focus 2 1,6Tdci nestartuje

Moderátoři: šulda, Moderátoři

froger
Sběrač informací
Příspěvky: 38
Registrován: 17 dub 2008, 22:35

focus 2 1,6Tdci nestartuje

Příspěvek od froger »

Zdravim, uz sem na konci sil, porad ten kram nestartuje, vymeneno cerpadlo , DRV ventil, snimac tlaku railu, skontrolovane vstriky , snimac kliky i vacky porad nemam tlak v railu ani kdyz dam DRV naprimo na 12V. Napada jeste ze skusenosti nekoho neco? diagnostika bez zavad, filtr samozrejme novy , naftu mam v spetnem vedeni do nadrze takze podavacka na cerpadle naftu dava a krouzi dokola , tlak v railu dle diag max 10 bar
Uživatelský avatar
maros4341
Aktivista
Příspěvky: 1082
Registrován: 23 led 2006, 14:25
Bydliště: Michalovce SK

Příspěvek od maros4341 »

v diagnostike polozka : synchro CKP+CMP ok ?

ak áno, urob nové kable ( 3x) od snimača tlaku do RJ motora
maros
Rozumieme Vášmu autu
+421903905655
proxima
Přispěvovatel
Příspěvky: 687
Registrován: 07 dub 2017, 18:17
Bydliště: SK

Příspěvek od proxima »

Nie je zaseknutý poistný ventil na rail rampe,že by tadiaľ unikal tlak?
froger
Sběrač informací
Příspěvky: 38
Registrován: 17 dub 2008, 22:35

Příspěvek od froger »

na rampe poistak nema, synchro taky ok, na silikon olej to ma snahu chytit i bezet, snimac do ECU jede jak ma , odskouseno pres 200Bar ze vzduchove lahve, z privodnich trubek vstriku nafta jde ,
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Píšeš že vstreky boli skontrolované ale aj tak by som pozrel či nepúšťa niektorý všetko do prepadu.
JozefC
Aktivista
Příspěvky: 1081
Registrován: 05 kvě 2016, 06:14

Příspěvek od JozefC »

Nemá podávačku.
froger
Sběrač informací
Příspěvky: 38
Registrován: 17 dub 2008, 22:35

Příspěvek od froger »

podavacka je primo na cerpadle, vstriky kontrolovane na stolici
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Teda zhrnutie – v pamäti závad žiadna chyba, aj povolenie pre štart je, nafta v raili je akurát chýba tlak a preto to nechytí. Keď si natlakoval rail vzduchom 200 bar teda bolo vidieť normálne cez diag v meraných hodnotách? Ak by to bolo na mne skúsil by som ešte osciloskopom pozrieť ako sa chová strieda DRV pri štarte či sa RJ snaží regulovať tlak. Je ale divné prečo RJ nazapíše chybu keď pri dlhom štarte nie je odozva tlak vs DRV.
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

No a ešte dlžíš Info o tom ako toto všetko začalo - z ničoho nič či po nejakom zásahu?
JozefC
Aktivista
Příspěvky: 1081
Registrován: 05 kvě 2016, 06:14

Příspěvek od JozefC »

Podávacím čerpadlom sa rozumie čerpadlo v nádrži, resp. na vedení. Tak si to nezamienaj s dávkovacím čerpadielkom na vysokotlakom čerpadle. AK je všetko ok... máš buď otvorený vstrekovač, čerpadlo netvorí tlak, pripchatý sací kôš, alebo problém na vedení. Buď ťahá vzduch, alebo niekde blokuje palivo a nevytvára tlak. Je to sprostý systém a nemáš tam čo maturovať. Je zavzdušnený, alebo nevie poriadne potiahnuť palivo. Týchto sračiek som sa narobil až až.
Uživatelský avatar
maros4341
Aktivista
Příspěvky: 1082
Registrován: 23 led 2006, 14:25
Bydliště: Michalovce SK

Příspěvek od maros4341 »

Marek001 píše:Teda zhrnutie – ....to nechytí. Keď si natlakoval rail vzduchom 200 bar teda bolo vidieť normálne cez diag v meraných hodnotách? .....
Akým spôsobom sa tlakuje rail vzduchom na 200 Bar ?
maros
Rozumieme Vášmu autu
+421903905655
froger
Sběrač informací
Příspěvky: 38
Registrován: 17 dub 2008, 22:35

Příspěvek od froger »

diagnostika tlak paliva rail pro start NE, synchronizace ANO. ovladani DRV 24-32 procent, tlak v railu 10BAR , nafta az po vstriky je, prepady od vstriku prazdne , 200Bar sa udelalo tak ze se snimac tlaku primo napojil na lahev , cim sem vyloucil kabelaz snimac -ECU,

JozefC: kdyz si tehle sracek delal az az, tak skus poradit , mas vse co potrebujes myslim, vzduch ve spetne hadicce do nadrze nemam , takze nafta je vsude krom prepadu ze vstriku , startuju to jiz tyden.

Jo jak to zacalo , donesli mi to ze je v prdeli cerpadlo ze jim to chciplo , nekde to meli a ze nasel piliny l tak se vymenilo, mezitim sem nasel prohazene poistky jak se v tom nekdo sral a neslo DRV vubec - chyba cerpadla , otestoval vstriky , proplachnul trubky, rail, novy filtr palivovy , poskladal
Naposledy upravil(a) froger dne 26 kvě 2020, 17:12, celkem upraveno 2 x.
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

maros4341 píše:
Marek001 píše:Teda zhrnutie – ....to nechytí. Keď si natlakoval rail vzduchom 200 bar teda bolo vidieť normálne cez diag v meraných hodnotách? .....
Akým spôsobom sa tlakuje rail vzduchom na 200 Bar ?
Odmontujes vedenie ku vstrekom a uzavries zatkou typu VKA, VZ a pod a cez vysokotlaky privod natlakujes. Takto overis aj funkciu ventilu ak tam je. Alebo si vies postupnym uzatvaranim overit aj ci nepusta tlak niektory vstrek ak po odpojeni a zaslepeni hned nabehne tlak je to jasne a moze to byt aj tento pripad.
JozefC
Aktivista
Příspěvky: 1081
Registrován: 05 kvě 2016, 06:14

Příspěvek od JozefC »

Info som ti napísal vyššie. 10bar tlačí, ak je problém s vedením a zavzdušňuje sa. Možeš skúsiť dať prívod čiste z fľaše. 200 bar pre štart je málo. Zablenduj rail a skús na chvíľu točiť, či sa dvihne tlak a daj vedieť. Na štart min. 220. Ecu nepustí vstreky, ak nemá tlak.
Uživatelský avatar
maros4341
Aktivista
Příspěvky: 1082
Registrován: 23 led 2006, 14:25
Bydliště: Michalovce SK

Příspěvek od maros4341 »

Marek001 píše:
maros4341 píše:
Marek001 píše:Teda zhrnutie – ....to nechytí. Keď si natlakoval rail vzduchom 200 bar teda bolo vidieť normálne cez diag v meraných hodnotách? .....
Akým spôsobom sa tlakuje rail vzduchom na 200 Bar ?
Odmontujes vedenie ku vstrekom a uzavries zatkou typu VKA, VZ a pod a cez vysokotlaky privod natlakujes. Takto overis aj funkciu ventilu ak tam je. Alebo si vies postupnym uzatvaranim overit aj ci nepusta tlak niektory vstrek ak po odpojeni a zaslepeni hned nabehne tlak je to jasne a moze to byt aj tento pripad.
No Marek ma zaujima ako v bežných dielenských podmienkach vytvoríš tlak vzduchu 200 Bar ?
maros
Rozumieme Vášmu autu
+421903905655
Odpovědět

Zpět na „Ford“