Ano, to jsem nemyslel, jde o druh toho motoru, počet válců byl různý..Ladas píše:W8 v corradu nikdy nebylo to si pleteš s vr6 tu pak obrali o 1 pist a bylo vr5 2.3 a ještě 2.8 v G4 pak změnily vrtání a bylo r32 a r36 těch aut bylo málo protože každej kupoval socky nebo max tdi
burtone .b 22, ale ty máš ještě pořádné auto..To nelze poměřovat s dnešními, když jsem dříve dělal AUDi 100 s pětiválem, tak jsem se klaněl. A moje nejmilejší auto po revoluci po Š 1100 MB byl Golf l, kdyby tehdy někdo přišel a řekl, že je to sráč , tak jsem ho vykopl s dílny...Ale kde lonské sněhy jsou...Ona stačila Audi labuť v benzinu a věděl jsi, že jedeš v AUTĚ..
Před nedávnem jsem potkal kosa, který kdysi vlastnil A 100 s pětiválem, jak vystupoval z novodobé bubliny Audi,/auto, které esteticky neustále blije/ tak mu říkám, tak co nestýská se ti po staré Audině ..? A on zaváhal, chvilku ticho, protože čekal že mu pochválím jeho nový vůz a pak povídá, ale ani ne...Víc říkat nemusel, ale je pravda, že otrávení staří muži už moc emoce nevyjadřují.
favo, s tím servisem máš určitě pravdu, ale vocaď až pocaď , protože pokud majitel je citlivý a auto šetří, aby si jen ševelilo , tak mu zatuhne turbo...A často to majitel ani neví..