Kluci mám tu zrazený motor C4 picaso 1,8/16V benzín r.v 2008 kod motoru 6FY hlava je spravená 6ventilu ohnutých majitel nevymenil rozvody remeň postupne zjel z kladek a predral sa. Teraz k problemu vačky sa nastavuju na 4,5 mm kolíky tam neni co riešit ale je mi divne nastavenie klukovky tam sa aretuje trnem v zetrvačníku ale vubec to nevychádza na 1valec horna uvrať ale cca že su všetky piesty v rovine. Má to tak byt? co sem robil nejake benzínove PSA motory tak byl vždy 1 valec v hornej uvrati? jaksi mi to nedáva logiku
toto je ten trn do zetrvačníku
C4 picaso 1,8/16V- nastaveni rozvodu - Vyriešene
Moderátoři: šulda, Moderátoři
C4 picaso 1,8/16V- nastaveni rozvodu - Vyriešene
Naposledy upravil(a) ROMEK dne 18 kvě 2020, 11:01, celkem upraveno 1 x.
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Ano to je OK býva to v rovine ak sa nemýlim. Daj si pozor ak budeš meniť vodiacu kladku aby ti pasoval šrób čo je k nej pribalený. Neviem aký to bol výrobca kladky ale stalo sa mi pri tomto motore že tam bolo iné stúpanie a ja debil som ho tam kus narval kým som na to prišiel a potom som musel opravovať závit v bloku
Kladka isla nasrubovat ruku. Na prvy valec HU to ani neslo nastavit lebo po zaretovani vyfukovej vacky byli vyfukove ventily na 1valci uplne otvorene. Skusil sem to nastavit teda do roviny na kolik v zetrvaku a motorem islo pretacat zajtra nasrubuju sviecky a uvidi sa ci su tlaky.
Dam vedet
Dam vedet
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Člověk se nemá nechat zmást,tyhle příběhy co popisuješ jsou od té doby, co do Čech přišel první Peugeot ještě za socíku. Je to výborný vynález a pokud to mechanika znervozní, je dobré si vzít drát a strčit jen do válce 1. a 4. válce , zda jsou nahoře, nebo ne. Mám zato, že tohle je dělané hlavně z montážních důvodů u 16 V, protože jak už se tady psalo miniventilky a vahadélka jsou velmi zranitelná a nastavování vaček v hlavě před montáží na pásu /ale i v dílně u mechána/ je obtížné , pokud jsou písty 1. a 4. v Hů, takže když jsou písty v rovině, tak je to fuk, vačky se poté nastaví na pálení 1.válce a klika se otočí o čtvrt otáčky doprava a je nastaveno.. ROBOT má tak usnadněnou práci včetně mechanika ....
P.S. já to dělám vždy ,/ dám sí písty do roviny/, mimo dvoutaktů, jistota je jistota...
P.S. já to dělám vždy ,/ dám sí písty do roviny/, mimo dvoutaktů, jistota je jistota...
nepropadat panice...