focus 2 1,6Tdci nestartuje
Moderátoři: šulda, Moderátoři
focus 2 1,6Tdci nestartuje
Zdravim, uz sem na konci sil, porad ten kram nestartuje, vymeneno cerpadlo , DRV ventil, snimac tlaku railu, skontrolovane vstriky , snimac kliky i vacky porad nemam tlak v railu ani kdyz dam DRV naprimo na 12V. Napada jeste ze skusenosti nekoho neco? diagnostika bez zavad, filtr samozrejme novy , naftu mam v spetnem vedeni do nadrze takze podavacka na cerpadle naftu dava a krouzi dokola , tlak v railu dle diag max 10 bar
Teda zhrnutie – v pamäti závad žiadna chyba, aj povolenie pre štart je, nafta v raili je akurát chýba tlak a preto to nechytí. Keď si natlakoval rail vzduchom 200 bar teda bolo vidieť normálne cez diag v meraných hodnotách? Ak by to bolo na mne skúsil by som ešte osciloskopom pozrieť ako sa chová strieda DRV pri štarte či sa RJ snaží regulovať tlak. Je ale divné prečo RJ nazapíše chybu keď pri dlhom štarte nie je odozva tlak vs DRV.
Podávacím čerpadlom sa rozumie čerpadlo v nádrži, resp. na vedení. Tak si to nezamienaj s dávkovacím čerpadielkom na vysokotlakom čerpadle. AK je všetko ok... máš buď otvorený vstrekovač, čerpadlo netvorí tlak, pripchatý sací kôš, alebo problém na vedení. Buď ťahá vzduch, alebo niekde blokuje palivo a nevytvára tlak. Je to sprostý systém a nemáš tam čo maturovať. Je zavzdušnený, alebo nevie poriadne potiahnuť palivo. Týchto sračiek som sa narobil až až.
diagnostika tlak paliva rail pro start NE, synchronizace ANO. ovladani DRV 24-32 procent, tlak v railu 10BAR , nafta az po vstriky je, prepady od vstriku prazdne , 200Bar sa udelalo tak ze se snimac tlaku primo napojil na lahev , cim sem vyloucil kabelaz snimac -ECU,
JozefC: kdyz si tehle sracek delal az az, tak skus poradit , mas vse co potrebujes myslim, vzduch ve spetne hadicce do nadrze nemam , takze nafta je vsude krom prepadu ze vstriku , startuju to jiz tyden.
Jo jak to zacalo , donesli mi to ze je v prdeli cerpadlo ze jim to chciplo , nekde to meli a ze nasel piliny l tak se vymenilo, mezitim sem nasel prohazene poistky jak se v tom nekdo sral a neslo DRV vubec - chyba cerpadla , otestoval vstriky , proplachnul trubky, rail, novy filtr palivovy , poskladal
JozefC: kdyz si tehle sracek delal az az, tak skus poradit , mas vse co potrebujes myslim, vzduch ve spetne hadicce do nadrze nemam , takze nafta je vsude krom prepadu ze vstriku , startuju to jiz tyden.
Jo jak to zacalo , donesli mi to ze je v prdeli cerpadlo ze jim to chciplo , nekde to meli a ze nasel piliny l tak se vymenilo, mezitim sem nasel prohazene poistky jak se v tom nekdo sral a neslo DRV vubec - chyba cerpadla , otestoval vstriky , proplachnul trubky, rail, novy filtr palivovy , poskladal
Naposledy upravil(a) froger dne 26 kvě 2020, 17:12, celkem upraveno 2 x.
Odmontujes vedenie ku vstrekom a uzavries zatkou typu VKA, VZ a pod a cez vysokotlaky privod natlakujes. Takto overis aj funkciu ventilu ak tam je. Alebo si vies postupnym uzatvaranim overit aj ci nepusta tlak niektory vstrek ak po odpojeni a zaslepeni hned nabehne tlak je to jasne a moze to byt aj tento pripad.maros4341 píše:Akým spôsobom sa tlakuje rail vzduchom na 200 Bar ?Marek001 píše:Teda zhrnutie – ....to nechytí. Keď si natlakoval rail vzduchom 200 bar teda bolo vidieť normálne cez diag v meraných hodnotách? .....
No Marek ma zaujima ako v bežných dielenských podmienkach vytvoríš tlak vzduchu 200 Bar ?Marek001 píše:Odmontujes vedenie ku vstrekom a uzavries zatkou typu VKA, VZ a pod a cez vysokotlaky privod natlakujes. Takto overis aj funkciu ventilu ak tam je. Alebo si vies postupnym uzatvaranim overit aj ci nepusta tlak niektory vstrek ak po odpojeni a zaslepeni hned nabehne tlak je to jasne a moze to byt aj tento pripad.maros4341 píše:Akým spôsobom sa tlakuje rail vzduchom na 200 Bar ?Marek001 píše:Teda zhrnutie – ....to nechytí. Keď si natlakoval rail vzduchom 200 bar teda bolo vidieť normálne cez diag v meraných hodnotách? .....
maros
Rozumieme Vášmu autu
+421903905655
Rozumieme Vášmu autu
+421903905655