Pořádné auto které koncern NIKDY nedokáže..

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Ladas píše:W8 v corradu nikdy nebylo to si pleteš s vr6 tu pak obrali o 1 pist a bylo vr5 2.3 a ještě 2.8 v G4 pak změnily vrtání a bylo r32 a r36 těch aut bylo málo protože každej kupoval socky nebo max tdi
Ano, to jsem nemyslel, jde o druh toho motoru, počet válců byl různý..
burtone .b 22, ale ty máš ještě pořádné auto..To nelze poměřovat s dnešními, když jsem dříve dělal AUDi 100 s pětiválem, tak jsem se klaněl. A moje nejmilejší auto po revoluci po Š 1100 MB byl Golf l, kdyby tehdy někdo přišel a řekl, že je to sráč , tak jsem ho vykopl s dílny...Ale kde lonské sněhy jsou...Ona stačila Audi labuť v benzinu a věděl jsi, že jedeš v AUTĚ..
Před nedávnem jsem potkal kosa, který kdysi vlastnil A 100 s pětiválem, jak vystupoval z novodobé bubliny Audi,/auto, které esteticky neustále blije/ tak mu říkám, tak co nestýská se ti po staré Audině ..? A on zaváhal, chvilku ticho, protože čekal že mu pochválím jeho nový vůz a pak povídá, ale ani ne...Víc říkat nemusel, ale je pravda, že otrávení staří muži už moc emoce nevyjadřují.
favo, s tím servisem máš určitě pravdu, ale vocaď až pocaď , protože pokud majitel je citlivý a auto šetří, aby si jen ševelilo , tak mu zatuhne turbo...A často to majitel ani neví.. :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

No a pak jsi se zvrhnul a začal vychvalovat italy, ono auta jsou pořád pěkná ale motor nebo styl se holt musí zaplatit zbytek je jen spotřební zboží na délku leasingu a pak z domu...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Já se nezvrhnul, ale změnil se přístup firmy k technice a k zákazníkům. Jim to možná nevadí, ocenují něco jiného, ale já to musel opravovat.. Každý člověk prochází vývojem , já ztratil důvěru..Což samozřejmě nevadí, každý si se svou důvěrou může dělat, co chce.. :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4695
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

Mě je úplně jedno čím jezdím když to splní vše co chci. A takové auto jsem si vždy koupil. Až na první a poslední to byl koncern. První francouz nejmíň ze všech ojetý katastrofa, koncern u kterýho jsem měl ty dle tebe nejvíc rizikový auta bez zásadních oprav a to jsem s nimi najel skoro 200tis km s každým a míň než s 200tis jsem jej nekoupil a švéd taky ok(zatím 12 tis investice včetně oleju za 45 tis km). Věřím že Fiat by mi taky nějak sloužil, uvidíme jak nám bude sloužit Ducato, ale vstřiky ven nepůjdou určitě, chyba EGRu bude taky pěkný ojeb vyřešit, spojka už je v háji teď při 70tis km, výfuk za chvíli upadne, zadní levé kolo přibrzďuje, kulák jeden by v háji,horní uložení tlumičů už zahnilo. Se spojkou povezu radši převodovku k Šipošovi na preventivní revizi, protože při 100 tis by padla. Motor sice drží ale to ostatní bída.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Každý má své zkušenosti a pohledy...., otevřu časopis , že bude nějaké zajímavé čtení a ona tam recenze Porsche Cayenne..To, že to má spodek Tuarega je známo, ale zase motory....Motor od Porsche 4,5 V 8 , motor se po vyšších nájezdech rozpadá, jeho zatavená kompozitová skořepina se drolí, vnitřní povrch válců jde do kytek.. a vše co to čítá , v záruce je rovnou vyměňovali, pak v roce 2007 motor zmodernizovali , zvětšili obsah , a použili jednodušší systém , alusiolovou konstrukci válce bez vložek a hle, ono se to sere dál a k tomu se ještě přidaly problémy spojené po přechodu na přímý vstřik..Slabší benziny VR6 jsou lepší, ale výkonem nestačí a žerou jako prokoplé ..Nakonec je nejlepší 3.0 TDI ...ale je to ještě Porsche za cenu okolo 3 mega..? Ferdinand Porsche se obrací v hrobě..po zvednutí Porsche je podvozek zrzavý jako Fiat vytažený z kopřiv..Jedinou nadějí pro motoristíckého nadšence jsou veteráni.. :( :o
P.S. Bimbo , ten slavný Fiat Freeman je vlastně Dodge Journey , dělaný v Mexiku , ale s motorem 2.0. Multijet , což je skvostem mezi dieselovými motory..Kooperace je kooperace, je to jako u našich družstevníků..

Tohle je lepší..https://www.autoforum.cz/zajimavosti/k- ... da-superb/
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“