Passat b6 1,9 BLS 3000 km po vymene tesnenia opat tlakuje
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Passat b6 1,9 BLS 3000 km po vymene tesnenia opat tlakuje
Pani robil som znamemu pasata tlakovalo system a cez expanzku postupne mizla voda.tak hlava dolu,rovnanie nove tesnenie aj skrutky.vodna pumpa,blok zacisteny.chalan pracuje v DE cestou spat cca 3000km opat kontrolka vody.prestalo kurit a vravel ze ukazovatel teploty siel ku 130.co som si vsomol ked som to robil ze tam bolo tesnenie reinz 3dierove a srouby vyzerali zanovne.hlavu som nedal odtlakovat ale ak by bola prasknuta pochybujem ze by urobil 3000km.mate niekto podobne skusenosti???
Passat 3C variant 2,0tdi BMP
VAG CAN PRO,K+CAN Commander,Delphi uni diag. VAGPROG
VAG CAN PRO,K+CAN Commander,Delphi uni diag. VAGPROG
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 928
- Registrován: 14 úno 2006, 21:01
- Bydliště: Jičín CITY
Takhle se dělají nebo možná už dnes dělaly lože u obráběcích strojů, aleJirka Kužel píše:můžeš mi prosím popsat to "zaškrábat"?leguan píše:bude křivej je potřeba zaškrabat
proncip je stejný, základ je kámen, modř, škrabka a ruce + oči zkušeného pracovníka
https://www.mmspektrum.com/clanek/je-za ... etoda.html
okem si myslím v podstatě nezjistitelný...prasklina začne "fungovat" až po ohřátí,leda motor rozdělat do šroubku a blok na kontrolu,ale to už je jedndušší jinej motor počítám..
párkrát mě to takto vyjebalo na starých frantíkách 1.9D/TD, pořád dokola se dělaly hlavy a hovno
samozřejmě, základ je rovnej blok,ale jinak bude asi fakt prdlej
párkrát mě to takto vyjebalo na starých frantíkách 1.9D/TD, pořád dokola se dělaly hlavy a hovno
samozřejmě, základ je rovnej blok,ale jinak bude asi fakt prdlej
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32867
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Hlava sa len lizla.nepamatam si presne kolko mi vravel chlap co ju robil ale malo.blok som neškrabal len zacistil jemnym smirglikom tak ako vzdy.ale ked na tym uvazujem logicky tak ak by bola diera v bloku isto by sa to prejavilo skor ako po 3000km..
Passat 3C variant 2,0tdi BMP
VAG CAN PRO,K+CAN Commander,Delphi uni diag. VAGPROG
VAG CAN PRO,K+CAN Commander,Delphi uni diag. VAGPROG
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32867
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
[quote="Mato86"]Hlava sa len lizla.nepamatam si presne kolko mi vravel chlap co ju robil ale malo.
to je první blbost co nevíš, tento udaj musíš přesně vědět,
jaké jsi měl přesahy všech válců asi taky nevíš co?
pokud se hlava jen lízla o třeba O.O5 mm tak nemusíš nic s blokem dělat, těsnění pod hlavou bylo v pořádku?
na příčinu proč mu to tlakovalo jsi asi nepřišel?
rozborka sborka a je to k ničemu ??
to je první blbost co nevíš, tento udaj musíš přesně vědět,
jaké jsi měl přesahy všech válců asi taky nevíš co?
pokud se hlava jen lízla o třeba O.O5 mm tak nemusíš nic s blokem dělat, těsnění pod hlavou bylo v pořádku?
na příčinu proč mu to tlakovalo jsi asi nepřišel?
rozborka sborka a je to k ničemu ??