z bahna, tak mám jistotu, že většinu použiju. Ale sundat dekl z motoru u koncernu se nedoporučuje, určitě tam bude průser a pak losovat, JAKOU vačku namontovat. Váš problém je, že právě málo čtete, takže si vás každý připraví, jak chce..S plackou u ucha se vám toho do hlavy moc nedostane, nemůžete to přežvejkat, protože právě nečtete. Pokud má druhý jiný názor, je buď blbej, magor, blázen, nebo nic nedokázal..anebo závidí a dalši mudrc radí jít vydělávat prachy...A tak je to v česku se vším, čehůni mají utkvělou představu, že jsou prostě nejlepší...A posledních 75 let jsme to ukázali.. :(
P.S. dostal jsem za úkol sehnat kamarádce pikapa ..V množství dnešních sraček to nejde..Ona vyžaduje co nejméně elektroniky.. (rofl)
nepropadat panice...
mountune
Přispěvovatel
Příspěvky: 139
Registrován: 26 črc 2017, 09:14
Bydliště: Kladno

Příspěvek od mountune »

To jsi dobrej celej život vydělávat na shnilou mx5 a sbírku italskejch krapu. No nic s tebou debata nemá smysl stejně budu komous schovanej pod peřinou státu. Jinak než budeš psát nějakou sračku tak jsem živnostník se svojí dílnou. A postavil jsem ji sám. Pa.
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1878
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

jericho-3 píše:
mountune píše:Kdyby jsi radši Jericho šel vydělávat prachy než tyhle nekonečný sračky o ničem. Zaseres každý téma jedovatejma kecama. Musíš mít hrozně smutnej život.
Já už mám vyděláno, soudruhu, pokud máš něco k věci a má to hlavu a patu, tak to napiš...tobě něco zasírám? Nevšiml jsem si, že taky tady přispíváš, mám zato, že si píšeš s byznys klubem. Tvůj život musí být silně otravnej, když jenom vyděláváš prachy...:)
Bimbo, pokud jsi rozený chrochták a přeskakuješ z koncernu do koncernu, je to TVOJE věc. Já už z chrochtáky skončil, do práce jet každý den již nemusím. Že vás to pořád prudí, máte svůj houf , tak si pokecejte, pomluvte všechny okolo , pak společně dejte do šrotu ty díly, co jste vyndali a máte hned pennízky. Já když vykopu italský motor z bahna, tak mám jistotu, že většinu použiju. Ale sundat dekl z motoru u koncernu se nedoporučuje, určitě tam bude průser a pak losovat, JAKOU vačku namontovat. Váš problém je, že právě málo čtete, takže si vás každý připraví, jak chce..S plackou u ucha se vám toho do hlavy moc nedostane, nemůžete to přežvejkat, protože právě nečtete. Pokud má druhý jiný názor, je buď blbej, magor, blázen, nebo nic nedokázal..anebo závidí a dalši mudrc radí jít vydělávat prachy...A tak je to v česku se vším, čehůni mají utkvělou představu, že jsou prostě nejlepší...A posledních 75 let jsme to ukázali.. :(
P.S. dostal jsem za úkol sehnat kamarádce pikapa ..V množství dnešních sraček to nejde..Ona vyžaduje co nejméně elektroniky.. (rofl)
Ono do koncernu napumpuješ jinou vačku a zase ujedeš další dvě kila, ale do Itala nikdo nic nepumpuje, protože to není rentabilní, tak se to rovnou vyhazuje ty trumpeto
Teď frčí reklama na Tipo za 299tis tak ho doporuč všem známejm, ale za mě ne a to už jen proto že je to hnusný jako prdel ;)
tom hanks
Přispěvovatel
Příspěvky: 254
Registrován: 27 črc 2015, 21:08

Příspěvek od tom hanks »

jericho - pokud mě paměť neklame tak si tady hliníkový bloky a hlavy označoval jako konstruktérský diletantství a teď za celohliník alfu oslavuješ , jseš si opravdu jistej že víš co píšeš ?
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Musíš rozlišovat mezi bloky, které jsou nastříkané nějakou speciální kosmickou směsí , ale pro BENZIN a mezi hliníkovými bloky pro BENZIN s litinovými vložkami válců..To byla jedna polemika a druhá byla, že hliníkový blok nemá u DIESELU takovou tuhost jako blok litinový..Také proto největší životnost maj íprávě motory s litinovými bloky. To bylo nedorozumnění , pokud jsi to takto pochopil...
moutone, někdo holky, jiný vdolky.. Možná jezdíš v R/Royce a dobře jsi to odhadl, nemá cenu s tebou cokoliv, lidé jako ty jen hážou proklamace , ale aby dali příklad a popsali svět svýma očima, to ne. A k dílně ti blahopřeji..
A mimochodem, už jsem si dnes vydělal, teď jsem umyl pistoli po nastříkání motorky.. :)
favo, vždyť já to chápu, neber to jako normu, ale moc dobře vím, co to čítá, např. škube PD ,tak měním dráty ke vstřikovačům, kluk odvedle mě o to pořádal, měl to koupené, protože si to přečetl na mobilu. Tak sundám víko a koukám , načnutá vačka, záslepky vypadané , hydra prodřená..Tak mu to říkám, že by to chtělo, to a to a on koukal jako tele, vždyť to jede dobře, koukal na mne jako na vraha...A to je pořád....
Už to odmítám a chytá mne alergie. Přijede synovec , má moje Audi a mám po náladě, stalo se něco? Motor po opravě naštěstí pořád šlape, ale zatuhlé turbo, jedu za kámošem , jeho dcera povídá, helejte, co na tom mohl ten opravář zkurvit, už dvakrát nám čistil turbo a už to zase nejede...Už mi to leze krkem..Marně jim vysvětluji ať nejezdí jako s hnojem- ale je to vina koncernu, měl to předpokládat...
A ještě řeknu, proč mám rád Italy, která automobilka stavěla auta pro mladé? Němci dělali kabrouše a buchary pro staré pazoury, za velké prachy, Italové dělali fiátky různého obsahu pro RADOST,mladoši si mohli koupit skvělá auta za dostupnou cenu, na rozdíl od nás, zkurvených potomků čehůnů. kteří budovali socialismus a kde blbé erko srálo 80000Kč, ani nejela ta sračka a koupit si jí mohl jen starý opelíchaný komouš..A mám to v sobě, já nezapomínám. a jsem rád, že jsi Moravan, jsou upřímnější a je s nimi větší sranda než se zapšklými čehůny.. :D
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Všechno je jen o udržbě a pokud ji majitel ojebe vrati se mu to a jako pánovi s W8 kdyby tam někdo dal to co patří tak jezdí spokojeně dál...Obrázek

Jeden celohliník od Vw 300tis nikasil ok olej měněn pravidelně je to jedna hračka co si dá každýho itala kdy chce...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Blahopřeji, proč se to rozebírá a ty tmavé mapy ve válcích jsou písty ? Je to blbě vidět a bohužel je to poměrná vzácnost, zkušenosti jako máš ty, má málokdo..Majitel W8 údržbu nemohl zlepšit, protože to koupil ojeté a se závadou elektroniky..Otázkou je, když je to takový buchar, proč o jejich slávě nikdo neví...já ho zažil jen v tom Passatu..a mám zato, že byl i v Corradu... :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Zvyšování výkonu
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2753
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Laďasi říkám to furt, že motor funguje jen tak dobře jak se majitel stará a jak moc šetří na údržbě.
Nemohu se ubránit dojmu, že dřív bylo řízení a vlastnění auta spojeno i s jeho údržbou, tedy že většina majitelů aut byla pyšná na to, že si auto opravují sami a mají ho v co nejlepším stavu.
Tohle je dnes už spíše vzácnost a problém servisů je v tom, že spousta mechaniků jsou jen zaměstnanci, které ta práce přiliš nebaví, nemaji potřebu dotoho dát něco víc, protože to přece není jejich a hlavně je jim fuk co si o nich zákazník myslí a podle toho to potom vypadá.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

W8 v corradu nikdy nebylo to si pleteš s vr6 tu pak obrali o 1 pist a bylo vr5 2.3 a ještě 2.8 v G4 pak změnily vrtání a bylo r32 a r36 těch aut bylo málo protože každej kupoval socky nebo max tdi
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
burton.b22

Příspěvek od burton.b22 »

Mám audi A6 C4 rok 95 najeto 390tis. km. Na tom autě je původní spojka včetně dvouhmoty, opotřebení lamely bylo tak 0.5mm. Vodní pumpa původní, zadní tlumiče byli origo ale jednomu prohnil obal jinak tlumili dobře. Teď tady opravuji peugeot 206 najeto 160tis. km. Všechny zámky měli problém a třeba páčky pod volant které blbnou stojí 5tis. kč což byla cena celého auta. Nechci se vw zastávat ale minimálně náhradní díly nejsou drahé a jsou dobře dostupné. Jinak když byla řeč o JTD tak se mi nelíbí alternátor a startér vzadu za motorem a když bylo třeba sundat sání musel dolů i držák čerpadla.
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“