Passat b6 1,9 BLS 3000 km po vymene tesnenia opat tlakuje

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Mato86
Přispěvovatel
Příspěvky: 835
Registrován: 03 čer 2007, 21:02
Bydliště: Zvolen

Passat b6 1,9 BLS 3000 km po vymene tesnenia opat tlakuje

Příspěvek od Mato86 »

Pani robil som znamemu pasata tlakovalo system a cez expanzku postupne mizla voda.tak hlava dolu,rovnanie nove tesnenie aj skrutky.vodna pumpa,blok zacisteny.chalan pracuje v DE cestou spat cca 3000km opat kontrolka vody.prestalo kurit a vravel ze ukazovatel teploty siel ku 130.co som si vsomol ked som to robil ze tam bolo tesnenie reinz 3dierove a srouby vyzerali zanovne.hlavu som nedal odtlakovat ale ak by bola prasknuta pochybujem ze by urobil 3000km.mate niekto podobne skusenosti???
Passat 3C variant 2,0tdi BMP
VAG CAN PRO,K+CAN Commander,Delphi uni diag. VAGPROG
Tom.s
Přispěvovatel
Příspěvky: 711
Registrován: 20 srp 2008, 17:27
Bydliště: Plzen

Příspěvek od Tom.s »

blok jsi kontroloval?
Mato86
Přispěvovatel
Příspěvky: 835
Registrován: 03 čer 2007, 21:02
Bydliště: Zvolen

Příspěvek od Mato86 »

Ked bola hlava dolu tak len opticky ale nevsimol som si ziadnu prasklinu.
Passat 3C variant 2,0tdi BMP
VAG CAN PRO,K+CAN Commander,Delphi uni diag. VAGPROG
leguan
Aktivista
Příspěvky: 2020
Registrován: 11 črc 2010, 15:53
Bydliště: pelhřimov

Příspěvek od leguan »

bude křivej je potřeba zaškrabat
Passat CC 2.0 tdi
Tom.s
Přispěvovatel
Příspěvky: 711
Registrován: 20 srp 2008, 17:27
Bydliště: Plzen

Příspěvek od Tom.s »

přesně jestli to budeš dělat znovu, tak kontrola rovinnosti, jinak to budeš dělat víckrát
Jirka Kužel
Přispěvovatel
Příspěvky: 928
Registrován: 14 úno 2006, 21:01
Bydliště: Jičín CITY

Příspěvek od Jirka Kužel »

leguan píše:bude křivej je potřeba zaškrabat
můžeš mi prosím popsat to "zaškrábat"?
VW SHARAN
Fabie 1.4 TDI mvolesko soft
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14270
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Jirka Kužel píše:
leguan píše:bude křivej je potřeba zaškrabat
můžeš mi prosím popsat to "zaškrábat"?
Takhle se dělají nebo možná už dnes dělaly lože u obráběcích strojů, ale
proncip je stejný, základ je kámen, modř, škrabka a ruce + oči zkušeného pracovníka :)
https://www.mmspektrum.com/clanek/je-za ... etoda.html
Tom.s
Přispěvovatel
Příspěvky: 711
Registrován: 20 srp 2008, 17:27
Bydliště: Plzen

Příspěvek od Tom.s »

vezmeš škrabák, tušírovací barvu a desku a škrabeš :D
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

tipnul bych si, že spíš bude prasklej blok
Mato86
Přispěvovatel
Příspěvky: 835
Registrován: 03 čer 2007, 21:02
Bydliště: Zvolen

Příspěvek od Mato86 »

V ktorych miestach to zvykne prasknut?viem to nejako odskusat alebo akym sposobom to zistit???
Passat 3C variant 2,0tdi BMP
VAG CAN PRO,K+CAN Commander,Delphi uni diag. VAGPROG
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19327
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

okem si myslím v podstatě nezjistitelný...prasklina začne "fungovat" až po ohřátí,leda motor rozdělat do šroubku a blok na kontrolu,ale to už je jedndušší jinej motor počítám..
párkrát mě to takto vyjebalo na starých frantíkách 1.9D/TD, pořád dokola se dělaly hlavy a hovno
samozřejmě, základ je rovnej blok,ale jinak bude asi fakt prdlej
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32867
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Mato86 píše:V ktorych miestach to zvykne prasknut?viem to nejako odskusat alebo akym sposobom to zistit???
mě by zajímalo o kolik se zbrousila hlava :? :? :? :?

na praskliny je detekční sprej, nevím kde jsem ho koupil ale určitě ho mají v kelly
Mato86
Přispěvovatel
Příspěvky: 835
Registrován: 03 čer 2007, 21:02
Bydliště: Zvolen

Příspěvek od Mato86 »

Hlava sa len lizla.nepamatam si presne kolko mi vravel chlap co ju robil ale malo.blok som neškrabal len zacistil jemnym smirglikom tak ako vzdy.ale ked na tym uvazujem logicky tak ak by bola diera v bloku isto by sa to prejavilo skor ako po 3000km..
Passat 3C variant 2,0tdi BMP
VAG CAN PRO,K+CAN Commander,Delphi uni diag. VAGPROG
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19327
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Mikrotrhlina no...ono to může na popojíždění normálně fungovat,na dálnici tomu dá ceres a je to...
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32867
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Mato86"]Hlava sa len lizla.nepamatam si presne kolko mi vravel chlap co ju robil ale malo.

to je první blbost co nevíš, tento udaj musíš přesně vědět,

jaké jsi měl přesahy všech válců asi taky nevíš co?

pokud se hlava jen lízla o třeba O.O5 mm tak nemusíš nic s blokem dělat, těsnění pod hlavou bylo v pořádku?

na příčinu proč mu to tlakovalo jsi asi nepřišel?

rozborka sborka a je to k ničemu ??
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“